Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 20 Februari 2010

NAK BUAT APA DENGAN SPAGEHETTI




BAGAIMANA DENGAN PARTI INI ? TAK NAK BUAT HUBUNGAN?




MIC JALIN PAKATAN STRATEJIK DENGAN PARTI PARTI LUAR NEGARA -melayau

MIC bercadang untuk menjalin pakatan strategik dengan beberapa parti luar negara termasuk parti Congress dari India ke arah memberi manfaat kepada kaum India di negara ini, kata penasihat Pemuda MIC, S. Vell Paari.

Katanya, beliau telah mengadakan perbincangan dengan seorang pemimpin penting parti Congress, V. Narayanasamy, yang merupakan seorang menteri negeri dan anggota Jawatankuasa Kerja Pusat (CWC) parti itu.

"Beliau meminta MIC menyediakan cadangan bertulis untuk dibawanya kepada peringkat atasan parti Congress,” kata Vell Paari dalam satu kenyataan di sini hari ini.

Katanya, beliau akan mencadangkan kepada MIC supaya mewujudkan pejabat perwakilan MIC di Chennai, Tamil Nadu dan New Delhi.

Vell Paari juga berkata, beliau akan mengundang Ketua Pemuda parti Congress, Rahul Gandhi, yang juga anak Sonia Gandhi, Presiden parti Congress, untuk melawat Malaysia.

Katanya, MIC akan juga menjalin hubungan dengan parti di negara-negara yang mempunyai ramai penduduk berketurunan India selaras dengan hasrat supaya MIC berperanan lebih aktif di peringkat global.

KAH KAH KAH...

woit... APA SUDAH JADI DENGAN PARTI INI?.... kah kah kah...

woit.... NAK BUAT APA JEMPUT PARTI DARI INDIA?... kah kah kah..

kah kah kah... INI MACAM NAK LAWAN HINDRAF BUNYINYA... kah kah kah..

woit... RAHUL GANDI ITU BUKAN ORANG INDIA... kah kah kah...

kah kah kah... RAHUL ANAK SPAGEHETTI DARI MILAN.... kah kah kah

woit... JALINKAN LAH DULU DENGAN PARTI PUKRAK PUKKRAK PUKARAK.... kah kah kah..

woit... JALINKAN DULU DENGAN PARTI NALA KURAP PAN......kah kah kah



19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ni apahal nak jalin dgn orang kat india nuuuu..????
apasal tak jalin dgn orang malaysia duluuuuuuu....????????
ke... sebab org 1malaysia taknak jalin2 dgn awak tuuuu....????

global kununnnnn....????
sah, putar 1alam...!!!!!!!

-average joe-
klakka-la.blogspot

Tanpa Nama berkata...

MIC ini parti bukan saja parti perkauman tetapi parti berkasta. Parti yang sudah ketinggalan zaman. Pemimpin yang kolot dan tidak aa kemajuan. Pemimpin cawangan kalu di berpelajaran darjah 6 sekolah tamil dia tak izin seorang ahli yang punyai SPM. Kalau ketua bahagian punyai MCE/SPM di tak mengambil seorang ahli yang punyai diploma. Ini bukar ini realiti dlm parti MIC. Kalau ingin jadi pemimpin pilihan pertama adalah untuk kasta yang lebih tinggi. Inilah MIC yang dibawah pimpinan ayoo samy sehingga kurun21 ini. Bagaimana orang India masih berada dalam MIC satu lagi persoalan. Orang India ini sebenarnya kalau seorang dia cakap banyak, kalau dua orang dia buat union kalau tiga orang dia buat parti politik.Maka inilah sebab ramai orang India dulu menjadi pemimipian union dan banyak sekali tubuh parti politik.Orang Politik seperti inilah membuatkan orang India yang profesional tidak mahu menjadi ahli politik yang sebenar. Ada ramai diluar sana ahli politik muda yang bersemanggat tinggi tapi telah dilumpuhkan MIC ini. Parti MIC ini sudah hancur bersama MCA. Mereka tidak pilihan lagi untuk bubarkan atau pun paling terbaik masuk Pakatan rakyat untuk membela nasib kaum India yang semakin tinggal dalam arus ekonomi negara.Jangan duduk dalam kapal UMNO sudah mula tenggelam. Nanti orang kata "India karam" pulak...bukan karam singh Walia. Bangsa Singh Steady...

Tanpa Nama berkata...

