Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 23 Januari 2010

JANGAN LUPA



INI GAMBAR KHALID SAMAD BUKAN GAMBAR SITI KAVITA KAUR




KHALID DITITAH MENGHADAP SUTAN SELANGOR - melayau

Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Abdul Samad dititah menghadap Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah esok.

KHALID SAMAD BUAT HAL LAGI -melayau

Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Abdul Samad hari ini mencadangkan supaya 25 kalimah yang dilarang penggunaannya oleh bukan Islam termasuk Allah di negeri ini dikaji semula kerana ia sudah ketinggalan zaman.

nota:

jangan lupa bawa numbor
talipon siti kavita kaur kah kah kah




11 ulasan:

dari seri kembangan melaporkan berkata...

bertuah la si murai di sangkar emas itu

Tanpa Nama berkata...

bertuah la kaki si murai di sangkar emas

Tanpa Nama berkata...

tumpang tanya.. siapa si siti kavita kaur yg di maksudkan?
your inside joke tu xsampai kt sy sbb sy xpaha.
cube gak try search kt google,tp xdapat jawapn pon.
minta pencerahaan...


-anak pasirmas-

Tanpa Nama berkata...

Tukar Tiub,
Saja nak sampaikan berita. Sebab Tukar tiub pencinta Kucing. Semalam kucing farsi aku yang tua dah mampus.Tapi, aku sangat berasa sukacita sebab tak perlu beli Royal Canin lagi. Keh..keh..keh...

kulupSakah berkata...

siti kavita kaur?
alaahhh..dia tulaahh..yang emm emm dengan dia tulahh....
kavita kaur yang itu itu...dengan dia yang itu itu

Tanpa Nama berkata...

@anak pasirmas,

Beberapa tahun lalu, pelakon Kavita Kaur juga diheret sama ke gosip berhubung hubungannya dengan orang istana. Kavita yang juga seorang peragawati ternama tanah air dilihat sering menghadiri beberapa majlis formal dan tidak formal di istana.

Dalam satu temu bual Kavita pernah memberitahu media, dia tidak menafikan mempunyai hubungan baik dengan kerabat diraja.

ARKIB : Utusan dot com 22/02/2004

Tanpa Nama berkata...

Tengok muka khalid samad ni macam eee aje..

Tanpa Nama berkata...

Tuan TT,

sudah2 ler dgn adik siti kita ni...

biarlah mereka bahagia bersama...

salah ke? dua2 bujang trang tang tang...

kalau awak mampu...kim kardashian pon boleh rembat....kakakakakaaa

harap2 jadilah...

untung adik siti....kakakakakaka

yang penting....empunya badan paling chic dan cool...akakakakaaka

Tanpa Nama berkata...

oo.. itu mcm ka..
peh, berita arkib 2004 tuh.. huhu..

-anak pasirmas-

Tanpa Nama berkata...

Anak murid aku, bukan 25 perkataan tu saja yang dia boleh sebut

Surah Al-Fatihah dan azan pun lancar aje budak tu sebut mengalahkan budak Melayu

Sebab, rumah budak tu betul-betul sebelah masjid

Aku harap-harap sangat setahun dua lagi budak tu jadi mukmin yang sejati.

Amin.

Tanpa Nama berkata...

betul ke khalid samad ni adikberadik seibusebapa dengan shahrir samad bekas menteri ron97?