Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 23 Disember 2009

SIAPA NAK DUIT



LANUN LARIKAN DUIT NEGARA




MAHATHIR CABAR SIASAT ISU SELEWENG RM 100 BILION - malaysiakini

Mahathir Mohamad mencabar perdana menteri agar menubuhkan suruhanjaya diraja bagi menyiasat dakwaan beliau menyelewengkan RM100 bilion sepanjang 22 tahun pentadbirannya.

MADEY REMBAT 100 BILION – DOLAH REMBAT 270 BILION

I welcome Lim Kit Siang’s proposal for Najib to set up a royal commission on whether

I burned RM100 billion...during my 22-year reign,” said Dr Mahathir.

Such a commission, he said, should not be made up of government nominees, but should instead have as members “impeccable people including foreigners and members of Transparency International.”

He said the probe’s terms of reference should also include how RM270 billion of Petronas money, paid during Abdullah’s five-year term, was spent.

“It should include how much money was lost due to the cancellation of the crooked bridge and the Johore Baru to Padang Besar railway.”

He cited other projects during the Abdullah era which he said should be investigated.

KAH KAH KAH… KAH KAH KAH…. KAH KAH KAH..

woit… FIRAUN SUDAH TUDUH MENUDUH… kah kah kah…

kah kah kah…… BARRY WAIN KATA FIRAUN REMBAT 100 BILION…kah kah kah…

kah kah kah... FIRAUAN TUDUH MAT ZZZ REMBAT 270 BILION... kah kah kah..

kah kah kah… FIRAUAN DENGAN AUTA KELING… CUBA NAK LARI.. kah kah kah…

woit… TANGKAP FIRAUN UNTUK SELAMAT KAN SATU MALAYSIA…kah kah kah…

kah kah kah…JUMPA FIRAUN… JUMPA ULAR…SURUH ULAR PATOK KEPALA FIRAUN DULU… kah kah kah




10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

.....kuangg kuang kuang ...doa tok guru dah nak menjadi....

Tanpa Nama berkata...

Terror si Mat TDO! Dalam tempoh 5 tahun zzzzzz boleh rembat RM280B! Si Tua nak Mampos TKT dalam 22 tahun rembat baru RM100B.....hau hau hau..... Itu sebab enjin jet hilang kerana duit bo liau maka mat mongol rembat enjin jet?....1Mesia nanti kena jual!

Tanpa Nama berkata...

Buka mata semua orang. Bapak Moden Malaysia, Madey sudah lesapkan RM100 bilion! Dia akan kata say buat semua itu demi negara, bangsa (nak mertabatkan orang Melayu) dan agama, sedangkan Tun Tidur pula akan panggil semua yang boleh dikutip lalu dia mengimankan solat dan akan juga berkata saya dah buat duit lesap kerana agama, bangsa dan negara dan juga kerana Ketuanan Melayu. Habis tu semua kena BIUS, polis, SPRM, Hakim dan PM sekali, tidakpula TT, Raja Petra, NGOs prorakyat; justeru tak perlulah ambil tindakan kerana ini punya kerja adalah terlalu rumit, lagipun kita bukan negara seperti Argentina, Chile, Korea Selatan, kita mirip Zimbabwe. Kita bawo Madey atau Pak Lah mengatuk ke mahkamah dia nanti buat nyanyuk, hakim kata buang keslah lebih elok sebelum jadi bahan gelak atau lelucon. Tengoklah kecuali PR ambil alih pentadbiran baru boleh harap sikit keadilan boleh diperolehi. Apo nak dikato!

mosabit berkata...

yer la... doa Tuan Guru Nik Aziz mula menampakkan kesan positif....

kecut perut la najib dan grombolannya....

ini boleh diatasi.. dengan najib pula berdoa ..atau ulamak umno tersohor harussana harussini berdoa untuk jahanamkan pas......kah kah kah kah kah ...kita tengok doa siapa yang lebih power.......
siapa lebih dahulu jahanamm.....
yg lebih awal dah jahanam ialah altantuya......hahahahahahahah....

