Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 26 Mac 2010

AL- FATIHAH



AL FATAHIAH


Al-Fathiah untuk Dr Zainal Abidin Ahmad.
Salam untuk kaum keluarga.

Kita semua bersedia untuk pilihan raya kecil di Hulu Selangor.




10 ulasan:

Sivakumar berkata...

Ucapan takziah kepada keluargan Tuan Dr. Zainal.....

Semoga roh beliau dirahmati Tuhan....

Terima kasih Dr. kerana berkhidmat utk rakyat hingga akhir hayat.....

Sikarang kita jayakan perjuangan Tuan dalam pilihanraya kecil yang akan datang ini

Tanpa Nama berkata...

Innalilla hiwaina hirojiyun

Mungkin ini peluang baik lagi bagi mengajar orang UMNO bahawa orang Melayu juga boleh pilih PKR dan yang orang Melayu itu ada pilihan untuk menukar selera memilih parti/wakil Parlimen dari kalangan PR bukan lagi UMNO, maknanya bukan lagi yang memperjuangkan Ketuanan Melayu ala UMNO,. Tapi malangnya orang UMNO tak akan faham kerana akan diakatakan orang Melayu dah dipengaruhi oleh DAP atau PAS. Usah pusing dengan propaganda UMNO. Ajar sama depa yang selama ini orang UMNO tak tahu tadbir urus yang baik dan syok dengan rasuah aje dan asyik main 'Melayu nak dimakan oleh Cina' walhal pemimpinya SI KATAK 'tidur' bersama Vincent Tan(orang Cina)dan bersama menikmati projek yang beri duit banyak.

sunsnake@budakbalun berkata...

TT.. mai hulu selangor bagitau aku!
leh kita pekena nasi ayam sg choh!

lawan tetap lawan!

sunsnake

http://budakbalun.blogspot.com

Sudin berkata...

AL-Fatihah...

tajudin berkata...

Al-Fatihah. Moga rohnya dirahmati Allah s.w.t.

Tanpa Nama berkata...

Najib dah terkencing ..... satu Malaysia akan menghancurkan UMNO/BN di Hulu Selangor nanti !!

Hidup Rakyat !!

49-51 berkata...

Al-Fatihah utk roh dr Zainal...

PKR jgn lah bongkak takbur sgt...skrg mood dah lain. Rasa dah hebat ke...?

Jgn lah sombong sgt bang..! Ramai tu nak jadi calon..Nanti berebut pulak..

Cuma satu je, aku rasa jika letak TUKAR TIUB calon MP Hulu Selangor...bukan nak cakap la...CONFIRM menang!!!..

Apa sebab tak boleh..????

Tanpa Nama berkata...

Alfatihah buat Allahyarham Dr Zainal.Semoga beliau di tempatkan di antara golongan hamba2 nya Soleh.

Aku sgt2 bersetuju Tuan di calun kan.Untuk PKR elok ambik pandangan ini.

Lawan Tetap Lawan

-Kiung-

Tanpa Nama berkata...

49-51, isham takder duit la nak bertaruh judi kali ni...

mau ka kita pakat tuang2 bagi bakal YB isham lawan kali ni?

sunsnake@budakbalun berkata...

TT.. aku nampak ko malam tu di Stadium KKB.. nak tegur segan...
macho giler dengan kreteknya!