Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 10 Januari 2010

SETIA KAWAN



TANDA SETIAKAWAN SEMUA AGAMA




PADERI PUJI KETEGASAN PAS – harakah daily

Ketua Paderi bagi Gereja Metro Tarbenacle, Hock Teck Leong merakamkan penghargaan kepada PAS kerana mengutuk pengeboman tiga gereja tempatan, pagi semalam.

Demikian maklum balas Ketua Pemuda PAS Pusat, Nasruddin Hassan at-Tantawi, yang turut menyertai Ziarah Mesra PAS ke Gereja Metro Tarbenacle di Desa Melawati, Setapak, Kuala Lumpur petang tadi.

“Dia cukup terharu dan mengucapkan terima kasih atas kunjungan dan simpati yang ditunjukkan oleh para pemimpin PAS,” jelas Nasruddin ketika dihubungi Harakahdaily.

Menurutnya, pihak gereja turut memuji ketegasan PAS mengutuk pengeboman tiga gereja terbabit oleh pihak tertentu yang tidak bertanggungjawa

nota:
parti pas semakin dewasa.
parti pas semakin yakin diri
parti pas menuju ke arus tengah
parti pas memangkah semua tohmah gerombolan

bayangkan jika pas dilagu lama
bayangkan jika pas berpadu padu

tak terbayangkan semua itu

parti pas semakin melihat bahawa pandangan sempit tak membawa kemana mana




13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PAS FOR ALLL!!!!

Tanpa Nama berkata...

Ini cerita menarik!

Pas sudah belajar.
Tapi jangan lebih-lebih.
Lebih-lebih orang mengata jugak.
Lebih-lebih orang kata besekongkol.
Besederhana sudah laa!

Pas kena jaga mulut.
Dap pun kena jaga mulut.
Kerana mulut PR binasa!

Tolong boleh tolong.
Simpati boleh simpati.
Lawat boleh lawat.
Mulut kena jaga jugak!

Orang Lama berkata...

Islam itu kesederhanaan...
Islam itu toleransi...
Islam itu memahami...
Islam itu timbang rasa...
Islam itu bersih...
Islam itu merendah diri...
Islam itu berfikiran jauh...
Islam itu tegas bila di musuhi....
Islam itu BENAR...

Tanpa Nama berkata...

PEACE....
PAS,PKR & DAP the best

umno parti sial

Khun Pana aka johanssm berkata...

Gambar foto ini baik.
Ketua Pas sanggop masok dalam gereja.
Coba bandingkan dengan foto najis bersama gang samun bn yang tersengih macham kerang busok di luar gereja tu...jauh beza.

najis pulak sanggup suap pihak gereja dengan setengah juta ringgit untok tutop kes.
Manakala PAS rayu kutip derma dari orang ramai untok pihak gereja....jauh beza

PAS is miles ahead in this issue.

Tanpa Nama berkata...

tahniah PAS..
berita keterbukaan macam ni boleh menarik golongan muda yg berpendidikan utk mendekati kamu.
Insya'Allah.. sy akan tetap menyokong PAS dan PR.
utk parti Keadilan, diharap segera membersihkan ahli2 parti dan pemimpin yg masih terbawa2 perangai umngok, giler kuasa dan harta..
DSAI sila lakukan operasi pembersihan segera.. jgn ada lg pemimpin kamu yg berhajat nk melompat.. kerana apapun puncanya, berita seperti ini membawa persepsi negatif utk pengundi atas pagar.. semuga PRU lepas ni milik PR.. Insya'Allah.. Amin.

-budak itm

KAH..KAH berkata...

GRO pakai serban buat selendang..
dia cakap,i punya fesyen..!
kah..kah

lagu dangdut amalina bikin trash..
dia royat, trash will never die..!
kah..kah

anak antu jadi menantu..
dia tanya, apa yg you merapu..?
kah..kah

bila anak antu kasi sapu..
he said, dia satu2nya IR melayu..
kah..kah

camry tergolek dog tak mati..
tumpo yop! volvo tak hati-hati..!
kah..kah

apek tua dongak kepala..
Ooo yg melayang-layang itu kaPAS..
lembu kenyang diam je..
Ooo sebab nyaman kena kiPAS..

at the last..melePAS!!
kah..kah..kah

all for nothing

Tanpa Nama berkata...

kalo pas yg mcm ni aku snggup bagi undi!
pas mcm prof berapa kilo ijazah aku taknak!sial tu sume!

Tanpa Nama berkata...

Syabas PAS. Islam itu syumul ... Islam itu universal.

Tanpa Nama berkata...

Memang orang tak sekolah yang bakar gereja ni. Rasullullah SAW berpesan dalam peperangan;

Jangan bunuh orang tua, wanita dan kanak-kanak.

Jangan musnahkan rumah ibadat dan golongan agama di dalamnya.

Jangan musnahkan harta benda dan tumbuh-tumbuhan.

Tapi entah mengapa, tiba-tiba datang monyet membakar gereja. Adakah Islam mengajar begitu? Ini semua muslihat politik yang penuh licik. Janganlah kita terpengaruh dengan orang-orang yang sesat.

Tanpa Nama berkata...

Bila pas sudah mau tunjuk persahabatan dengan kaum lain;

i.Umeno sudah pusing kepala. Ini tak boleh jadik!

ii.Umeno sudah gabra. Kena bagi rasuah 500k nih!

iii.Umeno makin bengang. Kena guna isa nih!

iv.Ini maknanya pilihan raya masih jauh lagik. Mana boleh, gerenti tumbang punya!

v.Jangan harap negeri eeee nak bubar dun. Sengaja jerut leher laaa jawabnya!

vi.Umeno akan cipta isu besar lain pulak. Tak menjadi pulak tektik nih!

Poooorah! Ptuiii!!

Tanpa Nama berkata...

Syabas Pas.

"Kalu macam ni, mau tergolek dog piyem kita dalam pru13 nanti!" kata mat san kepada guni setail.

liza berkata...

Sindiri kasi bakar....sindiri kasi bom.... sindiri jugak kasi derma.... apa punya punya worang daaa