Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 3 Januari 2010

SATU MALAYSIA SUDAH TOLAK JUARA



JUARA SECOND HAND LAGI TAK LAKU




UMNO JUARA RAKYAT DEKATI MASYARAKAT - melayau

Program 'UMNO Juara Rakyat' yang akan dilancarkan Najib jib Razak di Bukit Sentosa di sini minggu depan dijangka menarik kira-kira 20,000 pengunjung.

Ahmad Maslan berkata, program selama tiga hari dari 8 hingga 10 Januari itu menyediakan pelbagai aktiviti untuk pengunjung.

Menurutnya, majlis pelancaran program itu oleh Najib akan berlangsung pada 9 Januari ini.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… MANA PERGI NYA KERETA JUARA ?.... kah kah kah..

woit… SATU MALAYSIA SUDAH TOLAK JUARA… kah kah kah..

woit…. TENGOK SEKALI JUARA MACAM PETI AIR BATU…. kah kah kah…

kah kah kah… TENGOK SEKALI LAGI JUARA MACAM ALMARI … kah kah kah…

woit… SEKALI PANDANG MACAM KANCIL KENA STEROID… kah kah kah.

woit… PATUTLAH SATU MALAYSIA MENYAMPAH… kah kah kah…

kah kah kah…PERANGAI HODOH MACAM BANGANG ! … kah kah kah…




31 ulasan:

Johan 23.01.84 berkata...

betul lah,memang juara..juara rompak rakyat!

Tanpa Nama berkata...

Macam mana nak jadi juara rakyat asyik merasmikn atau melancarkan sesuatu majlis, lepas itu salam sengeh macam robot dengan semua yang hadir, salampun tak lihat muka orang yang disalam, lepas tu asyik cerita masa lampau UMNO dah sebat banyak projek untuk kroni, bagi rakyat pekak dapatlah balai raya, jambatan, surau, masjid, baja, elaun pak imam dan pak lebai.Lepas tu belah dan melaungkan yang satu Malaysia dah berakar umbi dan bersedia untuk melaksanakan pelbagai cukai yang rakyat pekak majoriti akan menanggung. Sebelum balik salam robot dan sengeh sekali lagi. Kemudian yakin rakyat dah bersama UMNO.Apa punya kepimpinan man!

AbgTuah berkata...

JANG LU SEORANG AJE MAIN TOLAK-TOLAK..

TAK PERLU TOLAK..KASI START AJE ENGINE MASUK GEAR PASTI BOLEH JALAN..

KAH KAH KAH..

Tanpa Nama berkata...

Woi!woi!woi!
...macam kereta juara yang hang pakai jee!!Depa kata,hang oghang mula yang booking kereta tu!!!!Hangpun kena tiup juga keee!!!!Hang macam budak-budak jeee!!!pantang ada baghang model baru!!!Kira nak beli jeeee!!Ada handphone model baru!Hang oghang mula pakai!!Tunjuk sekampung!!Macam kesni!!!Dah kena tipu!!!baghu hang nak melalak!!!!!Perjuangan hang dalam kes Allah dan kes cool hang!!!Dah dapat tau mentaliti hang!!!

Tanpa Nama berkata...

salam,

Nampak program bergerak itu, saling tak tumpah macam...SURE HEBOH saja....

adnan m

R@duan berkata...

almari baju bergerak?....ha ha ha

Tamil fighter berkata...

aku stuju ngan saudara tdi.
ptot ko buat la blasungkawa tok augostin paul. dh mampos kna la hormat.

Tanpa Nama berkata...

isk isk isk ... terkena kat aku lah ISHAM.. aku pakai JUARA dari mula pelancaran 2001 sampai sekarang dan tak pernah aku menghadapi masalah dengan JUARA tu.. Tingkap cantik sampai sekarang tak ada problem.. gearbox tak pernah buat hal pun.. enjin pun masih tip top..

