Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 10 Januari 2010

MALAON INI BERSEKOLAH DI MANA?



MALAON MANA TERDESAK NI ?




KEMPEN SEPANDUK ROYALITI MINYAK TANDA PAS TERDESAK – berita hairan

Pemasangan sepanduk berhubung isu royalti minyak di seluruh Kelantan oleh Pas ketika ini menunjukkan perbuatan terdesak Pas untuk menutup hakikat sebenar berhubung isu terbabit.

Mustapa Mohamed, berkata Pas semakin tertekan apabila isu royalti minyak yang mencetuskan kontroversi dalam kalangan rakyat itu terbongkar dan mula disedari kebenarannya.

"Hakikatnya, Kelantan tidak berhak menerima royaliti minyak kerana hasilnya terletak 200 batu nautika dari pantai mengikut Akta Pembangunan Petroleum 1974.

KAH KAH KAH…

woit… MALAON SAEKOR INI BERSEKOLAH DIMANA?... kah kah kah..

kah kah kah… HANYA DENGAN SEPANDUK ...MAKA PAS DILIHAT TERDESAK…kah kah kah…

woit… KALAU MACAM ITU CALVIN KLINE.. HUGO BOSS… KENTUCKY FRIED FUCK… TERDESAKLAH…. kah kah kah..

kah kah kah… BANYAK PAPAN TANDA BARANG BARANG INI… kah kah kah…

nota:
malaoan ini orang mana?
malaon ini mewakili wilayah mana?
malaon ini dari skudai ke?
pelik… kalau malaon ini orang kelantan kenapa dia tak sokong duit untuk rakyat kelantan?

nantang bewok kah kah kah




16 ulasan:

Harris berkata...

Mustapho!Lu bleh blah la.X pyh la jadi rakyat kelantan law cam tu pnye prangai.Memalukan org kelantan jer!Patut2nye sokong la hak royalti minyak utk rakyat negeri lu tuh!Ptuihhh!!!Ape punye mangkuk la lahabau hamlau nih!!FAKAP!!

Tanpa Nama berkata...

Yang paling terdesak sekarang najib big mama!!!

mohd kimal berkata...

kah kah kah,yang pasti bukan budak koleq ni.kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

MENATE BEWOK!! WOI STOPA!! MU TU OGHE MANO?! OGHE ZIMBABWE BEKALI. BODO! CIH! TUIH!

-anak kelantan diperantauan-

p/s hamba minta maaf atas kekasaran bahasa.

Tanpa Nama berkata...

Hamlau ni tak nak tengok kelantan maju. Kalau kelantan maju parti hamlau ni mesti tebongkang.

Hamlau ni tak nak tengok rakyat kelantan sedar. Kalau rakyat kelantan semua sedar, pati hamlau ni mesti tebongkang jugak.

Tugas utama hamlau ni ialah bagi kelantan supaya tak maju dan bagi rakyat kelantan supaya tak sedar.

Hamlau ni bukan keturunan tungku. Hamlau ni keturunan hamlau.

Tanpa Nama berkata...

kalo dah spesis pukimak, dia tetap takkan berubah punyer. ko serulah nabi mana pun keluar dari kubur dan datang beramai2 cucikan hati dia, dia tetap mengngong macam tu jugak.

ini orang, hanya duit dan mentaliti umno pukimak saja yang dapat memandu cara dia berpikir.

Tanpa Nama berkata...

babi ni pernah mengaku dia yang mintak mahadeytambi sekat peruntukan untuk kelantan... sah-sah la kali ni dia punya angkara jugak nih... kehkehkeh...

mahadeytambi pun penah kata babi ni yang mintak dia sekat peruntukan ke kelantan...

Tanpa Nama berkata...

bodo punya munkeeee. Sah isap pelir najib.
kahkahkah

Orang Lama berkata...

Stapa.. Stapa...

Kesian kat mu ni...

1 Kelantan sumpah mu tau dak?

Tak fikir ker mana anak cucu cicit mu nak letak muka kemudian hari..?

Jgn sampai nanti kubur mu kena kencing ngan keturunan mu sendiri

Tanpa Nama berkata...

stapa ke stopa ke baik mu mintak mahap kek ore kapung mu.. buke mu sore kono sumpah, seluruh keturune mu pung keno skali.. ore kapung mu dh sedio molotov cocktail dah tu.. hehe..

KelateWarrior berkata...

malaon tok pa ni skoloh sultan ismail college...skoloh british di era penjajahan...skoloh premier loni xpremier doh, xpaka habuk pong...kawe ex-sic dulu kawe tau laa....kelate traitor....

malaon ni ameno kayo, so xsoh nok royalti doh...ameno kelate pengkhianat rakyat kelate...bahayo ni...kelantan murtad...

azmie berkata...

tg paling terdesak ialah ah long. banner ada, flyer ada, sticker, kad lagi mcm-mcm ada

KAH..KAH berkata...

Mamat peduli apa..mamat tak makan budu dah la ni..

Mamat tak sanggup tengok puak-puak raja jembalang tu...bila ada pitih je nok bebaloh anok beranok..

Kalu mamat bagi pun dia wat gi bayor hutang saman cina balak jugok..

Memang mamat tau, puak ni bodo ke aloh..kah..kah

pisangmalaysia berkata...

bRO TT...
pru LEPas mamat ni menang sbb undi pos...tu pun sbb asykar2 tanah melayu ada 2 tiga kem kat Jeli..cuba depa tadak kem kat situ..dah lama lingkup mamat ni..Kita tgk le next pru..yg asti saluran 3 dan 4 mmg x mahu akan Ameno dan produk2nya...InsyaAllah, TAKBIRRRR..

Tanpa Nama berkata...

TT, betul ke ni? Takkan menteri dari Kelantan tak nak negeri sendiri dapat hasil bumi sendiri. Tak logik betul ...

Tanpa Nama berkata...

Ini satu lagi mangkok yang tak sedar diri.

Tak tau asal usul, di mana bumi dipijak di situ langit dijunjung.

Mangkok ini bukan keturunan orang kelantan kerana lagunya bukan lagu orang kelantan. Mangkok ini mungkin keturunan siam. Sila buat kajian asal usul sebenar mangkok ni.