Nanti gambar ini keluar sebagai Poster PR13 nanti...hahaha..ikat kat Pokok Getah pintu masuk estet atau buat kawadi Thaipusam kat Batu Cafe...kawadi di sponser oleh Guru JIB...dan UMNO!

Small Mama berkata...

kah..kah..kah..

ini pengkhianat negara.
ada campur tgn negara luar

kah..kah..kah..

macam selalu kait dap ngn pap.

kah..kah..kah..

tapi apsal xde demo? apsal xde beruk2 di jalan?
patut satu nusantara bangun.

kah..kah..kah..

khianat asean. lagi teruk.

kah..kah..kah..

mmg kena tibai malaon ni.

kah..kah..kah..

ke sebab nk kasi eee lagi ramai masuk?

kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Mak OOOOOOi!
Mano ekau dapek bondo tu tuan
tengah buek upocaro apo turrrr?
tak do kelua kek utusang pon

Tanpa Nama berkata...

dey,apahal orang india di malaysia sudah x suka dgn kau ke.nampaknya mic nak cuba nak cari pengaruh luar.apasal itu tok ji x mau tlg sama lu ka.

Tanpa Nama berkata...

MIC jalin kerjasama dengan ajen negara asing. Satu bentuk campur tangan negara luar.

Umno!Perkasa! sila tetapkan tarikh untuk berarak...

Tanpa Nama berkata...

tenguk dulu klinik 1MALAYSIA yg depa buat...pi tenguk nak amik ubat demam ngan selsema pun x de...apekemender nya....rakyat didulukan...klinik tegak terpacak yg jaga pun tidoq...atlast kena pi klinik lain.haramjadah apa klinik 1 MALAYSIA yang dok salak2 dulu.

Tanpa Nama berkata...

Campurtangan negara luar macam ni ok ka? kalau macam tu, boleh lah PR buat hubungan politik dengan Republican dan Democrat di USA, dan dengan parti di lain negara. MIC punya pasal, nak geng dengan India di luar negara. Ok ka itu, bukan campurtangan luar? dan bertentangan dengan 1Malaysia?

sri hartamas

Tanpa Nama berkata...

MIC bersekongkol dengan india
habislah amno
bunga-bunga sudah nampak
nanti sivaji ganti piyem malaysia
nanti india menentukan pemerintahan negara
nanti piyem bukan lagi org pilah
habislah kau labukau

oooo baru aku hingat
itu hari TT ada pegi tamil elem kan?
kau kau kau

storm62 berkata...

ini mesti dah kena toddy dah....semyun saje, towkay submarine.

cree berkata...

Bagus lagi jalinkan hubungan sulit dengan Makkal Sakti.Lagi syok buat hubungan sulit dengan Puteri Umno.
Hubungan strategik nak buat apa.

Tanpa Nama berkata...

Apa dah jadi dengan MIC? Di manakah kesetiaan mereka? pada India atau pada Malaysia?

Tak da sebab MIC patut jalin hubungan politic dengan India. Semakin biadap nampaknya MIC ini. Kalau rakyat Malaysia diam membisu ini akan menyebabkan masalah besar di masa depan.

SB SB yang ada kat Bukit Aman tu tolong minta penjelasan dari MIC,
takut ada yang tersirat di sebalik yang tersurat, jika semuanya jelas berseh tak apa lah. Yang jadi kerisauan takut ada udang di sebalik tosey.

Rajagopal berkata...

bagi betis nak peha!
kalau dah politik!!
mana-mana pun nak sangkut jugak!!

Tanpa Nama berkata...

kahkahkahkahkah....

Lang berkata...

lidah kelu tak terkata...

ini berita dari angkasaraya ke?

eeeekkk...

Tanpa Nama berkata...

vel you memang tidak tahu apa-apa jadi kenapa nak buat apa-apa. Buat apa dengan parti dari India. Mereka bukan ada apa-apa dengan kita. Kalau kita kebulur disini bukan mereka nak bagi apa-apa. Apa-apalah engkau ini.

Tanpa Nama berkata...

Takutnya aku
mic sudah berpadu sama pati india
mic mau jadi glokal dan global

bukan apa
takut samey hangkut pati bawa kat perak
kasi up undi samey
pandai jugak samey nih

makal sakti apa cita samey?
dengar dah nak terbarai

Tanpa Nama berkata...

parpukari jd orang tengah baguih ni....haaaaa