Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 31 Januari 2010

MARI BELAJAR ILMU POLITIK



YANG INI JAMIN TAK BANGUN





BANGAI BANGKAI DALAM PARTI KEADILAN RAKYAT


ZAHRIN NAK LARI - malaysianinsider

Disgruntled PKR MP Datuk Seri Zahrain Mohd Hashim has reportedly offered enough Pakatan Rakyat colleagues to Barisan Nasional as to empower it to make constitutional amendments, but his colleagues dispute he has the numbers.

ZAHRIN MENAFI NAK LARI - malaysianinside

Three PKR federal lawmakers, including Bayan Baru Zahrain Hashim (who is disgruntled with ally Penang Chief Minister Lim Guan Eng, have denied speculation that they are crossing over to rivals Barisan Nasional (BN).

The other two are Merbok MP Rashid Din from Kedah and Indera Mahkota MP Azan Ismail, who just quit as deputy chief of Pahang PKR. Both confirmed they will attend a special PKR supreme council meeting this morning to be chaired by de facto leader Datuk Anwar Ibrahim.

BANGKAI BERNYAWA - malaysianinsider

Several PKR MPs from Penang, Selangor and Kedah are considering defecting to Barisan Nasional due to a failure to perform and the fear of being dropped from contesting in the next general elections, party officials told The Malaysian Insider.

Newly-minted PKR elections director Fuziah Salleh revealed the party has been assessing the performance and effectiveness of its elected representatives, sparking fear and pushing some of them to consider their future options.


TAK JADI PULOOOOOK

Tiga orang daripada sekumpulan ahli Parlimen Parti Keadilan Rakyat (PKR) termasuk Zahrain Hashim, yang disebut-sebut akan meninggalkan parti itu untuk menyokong BN, menafikan khabar angin sedemikian.

Ketiga-tiga wakil berkenaan – masing-masing dari Bayan Baru, Pulau Pinang, Merbok, Kedah dan Indera Mahkota, Pahang menyangkal spekulasi mereka sudah memutuskan untuk meninggalkan PKR.

Wakil rakyat Merbok dan Indera Mahkota juga mengesahkan akan menghadiri mesyuarat khas PKR di ibu negara pagi ini.

KAH KAH KAH

woit… BANYAK NYA BANGKAI DALAM PKR… kah kah kah..

kah kah kah… ADA BANGKAI MARAH KERANA TAK DAPAT PROJEK… kah kah kah..

kah kah kah... ADA BANGKAI BELAGAK JADI IMAM... TAPI SUDAH BUAT DEAL...kah kah kah..

kah kah kah... ADA BANGKAI MEMPERTAHANKAN MELAYU... KERANA TAK DAPAT PROJEK..kah kah kah..

kah kah kah… ADA BANGKAI BUAT BUAT MARAH… KERANA SURAT BANGKRAP SAMPAI.. kah kah kah..

kah kah kah… ADA BANGKAI BETUL BETUL BANGKAI… kah kah kah..

nota:
dalam ilmu politik tarik sorong ini
untuk kira kira harga
lagi lama lagi baik
lagi lama lagi naik harga
satu hari kata tak nak
kemudian kata nak
satu hari nak keluar
kemudian tak nak keluar

semua ini tunggu offer dari bik mama
kalau bik mama kata: – meh..basuh cawat den baru buleh jadi montori
meloroh masuk kah kah kah..

nota:
kalau jijik tengok diatas ini
seribu kali lagi rakyat nak meloya nak muntah
melihat bangkai bangkai ini kah kah kah



nota:

kalau anjing sudah biasa makan tahi
kalau tidak dimakan pun dikulum juga kah kah kah




19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Orang macam Zahrin sama seperti Mat Katak, frus sedikit melalut tuduh LEG sebagai komunis, diktator dan cauvinis. Dia tahuke apa yang dia tuduh liar tu?. Penampilannya sama seperti Mat Katak atau tipikal orang UMNO. Pemimpin UMNO apabila rasa pengaruhnya semakin kureng dia mula melalut seperti Madey, kini kata UMNO tak boleh memperjuankan nasib orang Melayu. Orang Melayu dah banyak dibela, berbilion-bilion RM, tapi wang untuk itu sudah disebat pada peringkat awal lagi oleh gerombolan, dan orang Melayu kebanyakan banyak masih bangan tak tahu nak buat evaluasi yang seimbang melainkan guna kriteria agama, banga dan pemikiran sempit. Apa itu komunis, apa itu cauvinis dan apa itu diktator? Madey ada semua itu.
Zahrin & kopeni harus cau dari PKR segera kerana hang bukan ada falsafah perjuangan melainkan boleh melolong isu Melayu.

cassa berkata...

KAH KAH KAH
WOITT INI BIKIN GUA JIJIK
INI TAK BOLEH SEMBELIH
INI TAK BOLEH SAMAK
INI TAK BOLEH CUCI
KASI TANAM BARU OK

KAH KAH KAH

*gua benci

Tanpa Nama berkata...

inilah politician yg tak berkualiti !!

baik berambus sajelah Zahrin dan kawan-kawannya dari PR !!

