Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 23 Disember 2009

MALAM INI FORUM KUTUK KETUANAN MELAYU



JANGAN KELENTONG ORANG MELAYU





FORUM : BIRO TATANEGARA TIPU MELAYU


Tarikh: 23 Disember 2009 (Rabu)
Masa: 7.45 malam
Tempat: PJLA (Petaling Jaya Live Arts) Theatre, 2A-3, Block K, Jaya One, Seksyen 13, No.72A, Jalan Universiti, 46200, Petaling Jaya.

AHLI PANEL
1. Amirudin Shari (ADUN Batu Caves)
2. Dr. Asyraf Wajdi Dasuki (bekas calon UMNO Tumpat)
3. Eddin Khoo (Kelentongwan)
4. Nik Nazmi Nik Ahmad (Setiausaha Politik MB Selangor / ADUN Seri Setia)
5. Dr. KJ John (Kolumnis Malaysiakini.com)

sesiapa yang tidak ada apa buat malam ini sila datang !
sesiapa yang ingin mengutuk ketuanan melayu sila datang !
mereka yang tidak ada jemputan parti x-mas sila datang !




4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mula2 kita kutuk ketuanan melayu dan hancurkan umno

Kemudian kita mentarafkan Islam sama dengan agama lain termasuk sembah batu,pokok,berhala dsbnya dan menhancurkan propanganda PAS

Ekonomi dah kita kontrol dan lepas ini politik pun kita kontrol

Melayu memang bodoh,satu kumpulan hendak memperjuangkan Melayu dan lagi satu hendak memperjuamgkan Islam

BUKANKAH MEREKA ITU ORANG YANG SAMA!

diskopi berkata...

kahakhakha, nie bukan forum..nie sama mcm UMNO..panggil puak2 sendiri, pastu khabr kat rakyat dah berforum, dah berbincang..kahkhakha..

jgn ko nak tipu UMNO..korang pun sama jgk,nk tipu rakyat..

klw nk berforum, sungguh2 r.. panggil Nordin Kardi sekali,kahakha..

biar rakyat dgr jelas2..tanya puas2..ko jgn nak auta..PKR pun skrg buat benda yg sama kat selangor..kahaakhakah..makin bodoh r Melayu..

mosabit berkata...

panggil nordin kardi?????
ko ingat dia berani datang ker dengan hanya berbekalkan taraf profesor kangkong tu....

tanya sama nordin kardi apa jadi makwenya yg bernama faridah dari muar tu......kah kah.........

mosabit berkata...

BUKANKAH MEREKA ITU ORANG YANG SAMA!

kah kah kah kah.....ko pun bodoh jugak....

ada 2 melayu..sorang suka kereta honda...sorang lagi suka BMW...."BUKANKAH MEREKA ITU ORANG YANG SAMA!"..

KAH KAH KAH ....TAKKAN NAK IKUT SELERA KO SORANG.....