Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 26 Mac 2010

GADUH SUDAH MULA




UMNO SELANGOR MAHU KERUSI HULU SELANGOR
- malaysianinsider

KUALA LUMPUR, 26 Mac — Majlis Tertinggi (MT) Umno dijangka membincangkan persediaan menghadapi pilihan raya kecil kerusi Parlimen Hulu Selangor malam ini sementara Umno Selangor dan MIC mahu meletakkan calon mereka mewakil Barisan Nasional (BN).

“Saya harap begitu (MT bincang persediaan) tetapi saya tidak pasti...,” kata Setiausaha Kerja Umno Abdul Rauf Yusoh ketika ditemui The Malaysian Insider di pejabatnya hari ini.

Sehubungan itu beliau yakin Umno akan membincangkan soal itu memandangkan pilihan raya kecil Hulu Selangor melibatkan isu besar.


SAH: MIC AKAN CALONKAN PALANIVEL - malaysiakini

MIC akan mencadangkan timbalan presidennya, G Palanivel sebagai calon BN dalam pilihan raya kecil Parlimen Hulu Selangor.

Presiden MIC, S Samy Vellu bagaimanapun, tidak mahu menyatakan peluang MIC untuk merampas balik kerusi tersebut yang terlepas ke tangan PKR pada 2008.

Ketika dihubungi Malaysiakini, beliau secara berseloroh berkata: "Biar saya hubungi Tuhan dan tanya padanya. Dia tidak senang sekarang


KAH KAH KAH...


woit.... INI BAGUS PUNYA CERITA....kah kah kah...

kah kah kah.... KETUANAN MELAYU SUDAH KANTOI....kah kah kah..

kah kah kah.... BELUM APA LAGI MIC SUDAH CHUP KERUSI....kah kah kah..

kah kah kah.... GEROMBOAN SELANGOR SIDAH TAK ADA TELOOOO...kah kah kah..

kah kah kah....INI BERITA BAIK.... GADUH LAGI..... kah kah kah..

kah kah kah.... ONLINE DENGAN TUHAN PUN TAK BOLEH SELAMATKAN GEROMBOLAN....kah kah kah...




26 ulasan:

49-51 berkata...

Tak kira apa nak jadi...jadilah,

Bagi aku, PR wajib letak TUKAR TIUB sebagai calon kali ni...
Org mcm TUKAR TIUB boleh berdebat, bertekak, bertaki dlm Dewan Rakyat.
DSAI tolong ambil perhatian kali ni.

Aku yakin dlm situasi politik masa ni, pemikiran kritis TUKAR TIUB mampu mengubah suasana politik negara. Prediction aku PR akan menang jika TUKAR TIUB sebagai calon.

Ayuh, buktikan segala kata..! Kematangan TUKAR TIUB tika ini menyanggah segala prejudis..

Tanpa Nama berkata...

woi MIC...kumpulan penyamun !!ingat nak samun rakyat lagi ke ??

sudahlah MIC, hang semua ni tak boleh pakailah sama seperti UMNO yg hanya pandai curi dan tipu !!

Nostalgia abkk berkata...

Macam berebut harta pusaka pulak.Tanah kubur masih merah lagi tapi yang hidup sudah bergaduh.

em berkata...

Sokong TT jadi calon. Tambah rancak le politk mesia kita yea

kah..kah..kah.kah......

Tanpa Nama berkata...

aku harap kali ni PR menang dgn majori lebih besar...bio barisan terkejut beso....ayuh PR,kami golongan muda meyokong PR,kini,dan selama2 nye

Tanpa Nama berkata...

aku harap kali ni PR menang dgn majori lebih besar...bio barisan terkejut beso....ayuh PR,kami golongan muda meyokong PR,kini,dan selama2 nye

jai berkata...

49-51...

Bro Isham tak leh jadi calon sebab ada masalah besar jika dia menang.

Bro Isham tak ada seluar panjang, dia cuma ada seluar 'steng' je.

Macamana bro Isham nak masuk Parlimen kalau cam tu???