I LOVE MY JUARA.. hanya orang yang tak suka JUARA sahaja yang akan mengutuk juara.... kalau Bro ISHAM tak suka juara, jangan lah kutuk mesih basuh ke, almari ke, peti ais ke...!!!

Kalu tak mampu nak pakai juara, janganlah kata JUARA tu tak bagus.. ia lebih baik dari saga, savy, perdana, wira, satria....

hanya jauhari yang mengenal manikam..

JimAlifSiin berkata...

Gambar paling antik 2010.
KahKahhKahhh!

Tanpa Nama berkata...

juara naik 20 sen gula guara curi engine juara mark up 42 ribu ringgit laptop. juara apa yg UMNO nak ??? tipu tipu tak habis

Tanpa Nama berkata...

semua perbuatan akan dikira melalui niatnya jadi buat baik balasannya baik buat jahat tanggung sendiri la

MctHeory berkata...

Alahh syam. . lu tau kutuk je. Apa lu buat untuk negara? apa pun tarak. . hehe. . bagus gak ada keje juara. . dari menapak atau naik teksi. . belum tentu sampai ke destinasi..

MctHeory berkata...

Alahh syam. . lu tau kutuk je. Apa lu buat untuk negara? apa pun tarak. . hehe. . bagus gak ada keje juara. . dari menapak atau naik teksi. . belum tentu sampai ke destinasi..

Tanpa Nama berkata...

Hi !
Dear TT,

Ha....
The " NO UMNO " sign can be seen clearly in UMNO building itself no
according to the blog in MT

Refer to

http://malaysia-today.net/index.php?option=com_content&view=article&id=29366:no-sabotage-in-umno-building&catid=19:newscommentaries&Itemid=100131

Kong kek kuat berkata...

Juara kereta keranda....Umno masuk keranda la woiii Pm bodoh kimak najib."Juara rakyat konon.ha,ha,ha berak aku tak keluar ketawa tak tahan....

Tanpa Name berkata...

masih ingat potong juara... macam kotak tisu/kereta coffin (hearse) saja.


Dalam perkembangan lain, papan tanda gergasi dari bangunan UMNO sudah hilang. Hanya perkataan 'N' & 'O' tertinggal diatas logo UMNO.

http://tinyurl.com/yc2zwaf


Soalan: Siapa dibelakang perbuatan "jahat" ini?

a) Fahmi Reza mencurinya untuk bikin seni baru
b) Pelajar UM yang membuat 'prank'
c) Dicuri oleh penagih untuk besi skrap
d) Dijual kepada arms dealer di Argentine, opp, Iran

Master Yoda berkata...

kah kah kah

TuahOri berkata...

Tuan isam:

Pada pendapat gua, tidak susah nak tarik 20 ribu pengunjung.

caranya mudah:

i.panggil artis terutamanya siti norhalijah atau pak nill itik nila

ii.sediakan pengangkutan untuk makcik2 felda

iii.beri peruntukan rm30 kepada setiap pengunjung dan sebatang payung cap dacing

iv.angkut cikgu dan budak sekolah (sebab tu buat program masa sekolah dah bukak)

Kemuskilan:

i.dah ambik permit perhimpunan awam ke?

ii.berapa bajet keseluruhan program?

iii.sumber bajet dari kementerian mana?

iv.sperma akan masuk kah?

Tanpa Nama berkata...

JUara menaikkan harga barang dan merompak rakyat. Woiii melayu !!!! bulan mei minyak naik..sedar2 dah kena tipu. kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Betul dan patut disongkongkong!

"umenongoook juara memulas leher rakyat"

Tanpa Nama berkata...

AbgTuah lagi juara.

Juara mengipas dalam ubn untuk memperoleh projek berganda.

Juga juara mem"ban" pertanyaan yang tidak sebulu dengan ubn melalui CBOX.

Juara menutup dan enggan menjawab soalan berkaitan isu madey eeee terdahulu.

Tanpa Nama berkata...