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

mendalam betul perumpamaan tu

C++ berkata...

Bhai,

Ini macam cerita anime BLEACH jer.... bangkai.... hahaha

tongkat ali berkata...

PKR menuju ke kubur kalau mencari keadilan hanya nak nobatkan Anwar Ibrahim sebagai PM.

PKR akan jadi sejarah kalau semakin lama ramai yg mati dan menjadi bangkai2 dan yg tinggal hidup pun dijangkiti barah .

PKR akan padam jika harapkan DAP menjadi sumbu bagi menyalakan semangat.

PKR akan hilang rasanya jika berterusan mengunyah PAS yg semakin tinggal hampas.

Tanpa Nama berkata...

get lost zahrain.........

dari republik sungai batu

Tanpa Nama berkata...

TT,
Lu tau politik, lu tau banyak hal,
Boleh lu selak sikit ulam-ulam dan kangkong-kangkong dalam PKR yg boleh dimakan berok?

Tanpa Nama berkata...

Woi!Woi!wOi!
kalau semua puak pemimpin PKR yang melayu berambus keluaq!!tinggai sapa lagi oiiii!!Ting Chua!!Sivarasa!!Boleh jadi tukang baca doa ka nanti!!!
Hairanlah aku!pasai apa puak melayu dalam pkr tinggaikan anuar!!kughang ajaq betuii!!Atau hidung depa dah putuih!!kena taghik dengan DAP!!!Sakit oiii!!!!

akuumnobangang berkata...

sad but true bro

Tanpa Nama berkata...

Nak lari kat mana? Dunia ni kan bulat.

Masuk UMNO keluar UMNO
Masuk PAS keluar Pas
Masuk KEADILAN keluar KEADILAN

Last sekali masuk KUBUR.

rillink berkata...

Ini lah contoh pemimpin yang tidak mempunyai prinsip perjuangan,,rakyat mesti menyenarai hitamkan calon mp seperti ini do PRU nanti.

roket berkata...

sekali depa terlepas cakap
rakyat dah tak caya kat depa
so apa tunggu lagi...
pi la isi borang umno
jgn dolak dalik
nanti sana tak dapat
yg dok ada terlepas...

orang pkr tapi minda umno
berjuang utk projek

Tanpa Nama berkata...

beginilah bila terdapat banyak pilihan. majuk sama pkr, masuk pas. majuk sama pas masuk umno. majuk sama umno masuk pkr. majuk sama pkr masuk balik umno. bangkai masuk lubang mana pun jadi bangkai juga. Jadi, jangan sekat kalau bangkai nak pindah parti.

banyak bangkai umno dalam pkr. hantar balik pada umno.

Tanpa Nama berkata...

Zahrin get lost!...x dpt projek golf melalut cam org ilang akal..pangai sebijik cam org umno!

Tanpa Nama berkata...

ni zahrain aku tgk muka pun dah ada cop brand umno dari dulu lagi..spesis katak nak lompat pegi la lompat ala orng tak gigit punye la, paling koman pun hang tak tercalon dalm pru13 nanti ade lah wakakakakaka

Tanpa Nama berkata...

x berapa nak leh caya orang PKR ni......bekas2 umno ni x berapa nak suci.....

Tanpa Nama berkata...

Hoi, jangan hipokrit!

Hoi, nak jadi pemimpin mesti ada baiah!

Hoi, mesti tak lari punya!

Hoi, kalu agama suam2 kuku, inilah jadinya!

Hoi, banyak tak takut tuhan!

Hoi, jadi pemimpin kena turun padang!

Hoi, bukan padang golf!

Hoi, kena pegi padang ragut!

Hoi, silap2 boleh jadi macam lembu!

Hoi, kena lembu dgn rakyat!

Hoi, itu yang betul!

Hoi, jadi pemimpin, kalu nak jumpa jangan kat kelab!

Hoi, jumpa kat masjid atau tempat yg beriman!

Hoi, barulah tak hipokrit!

Hoi, jangan banyak togok air tapai!

Hoi, minumlah air zam-zam!

Hoi, supaya hati sentiasa suci dan murni!

Hoi, jadilah pemimpin yg beriman pada ALLAH SAW!

Hoi, jangan jadi hamba duit!

Hoi, napa tak caya???

Hoi, kalu tak caya, cuba mintak hidup balik selepas tujuh keturunan!

Hoi, baru tahu langit tinggi rendah!

Tanpa Nama berkata...

saya amat menyokong kalau zahrain, hasan, azam, zulkifli dan khalid masuk umno.

dengan cara ini kepimpinan umno akan bertambah kukuh.

Mana-mana umno bahagian yang berkenan dengan pemimpin2 ini sila edarkan borang keahlian.

sila beri jawatan penting kepada pemimpin2 ini.

dengan cara ini pr akan dapat dikuburkan dengan lebih selesa.