Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 10 Disember 2009

NATANG BEWOK MADEY - NAK BUAT GAPO



TUN BIAWAK - BAPAK LIDAH BERCABANG




NAZRI : MADEY BAPAK SEGALAN PERKAUMAN - malaysiakini

Sebelum persaraannya pada 2003, mantan Mahathir Mohamad, yang mentadbir negara selama dua dekad, digelar sebagai "Bapa Pemodenan".

Hari ini, beliau diberi gelaran baru oleh Mohd Nazri Abdul Aziz.

Beliau menggelar Mahathir sebagai 'bapa segala perkauman'.

Hari ini, Nazri meneruskan perang mulut dengan bekas presiden Umno itu berhubung kontroversi mengenai program Biro Tatanegara (BTN).

Menteri itu mahu kurikulum program tersebut dirombak semula, manakala Dr Mahathir pula mempertahankannya, dan berikutan itu, Nazri menuduhnya rasis.
KAH KAH KAH…

kah kah kah… BAGUS NAZRI… SYABAS… kah kah kah..

kah kah kah… TIBAI LAGI…HIMPAP… DOBIN…HONYAK…kah kah kah..

kah kah kah… JANGAN BAGI CHAN… KETUK… SEPAK… TERAJANG.. kah kah kah..

kah kah kah… JANGAN BAGI FIRAUN INI BERNAFAS… kah kah kah..

nota:
nazri aziz ialah lelaki berani
nazri aziz ialah lelaki pilihan
nazri aziz ialah baru shaja murtad dari ketuanan melayu kah kah kah..



SELEPAS SELANGOR DAN PULAU PINANG – KELANTAN TOLAK BTN

Selepas Selangor dan Pulau Pinang, kini Kerajaan Kelantan pula menolak pegawai dan kakitangannya daripada menyertai program Biro Tata Negara (BTN).

Menteri Besar Kelantan, Nik Abdul Aziz Nik Mat, berkata beliau tidak bersetuju menghantar pegawai dan kakitanganya menyertai program yang dianjurkan BTN selagi modul dan kurikulumnya tidak diubah mengikut acuan Islam.

Malah, beliau mahu kurikulumnya dirombak dan menonjolkan ke arah Islam. Menurutnya, beliau bersama dua negeri di bawah Pakatan Rakyat bersetuju untuk tidak menghantar pegawainya mengikuti kursus BTN itu.

"Kalau dalam keadaan (kurikulum sekarang) saya setuju tak kirim. Kalau Selangor tolak, Pulau Pinang tolak, tak ada sebab saya nak kirim. Kirim wat gapo (buat apa)?," katanya pada sidang media di pejabatnya di Kota Darulnaim, di sini, hari ini.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… HARI HARI AKHIR KETUANAN MELAYU… kah kah kah..

kah kah kah… HARI HARI AKHIR ANAK KECIL BERMAIN API… kah kah kah..

kah kah kah… ANAK KECIL TELAH BANGUN MEMBERONTAK.. kah kah kah..

kah kah kah…AKHIRNYA … TERBARAI JUGA BTN … kah kah kah..



11 ulasan:

Sudin berkata...

....menyokong seseorang yang berkuasa secara terang-terangan bukanlah sekadar merupakan jalan selamat,tetapi malah berkemungkinan pula amat menguntungkan.Jika kita menyokong pandangan pihak yang tidak berkuasa-meskipun yang disokong itu sekadar pemikiran dan gagasannya-maka besar kemungkinannya kita akan dipinggirkan.

Oleh yang demikian,dalam sebarang ketika dalam sejarah sosial Melayu,gagasan yang tersebar luas(atau dominant ideas)bukanlah hasil pemikiran yang telah diperdebatkan atau yang telah bercambah secara sosial-tetapi gagasan yang telah dipaksakan oleh seorang peimpin yang berkuasa kepada masyarakat.

Ambillah sebagai contoh gagasan menggunakan bahasa Inggeris sebagai bahasa pengantar Matematik dan Sains di sekolah kebangsaan yang bahasa pengantarnya bahasa Melayu.Jelas bahawa dasar itu tidak popular di kalangan orang Melayu,namun siapakah yang akan berhujah menentangnya,sedangkan gagasan itu datangnya dari seorang pemimpin yang begitu kukuh kuasanya?- Rustam A.Sani

Kah,kah,kah......gagasan atau wawasan 1Malingsia ?
Secara akademik dan cendekia...?
Tidak mungkin berlaku dalam kerangka kepimpinan politik Melayu.

Isham ini adalah sandiwara gerombolan lanun perompak Umno/Bn.
Mengalihkan isu busuknya intitiusi/agensi kerajaan lanun di bawah Ketuanan Melayu,Chukong MCA dan Ular MIC.

Lu sapa ?
Melayu ka ?
PM ka ?

Membudayakan tabiat yang kaya dalam "Ketuanan Melayu".
Tidak akan kemana,inilah realpolitik bangsa "Ketuanan Melayu",kepimpinan yang akan menjual segalanya demi kelangsungan nafsu perut dan di bawah perut.

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah kah kah kah kah kah

cisss....! durhaka kau si nazri. keluar kau dari parti rasis ini.

siapa lagi mahu ikut jejak langkah nazri. silakan-silakan, dengan penuh penghormatan.

nikjoe berkata...

gentleman, sungguh gentleman... tabik spring sama u... nilah betul2 politician, bukannya kaki ampu cam brahim bewok sepanjang masa kah kah kah

ini kenyataan penuh nazri. lihat u tiub, bukan tukar tiub.

http://www.youtube.com/watch?v=lmi5drH5hSA&feature=player_embedded

anti rasis berkata...

woit nazri keluarlah gerombolan, u dok dalam barisan nasional buat pa lagi..

u tau kalau itu bapak rasis, u otomatik akan jadi anak rasis kah kah kah kah

Sukj berkata...

SURUH NAZRI BUAT ROAD SHOW MENJELAJAH SELURUH NEGARA...

BERITAHU RAKYAT MALAYSIA SIAPA 'BAPA PERKAUMAN'...SIAPA 'BAPA RASUAH'...SIAPA 'BAPA PELINGKUP'

BARU ADA KLAS...'PEJUANG MELAYU' vs 'PEJUANG MAMAK TONGKANG'

Tanpa Nama berkata...

Sham!! ! Kau ni kenapa??? Kau ni mcm batu ronson lah...kah kah kah!!! kalo kau kecik lagi...aku jentik konek kau!!! kah kah kah. Salur apa yg akan kena bypass pulak ni???...salur kencing kot!!! kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Binatang biawak!!! Ini vietnam suka ni!!!Buat masak kari...kalah kedai nasi lemak marvelles.

koboi berkata...

KAH... KAH... KAH..

NGOK VS NGOK = NGOK

PIGI MAMPUS SEMUA

jojo berkata...

Anak kecil tu dah besar lah bro...

Yang dulu besar sekarang dah nak mampos... kah... kah... kah...

Kucing Parsi berkata...

pegi mampuslah ketuanan melayu

melayu pun dah tolak ketuanan melayu

visit

http://www.melodymockers.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

nazri.nie atok nak pesan nie..permit hang apa cerita...nanti permit ko akan ditamatkan..ko jangan jadi anak derhaka..tak baik..dosa tau..kalau ko cakap nanti mat sembab melenting...nanti mat monggol tengok je..last sekali...semua dia bagi C 4..bila dia dah bagi C 4 tu pandai pandai ko la nak buat apa...atok cadangkan sumbat kat mulut madeyyyy.

mari kita tengok sapa yang kenaaaaa...mari.mari.