Nak jadik juara?
kah kah kah
juara apa?
juara F1?
Kah kah kah

Boleh jadi juara kalau
F1 guna 2 enjin jet.
kah Kah kah

kalau pakai enjin protong?
Juara kira dari belakang laaa!
kah Kah Kah

kalau yang masuk tu,
beskal, motor cabuk pakcik felda,
barulah boleh juara!
Kah Kah Kah

kalau bagi kotak boleh tukar RM kat mers, pon belum tentu dapat juara!
kah kah kah

Juara?
Juara melebong rakyat adalah!

Tanpa Nama berkata...

Wooi isam!

yang kau jeles dia orang nak jadi juara tu apa hal?

apa kena mengena dengan kau?

Biarlah dia orang jadik juara.

Juara pemunah masa depan rakyat. Juara rasuah. Juara runtuh. Juara kotak. Juara GST. Juara melebong rakyat. juara sifoo. juara aiskerim magnolia. juara enjin. juara belakang F1. Juara menipu. Juara mem"ban" soalan.

Yang ko sibuk ni pasal hapaa!

Juara HANG LANCAU (nama samaran TuahOri)

Tanpa Nama berkata...

To AbgTuah:

Buat apa nak start enjin masuk gear?

Jual aje enjin kat argentina. Boleh masukkkk daaaa! Bukan sikit tuh! Boleh kaya-raya!

Ala....jangan la malu-malu, macam tak biasak pulak!!!

Tanpa Nama berkata...

To AbgTuah:

Buat apa nak start enjin masuk gear?

Jual aje enjin kat argentina. Boleh masukkkk daaaa! Bukan sikit tuh! Boleh kaya-raya!

Ala....jangan la malu-malu, macam tak biasak pulak!!!

Tanpa Nama berkata...

Macam-macam bentuk kempen...nak cipta rekod dunia Guinesslah ini...negara yang paling banyak berkempen...Malaysia!...parti politik yang paling banyak berkempen - UMNO!!!hehe!

Tanpa Nama berkata...

kalu mung dok mampu nok beli kereta JUARA dok payoh lah mung terpekik terlolong kat blog.. apa mung dapat.. ??

Jangan lah mung nok wat ghege macam tong taik.. tong taik sekurangnya berguna jugok boleh simpan taik mung semua buat baja.. tapi kepala otok mung tu teruk lagi dari tong taik...

kerje mung pung sama gak macam gedebe2 lain, asyik duk kutuk orang jer tak sudah2..

keluarkanlah idea2 bodoh mung tu dan tulislah kat blog sekurang2 mungkin ada 0.1% idea bagus dari 99.9% kebodohan yang boleh di guna pakai..

hidup UMNO

Tanpa Nama berkata...

UMNO nak bikin "Program Juara Rakyat". Pirahhhhh!!!! buat perhabis duit je. Perkataan UMNO kat wisma PWTC tu pun tak terselenggara dah nak buat program perhabis duit rakyat. By the way, maintenence Perkataan UMNO tu dah ada kontraktor ka ??? kang tanggal lagi...jatuh kena kepala.. Biasalah...kontraktor UMNO kah..kah..kah..Umno nik jadi pelawaklah pulak..kah..kah..

suis-media berkata...

apa kabo mat maslan...malam ni tak tido kat FELDA ke??makcik pakcik felda boleh laa kau perbodohkan macam lembu cucuk hidung,,,UBN hanya jadi juara di FELDA ja,,,kah kah kah sampai termuntah hijau.

Tanpa Nama berkata...

Proton Juara: Projek yg menghabiskan beras rakyat...

Tanpa Nama berkata...

AKU TAK MAHU KOMEN BANYAK..

NAK GOLAK YO..KAH KAH KAH KAH

SI UJANG ROMBAU KONO BAN ..

TUAH KAU MEMANG JUARA..SI UJANG BLOGGOK FAMOS NI PUN KAU BAN.

KAH KAH KAH KAH..