Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 25 Januari 2010

BILA SAEKOR EEE MEMBUKA MULUT – LALAT MASUK



SAJA BAGI GAMBAR TULISAN MAT SALEH - BIAR MALAOAN TAK BOLEH BACA




MEDIA MASIH PERLU KAWALAN - melayau

Media massa di negara ini masih perlukan kawalan bagi menghalang penyiaran laporan-laporan yang boleh memberi imej buruk terhadap kerajaan sehingga menjejaskan keharmonian dipupuk selama ini.

Zainuddin Maidin berkata, ini kerana penyiaran laporan seumpama itu boleh mempengaruhi rakyat terutama menerusi media elektronik yang membawa kesan cukup besar.

"Tidak semua perkara boleh, media massa masih perlukan kawalan supaya laporan-laporan yang berkaitan keburukan atau kelemahan kerajaan tidak disiarkan sehingga memberi kesan kepada rakyat," kata beliau.

KAH KAH KAH…

woit… ADA LAGI TAK YANG TAHAP DI BAWAH KANG KONG… kah kah kah..

woit… BUKAN SAJA BODEK… MENIPU PULAK… kah kah kah..

woit…. INI BETUL BETUL EEE TAK SEKOLAH…kah kah kah…

kah kah kah… MACAM MANA MALAOAN EEE BOLEH JADI MENTERI?... kah kah kah..

kah kah kah… BUKAN SAJA MI SPIK MI NO INGLISI… kah kah kah…

woit… MALAON INI TAK TAHU APA YANG DICAKAP…kah kah kah..

kah kah kah… KEBURUKAN DAN KELEMAHAN KERAJAAN TAK BOLEH RAKYAT TAHU?.... kah kah kah…

woit… TAK NAK BAGI TAHU MACAM MANA?... kah kah kah..

woit… ADA BERPULUH PULUH LAMAN WEB… kah kah kah..

woit… ADA BERJUTA BLOG YANG AKAN MEMBOCOR BERITA… kah kah kah..

nota:
kalau malaoan ee ini terus di melayau
pasti melayau tutup kedai
tak ada siapa nak beli
semua laporan menipu
laporan number ekor pun tepat kah kah kah




13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

EE yang sekor nie hidup zaman mane.....sampai bila le otak tu nak berubah...

Sukj berkata...

idop EE...idop EE..

EE TUU...MONKEYS MANDUL LAGI BAHLOL...kah kah kah kah...kah kah

suis-media berkata...

Salam tt

mat maidin ni tak mengaji Quran ke? pegi chek dalam Quran ada tak ayat yang menyatakan "seruan kepada kebaikkan dan kebenaran,,cegah keburukkan dan kemungkaran".Ini lah contoh pemimpin umNO yang di tegakkan oleh ulama ulama makan gaji.

Tanpa Nama berkata...

Tak apa TT, budak2 sekarang yang dapat straight A sudah ramai.

Yang boleh mengubah iklim politik kita akan datang ialah budak2 yang cerdik ni.

Ramaikan lagi budak2 cerdik di kawasan kampung,lebih cepat dan mudah kerajaan yg tak telus ni kecundang.

Cakap berdegar2 hendak jadi negara maju! Tapi, fikiran macam negara dunia ketiga!

Tanpa Nama berkata...

kalau 60% dah bagi A.....kira ada kualiti ker.....

Tanpa Nama berkata...

tepat.apa2 hal jikalau akta kawalan baru dipinda dan banyak website dan blog disekat,sedia turun habis-habisan.tunjukkan bahawa kita tak perlukan mereka.

Tanpa Nama berkata...

quote :
"Tidak semua perkara boleh, media massa masih perlukan kawalan supaya laporan-laporan yang berkaitan keburukan atau kelemahan kerajaan tidak disiarkan sehingga memberi kesan kepada rakyat," kata beliau.

adoyai....sendri mau ingat la...kuasa rakyat lah utk ubah 'keburukan atau kelemahan' tu...awat nak cover2...adoi...

Tanpa Nama berkata...

Yeah . Correct.Correct. Correct.
We are not Myamar, not like Bangla.
We have Erection every five years , what !!!! You Jeheera, you have agenda with us........

Tanpa Nama berkata...

mungkin ada bagusnya untuk mengawal media massa dari memburukkan kerajaan tetapi adakah rakyat kita akan berkembang mindanya untuk melangkah arus globalisasi yang makin dikuasai oleh Barat, minda warganegara dalam kepompong dunia ketiga sedang negara menuju ke wawasan 2020...sama..sama kita pikirkan maloan ini berkat sedemikian semuanya hendak menundukkan melayu sampai ketahap bawah

Tanpa Nama berkata...

"....keburukan dan kelemahan kera jaan tak boleh disiarkan...."

Kalau keburukan dan kelemahan tak boleh siarkan, serupalah lemah tapi tak boleh makan viagra.

Lama-lama boleh mandol.

Cuba bayangkan kalau korang mandol.

Tanpa Nama berkata...

ni monyet dari mana EEE ni? ayat macam gampang.. kalo mat rempit baca statement ni pun sure gelak barai punyer.. lg bodo dr sgala mat bodo pianggg.. mcm hanjing!!

Tanpa Nama berkata...

Bagus kalo rame eee macam ni dalam UMNO lagi bagus.....UMNOeeee.....1 Malaysia jadi geli eeee....

Tanpa Nama berkata...

mamat ni skrg jadi jaga kat maidin sp!!!


gibuk