Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 9 Januari 2010

FIRAUN NAK MANDI BUNGA



BELI TALI SKIPPING DI DUBAI





SURUHANJAYA DIRAJA MAMPU BERSIHKAN NAMA MAHATHIR


Keputusan kerajaan tidak menubuhkan suruhanjaya diraja bagi menyiasat dakwaan kononnya Mahathir Mohamad membazirkan wang kerajaan berjumlah RM100 bilion mengakibatkan bekas mMahathor itu tidak dapat membersihkan namanya.

KAH KAH KAH…

woit… NAK BERSIH MANA ?.... kah kah kah…

kah kah kah… MASA KES LINGGAM FIRAUN INI TIBA TIBA HILANG INGATAN…. kah kah kah…

kah kah kah… TIBA TIBA MALAON INI MUDAH LUPA…. kah kah kah…

woit… KENAPA BUKU BARRY WAIN TAK BOLEH MASUK ?.... kah kah kah..

kah kah kah… ADA APA YANG NAK DI SURUKKAN…kah kah kah..

nota:
100 bilion ringgit duit rakyat lesap
100 bilion ringot duit petronas terbakar

bayangkan 100 bilion ringgit ini
boleh buat ladang tebu yang boleh keluarkan gula sampai hari kiamat
bayangkan 100 bilion ringgit ini
boleh sediakan alat dialysis disetiap mukim

bayangkan 100 bilion ringgit ini boleh belikan bik mama tali skipping
untuk bik mama skipping hingga slim macam ziana zain kah kah kah




8 ulasan:

Sudin berkata...

Isham........!!!
bachaan terbalik boleh diambil kira ke dalam hal ni...?
Macham ada bau taik kering je....

Firaun besar ni kan auta keling...
Henry Kissinger bergegas dipanggil ke kuala lumpur era Reformasi....jangan lupa !

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

bayangkan 100 b bagi kat saya
err
err
err
nak siti
nak era
nak kd

KAH..KAH berkata...

Melayu mudah lupa..
Kah..Kah

Minum wain banyak sel otak mati..
Kah..Kah

Kutip kelonsong peluru psl nak taboh peluru baru..
Kah..Kah

Senapang boleh pakai lagi..
Kah..Kah

Nak main tembak2?

Yg pakai pistol air, minum la wain banyak2 baru cool..
Kah..kah

Tanpa Nama berkata...

Kat Dubai mungkin boleh terjumpa satu lagi peti besi syeikh Arab yang ada juta-juta...

Saiful berkata...

harga tol, harga gula, isu agama semua ni dok cari modal pru 13 ni..nanti duit subsidi tu bagi jugak..tapi disimpan utk bagi rasuah nanti pru13 ..gerombolan mana ada duit sgt dah..jaga2 ..ni pon taktik politik juga..

Tanpa Nama berkata...

Woi! Isam:

Lu mabok tuak lagi kaaa?
Buat apa nak tubuhkan suruhanjaya rajagopal untuk bersihkan nama madey eeee tu?
Buang duit rakyat! Buang duit petronas!
Baik pakai duit tu bagi baiki bumbung stadium runtuh.

Buat apa nak siasat2 nih.
Esok lusa padam laa mungkeeee tuh!

azaki berkata...

Mahadey banyak duit tapi tak banyak masa. Dalam kubur nanti malaikat tak makan rasuah. Sudahnya dengan duit yang banyak tu, cari jalan supaya tak mati sampai bila2 ...

Tanpa Nama berkata...

Big mama kalau terpijak tali masa dok skipping, habeh putuih tali skipping!!! Kalau tak mau putuih kena pakai tali kapai buat skiping!!! Kah,kah,kah!!! Bini aku gemok jugak tapi tak la terok sangat!!! Ni siap dgn katek pulak!!!
Tu pun ada orang pekenan!!!


budak tanjung