Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 10 Januari 2010

KAH KAH KAH KAH KAH KAH



KAH KAH KAH





NAJIB: UMNO BUKAN PARTI PERKAUMAN
- malaysiakini

Najib Razak menafikan tanggapan bahawa Umno parti perkauman dan sering dipersalahkan apabila berlaku insiden keagamaan.

Katanya, Umno tidak harus dipersalahkan apabila berlaku insiden seperti itu, termasuk kes pembakaran beberapa gereja yang berlaku di beberapa lokasi di ibu negara sejak semalam.

Setakat hari ini, empat buah gereja Kristian dilaporkan diserang dengan bom api oleh individu yang belum dikenalpasti.

"Jangan bila ada insiden, terus salahkan Umno. Bila ada gereja dibakar, Umno (dikatakan) jahat. Kita tetap berlaku adil," katanya ketika merasmikan program Juara Rakyat di Bukit Sentosa, Bukit Beruntung hari ini.

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH…


kah kah kah…. KETAWA SAMPAI TERKENTUT…. kah kah kah…

kah kah kah… NASIB BAIK KETAWA BELUM DIPATEN OLEH GEROMBOLAN…kah kah kah…

kah kah kah… NASIB BAIK KETAWA MASIH BOLEH DI KONGSI DENGAN YANG BUKAN ISLAM…. kah kah kah…

nota:
i rest my case kah kah kah




17 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aku lagi best tt, kentut sampai ketawa!!! Nasib baik gerombolang tak patent kentut, kalau tak teruk aku kena saman,kah,kah,kah!!!!Apa punya tuuuurrrr lah ini najib!!!

نيك حافيظول berkata...

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH .. kalau u tak percaya cuba tanyer nazri aziz. kalu u tak percaya jugak lu leh jadi teoh beng hock KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

lawak giler pagi2 nie

madbi berkata...

pukimak ni cakap macam budak x sekolah..... sedekah juta juta pon nak menjerit macam orang hilang akal, bukan duit makbapak kau pun yang kau hulur tu, itu duit rakyat!!! kalau atuk aku yang memerintah malaysia pon dia boleh bagi sumbangan biliun biliun.....

Sukj berkata...

kah kah kah kah kah...kah kah kah

KALAU NAK TAHU SAMADA PELINGKUP-PELINGKUP MELAYU NI PARTI PERKAUMAN ATAU TIDAK...

KURUNG MEREKA DALAM PWTC 4HARI 3MALAM

kah kah kah kah...24 JAM DENGAR BUNYI...HIDUP MELAYU...HIDUP MELAYU...kah kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Betullll bukan dia buat laaa!

PUKI ADA?

Pukida?

Orang Lama berkata...

HA..HA..HA..HA..

Mmg betul, yang racist DAP, PKR dan PAS sebab semua org boleh sumbat dalam group dia...

UMNO mana ada racist... dia jaga anak beranak dia, dia mendahulukan rakyat dan UMNO juga mendahulukan negara untuk dijual... KAH..KAH..KAH..KAH..

Aduhhhh bandoiiii... aku gelak sampai nak terberak dengar UMNO tak racist... cauuu... nak ke jamban-tan dulu

suis-media berkata...

TUAN TT


ini semua kerja geng geng arak kepala lembu,,,hari jumaat geng geng ni ada di-masjid shah alam pijak gambar khalid samad pulak,,,ini semua rancangan PM nak rampas selangor dari PR,,,kalau tak percaya kenapa kes bakar gereja ni hanya berlaku di-selangor/kl.

Tanpa Nama berkata...

pemimpin gerombolan memeng bangan, low class dalam pemikiran. dahlah racist dengan pegangan Ketuanan Melayu diberitahu dengan tersengeh yang ia bukan rasis, gerombolan begitu hebat dengan rasuh dikatakan ia buka rasuah,dikatakan tak pandai mentadbir ia kata dengan rasa tak malu langsung yan ia cekap bersih dan amanah. Orang muda dengar naik meluat gila babi.Gerombolan tak amabil kisah dengan bahasa melayu,dikatakan ia pejuang bahasa. esok dia upah orang untuk buat kacau, dia kata dia taka buat pun , mana ada? Hai masanya pun tak lama lagiuntuk dia hidup. esok ia kalah nanti ia kata ia masih menang. Nonsense and nonsense!

akuumnobangang berkata...

aku setuju ngan komen di atas..apesal kat sel/kl je??

KAH..KAH berkata...

kah..kah..

Melayu mudah lupa,
bakar gereja...
enjin jet lesap juga..
kah..kah..

Melayu mudah lupa,
nak pitih minyak hok tubik balak..
hudud kelate entah gi mana..
kah..kah..

Melayu mudah lupa,
mahkamah sivil ke syariah..
umur dah nak makin tua..
kah..kah

Melayu mudah lupa.
kecik main kepala kerbau..
besar main kepala bana aje..
kah..kah

Melayu mudah lupa.
bunga kembang tak lama..
sekejap je mula la layu..
Kah..kah

kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

sapa pun yg bakar gereja tu mmg PUKI DA.. Najib x salah.. dia cuma ikut arahan suami dia.. tgk bibir merah bak delima dia pun dah tau bacul, takde kotey..

p/s: agak2 spa plak yg pak polisi tangkap jd kambing itam utk kes ni? agak2 masuk ISA tak?

Tanpa Nama berkata...

abis..kalau UMNO bukan Parti Perkauman, parti apa ??

Parti KKK kot !!!!

Kucing Parsi berkata...

kalau tak rasist jangan untuk melayu sahaja

jangan junjung keris

visit

http://melodymockers.blogspot.com/

mighty berkata...

kepala mak abah kau la umno bukan parti perkauman najib oii. pekida pukimak tu bukan samseng kau ke? penuh dgn rasa benci kat kaum lain? buat huru hara sana sini?

Tanpa Nama berkata...

Bukan pati perkauman la.
Pati hamlau!
Pati pelingkup!

Hamlau punya pati.

Tanpa Nama berkata...

Tak racist, adoi mak, baca la sikit jibby mulut pink woi...Tulah asik dok bawah ketiak mama-hippopotamus..
Woii jibby yang mangkuk, org ko sendiri da sabotaj ko..Gi baca artikel kolot lagi penuh nanah sapa punya anak tu di Malaysian Insider (http://www.themalaysianinsider.com/index.php/opinion/breaking-views/49130-torched-churches--reaping-what-is-sown--akhramsyah-muammar-ubaidah-bin-sanusi-)

sudahla mangkuk, bangang pula ko ni jibby oiii...

teduduk aku dgn artikel 'intelektual(konon)'amino, tsk..tsk...tsk... Kompom amino dah berjaya hitamkan butakan matahati malaysians suma dengan produknya si penulis tu. 1malaysia? aii babailah...

Tanpa Nama berkata...

umno bkn rasis korokmu!..perkasa,pukida tuh bkn penuh dgn org pro-umno ka??..kalo perasan isu2 rasis,agama timbul lps PRU BN ilang 5 negeri..seblom neh ade ka isu camni berlaku?..kalo berlaku pun jarang sgt2..dr kes pijak gambo tsu koon,pitnah teresa kok,demo bdk uitm,kuil hindu,arak kapla lombu dan terbaru psl kalimah Allah..sumenya berlaku lps PRU..sape ckp kebetulan mmg ngarot laa..konfom ade pihak berkepentingan yg plan sume ni..kalimah Allah tuh berpuluh thn senyap nape tetiba home ministry timbulkan thn lps??