Tanpa Nama berkata...

Woi!Woi!Woi!
Kalau PR perintah,tak jadi macamnika!!!!!Duit ribu-ribu depan mata,dah gelap mata!Lagikan wang berjuta-juta!!!!
TT boleh bagi jaminan!!!!
Sapa disebalik PFKZ,sapa disebalik bangunan yang runtuhtu!Sapa disebalik jalan runtuhtu,sapa bekal barang,HATTA bina pondok tunggu bas tepi jalanpun!sapa yang buat sebenarnya!!!!!!!Orang melayu tuan lesenjela!!!Yang buat sapa!!!!
Oiii!Jangan tuduh gua aaa!!!!

Ni baru umngOk perintah,kalau Pas ngok atau adilngok perintah!!!!
Jadi pak kadukla hangpa.....

Saiful berkata...

pa lagi saman..dok bising2 cam mamak goreng mee apa hal...
poodah..madey..ni..la ..tak da berkat mjadi pemimpin..umuq panjang..utk diperli dan dihina..oleh org yg kau tindas dan lupa..ingat jadi pemimpin bukan lah satu tugas yg mudah..
saman la tunggu apa lagi..tak menang nanti..duit haram ko habih cam tu saja..
poodah..

Tanpa Nama berkata...

HAHAHAHAHA!!!!!
INi cerita lagi bagus
Bila Mamak Tongang nak kena hantar balik Kerala, dia sudah naik angin.
Dia nak kawin dgn anak dara Tok Penghulu Sg Nibong kot. Tu pasai dia sudah angin
Apa macam??? Kena satu pinggan toseh dulu lah
Lepas tu baru kena nasi kandar tepi Mesjid Kpt Keling di Tanjung.
Hahahaha!!!
INi cerita menarik
Kita pun tak tau kata Petronas ada duit sampai 270 bilion???
Awat Cek tak habaq awai awai nuuuu.
Ni pakat dok buang oghang di Twin Tower pasai apa nu?
Awat pi ambik anak cina mana ka pin jaga minyak? Awat cek oiii? Tak dak ka geng geng anak mami ka .
atau anak tok sheikh ka anak tok syed jual mas di Tanjong boleh tolong jaga kot???
Hahahah!!!
Ni dah jadi cerita Labu Labi
Mujuk Ahamd Nisfu dah tak dak
Kalau tidak jenuh sekali dengan Mahmud Jun tumpang sekaki nak fielm Melayu baru.
Anak Mak dan anak bapak Mapuih piii dok bedai dengan Omar Rojik.

dinilhaq berkata...

Bro kat atas lu apa masalah..ketuanan lu dah nak jadi bangkai ke...atau lu yang jadi kaldai...susah juga ya nak sembelih umno ni...talian hayat banyak...tapi takat mamat atas ni adalah lauk TT saja...

Tanpa Nama berkata...

Dengan tiba-tiba Abdullah Badawi songlap sampai RM280B. Pandai Mahathir nak alihkan pandangan. Kalau engkau betul2 berani Mahathir pe sue mat saleh yang tulis pasal kamu menyamun duit rakyat malaysia selama 22 tahun.

mtgbertam berkata...

Komen Tanpa Nama ke (5) dirujuk,

Sure hang ni baru belajar faham politik. Sapa pun tak kata PR ni prerfect. Tapi, kita nak biasakan kalau pemerintah penipu, jgn takut untuk tidak pangkah dalam pilihanraya. Biar naik turun pemerintah, rakyat yg ada kuasa. Selama ni, UMNO dah menyesatkan kefahaman melayu kunun kalau orang lain perintah jadi kelam kabut. Memang kelam kabut, nak cari perlakuan karut UMNO/BN sepanjang 50 tahun ni....