Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 31 Januari 2010

MALAON TAK SEKOLAH



MAHASISAWA NEGARA BANGUN SEMULA !




MAHASISWA TEMPELAK MENTERI -malaysiakini

Pengerusi pro-Mahasiswa (pro-M) Universiti Malaya (UM), Mohd Shafie Hashim menyelar kenyataan Menteri Pengajian Tinggi, Datuk Seri Khaled Nordin yang menyifatkan tindakan sekumpulan mahasiswa berdemonstrasi di hadapan pejabat Naib Canselor UM semalam selepas kalah pada pilihan raya kampus (PRK) sebagai tidak matang.

Shafie sebaliknya mendakwa kenyataan Khaled itu membuktikan bahawa Menteri itu bukan seorang pemimpin rakyat dan mempunyai ego serta tidak ada prikemanusiaan terhadap penindasan.

“Jika begitu, sebenarnya Khaled juga tidak matang kerana mengeluarkan kenyataannya tanpa menyelami apa yang mahasiswa rasai,” katanya menerusi kenyataan akhbarnya hari ini.

Shafie berkata pro-M jelas dengan prinsip perjuangannya yang hanya mahu menegakkan keadilan dan menghancurkan kezaliman terhadap apa sahaja yang berlaku.

KAH KAH KAH…

woit… SALUT….ANAK MUDA …. kah kah kah

woit... ANAK MUDA SUDAH BERANI BANGUN MELAWAN...kah kah kah

kah kah kah…. TIBAI MUNKEEE NI… kah kah kah..

kah kah kah… MUNKEEE NI BUKAN PERGI SEKOLAH PUN…kah kah kah..

kah kah kah… ENTAH ENTAH IJAZAH BELI DI JALAN KELANG LAMA… kah kah kah..

woit… BERAPA KALI SUDAH DIBERI TAHU… kah kah kah..

woit… KALAU BODOH… DUDUK DIAM DIAM… JANGAN BAGI TAHU ORANG LAIN…. kah kah kah..

kah kah kah…. ANAK DAN ISTERI TURUT SAMA MALU…kah kah kah..

kah kah kah… SAMPAI PAKAI TOPENG PERGI KELUAR DARI RUMAH…kah kah kah…



11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

woi!woi!woi!
Pakat lawan teka la pulah haghi ni!!
Tenguk gambaq mat yang dok tengah pegang bannertu!!
1.Dia jurusan apa!
a.medic.
b.Kejuruteraan.
c.Farmasi.
c.Bioteck.
2.Bantuan pengajian.
a.Biasiswa kerajaan.
b.PPTN.
C.FAMA(duit mak pak)
3.CGPA dia lani!
a.3.5 keatas.
b.2.5-2.4.
c.bawah 2.0.
D.prospek kerjaya esok-esok.
a.pencacai pas.
b.pencacai umno.
c.keghabat tiang-pelekat bendera parti pas semasa pilihanraya.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

memang la tak matang lagi dalam hidup tapi dia orang ada akal
yang kacau dia orang buat apa
lagi tak matang

suis-media berkata...

Salam bro

Khalid ni pemikiran dan pandangan dia hanya sekelas dengan ketua cawangan umno jee,,macam mana pm boleh lantik jadi menteri lu fikir la sendiri,,ramai lagi orang johor yang lebih layak di tempat dia seperti datin halimah sadiq.

MARIONEXXES berkata...

gelabah betul, mahasiswa bukan tikus makmal untuk eksperimen teknologi E

Sukj berkata...

KALAU BODOH PERGI CARI KAT MANA BAKAL KUBUR MAHAFIRAUN...DUDUK DIAM-DIAM DI SITU...kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Hoi, boleh pasti ke CGPA tinggi dalam hidup boleh cemerlang!

Hoi, cuba study ahli korporat dan jutawan2, adakah mereka pelajar cemerlang?

Hoi, jangan jadi bangang megejar kecemerlangan pelajaran sahaja!

Hoi, kecemerlangan manusia daripada kreativiti mereka!


Hoi, otak ada pakai betul2!

Hoi, jangan jadi pencacai!

Hoi, jadilah penyokong tegar tak kiralah mana2 parti!

Hoi, yang penting negara jadi maju kedepan, jangan undur kebelakang!

Hoi, negara dunia ketiga dah dekat ranking dgn kita!

Hoi, jangan kuat bodek!

Hoi, kalau kena hernia tak apa!

Tanpa Nama berkata...

bodoh yang tanya berapa cgpa tu...

kalau cgpa tinggi susah nak masuk kerja KERAjaan... pasal babi amnu lam tu tak bagi orang pandai-pandai kerja ngan derang... takut nanti jadik saingan...

ada ke ptd amek budak grad 2.31... pala butuh!!!

Tanpa Nama berkata...

Satu Lagi Prospek Kerjaya.

Jadi kontrektor UMNO/BN pasang/bekal bendera kemudian kena tipu

Tanpa Nama berkata...

CGPA tak tinggi tak pa, asal ada adik badik ada jawatan tingi yg akan tolong rekemen keja sok.

Tanpa Nama berkata...

Khalid Nordin Menteri paling tak cerdik yang cuba pimpin komuniti cerdik.Tukar tiub!

Tanpa Nama berkata...

aku pinjam ayat hang