Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 25 Januari 2010

SATU LAGI PERCUBAAN HENDAK MENIPU



PETA SEJELAS INI PUN NAK TIPU LAGI




KELANTAN TOLAK TAWARAN ANGGOTAI PANEL ROYALTI MINYAK - melayau

Kerajaan Kelantan menolak sebarang pelawaan daripada Kerajaan Pusat untuk menganggotai jawatankuasa perundingan wang ihsan yang bakal dibentuk tidak lama lagi, kata Menteri Besar, Nik Abdul Aziz Nik Mat.

Nik Aziz berkata, beliau juga tidak akan memenuhi jemputan, malah tidak akan membenarkan mana-mana wakil daripada kerajaan negeri menduduki jawatankuasa itu.

"Kalau hendak beri wang ihsan, tak perlu berundinglah, saya tidak akan menerima wang ihsan itu.

"Saya tidak akan pergi sekiranya dijemput (menyertai jawatankuasa itu) dan menolak 100 peratus jemputan jawatankuasa perundingan itu,” katanya kepada pemberita di kediaman rasmi Menteri Besar di JKR 10 di sini, hari ini. - Bernam

KAH KAH KAH…

woit… MENIPU LAGI…. kah kah kah..

woit… INI GEROMBOLAN NAK REMBAT HAK RAKYAT KELANTAN… kah kah kah..

kah kah kah… KUNUN… NAK BODEK… kah kah kah..

kah kah kah…KUNUN…. NAK BINCANG… kah kah kah..

woit…MENIPU INI NAK DIALIH NAMA JUGA KE?... MACAM SPR ALIH UNDI POS KEPADA UNDI AWAL…. kah kah kah..




2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

"KELANTAN TOLAK TAWARAN ANGGOTAI PANEL ROYALTI MINYAK - melayau"

bro, tajuk berita tu sendiri pun dah jelas menampakkan 1kelentong putaralam media2 UMNgOk-BoNgok (bagi mata2 yg celik dan digunakan utk melihat)

dalam isi kandungan berita memang dia labelkan sebagai wang ihsan,
tapi pada tajuk yg terpampang kat atas yg paling mudah & paling awal orang nampak & terbaca, dengan tulisan yg tebal serta berukuran lebih besar, dia sengaja tulis royalti...

dia pikir dgn cara itu, ramailah rakyat yg dapat dikelirukan lalu mengata pas/tgna sebagai tidak berterimakasih atau tidak waras kerana dulu sebok mintak "royalti", sekarang taknak pulak bersama2 menguruskan "royalti" yg dah dilulus/diberi kerajaan bn!

dia ingat rakyat sekarang rata2 masih malas membaca (itu pasal dalam tv sebok hari2 dgn kempen membaca) dan tak akan baca lanjut kandungan berita tu, macam org yg malas nak baca 'the fine prints' dalam sesuatu perjanjian atau sesuatu iklan...

dia ingat dia masih boleh mengelentong rakyat kebanyakan dgn taktik lama yg dah basi lagi bodoh dan yg tidak lagi diterima tu...

ingatkan arwah hani mohsein dgn abg halim je kuat putar2 ni...
rupa2nya zainudeen maideen & gerombolan dia, lagi suka putar - putar 1alam!

-average joe-
klakka-la.blogspot

Tanpa Nama berkata...

Ho Ho Ho

Wang ehsan sudah tukar royalti???

Itu sudah baik.

Isu pasir sudah mau pergi