Nanti tak pasal2 kena halau/gantung dari sidang Parlimen.

Kah kah kah...

Psssttt... Jangan marah bro Isham.

pak ali berkata...

Aku setuju jugak TT masuk bertanding MP Hulu Kelang ni, tapi kalau dia jadi Ahli Parlimen, aku ingat dia lebih banyak tidoq dari Pak Lah, sebab keretek diharamkan dalam Dewan Parlimen, tak kena keretek mana bolih tahan ma.

Aku tengok TT kalau dok pekena keretek dalam sejam tak kurang 10 batang, kalau sehari semalam tak tau la berepa puluh batang kereteknya.

Abu Simbel berkata...

samy volu sudah dapat rasa yang BN akan dilingkupkan, jadi sejajar dengan hasratnya ingin melingkupkan Palanivel, maka dia akan diletakan sebagai calon oleh samy.

Saiful berkata...

jom kita lwn..menang kalah..kita tetap menang..tak ada yg dirugikan..rakyat akan tetap menang..
hidup pr..kali..ni kita test power bontot shaifullly...jom kita pertahan kerusi ni..biar dgn satu undi..

MZZ berkata...

Hang bila nak kahwin? Akan hari2 main sabun

Tanpa Nama berkata...

1 calon MIC
1 calon PPP
1 calon MCA
1 calon GERAKAN
1 calon UmNO
Baru tak gadoh
Lawan sama 1 calon PR
Baru betoi
Ada setuju ka 1 Najib!!!

Tanpa Nama berkata...

Woi! 18.10

Kalau TT masuk calon
aku rasa peluang ada
ini orang lama, hard core
pengalaman penuh
pemikiran kritis

Tapi aku rasalah
TT kena ubah sikit penampilan
pakai baju batik lengan panjang
pakai seluar slack, tali leher
baju panjang kaler pink
sarung kasut kulit hitam kilat
rambut pendek belah tepi
pendek kata ala-ala mat belia

Ada berani ka?

Tanpa Nama berkata...

Online sama tuhan mau mintak talian hayat la tu bro...takkan itu pown x tahu........

Tanpa Nama berkata...

Oit 49-51....

Hahahahaha...
Bodek sakan nampak....
letak la calon yg berkaliber sket...
jangan kaco TT...
biar la TT bongkar & kupas isu2 yg x selari dengan media arus perdana yg kuat boddek tu....
jangan la terapkan budaya membodek di kalangan penyokong PR...
geli telingo mendengo nyer....

Tanpa Nama berkata...

betul tu 49-51.

mari kita fikir cara outside the box. jom ramai2 kita calonkan TT. kita dah m uak tengok muka2 recycle tu. tangkap tukar lah.

tengok apa kata umno baru. mungkin zul nordin boleh kasi komen sikit. alaa..dah dapat duit mengopi takkan tak keluar tenaga kasi sikit komen kan.. kan..

adik sammy berkata...

uncle Sammy online ngan tuhan die pakai ym ker? hahaha boleh bwk main plak bende2 nih.

Tanpa Nama berkata...

ayoyo tambi,pr tada can mau menang,raja katak bn sudah simpan, raja kotak pun dapat juga suda,raja toyol.. selangor juga duduk, kali ni itu firaun kecil pun sudah jilat sama bn,raja todi suda melayu pegang,raja lawak suda jatuh pd zahrin, mama besar(bik mama) pun ada dalam bn....pr kena cari satu raja baru boleh menag.....

Tanpa Nama berkata...

ak percaya TUKAR TIUB tak akan jd calon tuk mana2 pihak!
walaupun tempat dia sendiri, Jelebu..
hahhahhahahahaa
Bro.isham,teruskan berjuang melalui
TUKARTIUB!!!
majulah maju!

Cucu berkata...

Hisham,
Mamat '49-51' tu cadang engkau masuk jadi calon,nak ko? Aku rasa kau patut try,ni peluang baik sbb brader kita tu tengah desperate cari calon yg ada tokoh sikit, yg duk ada sekarang ni tak berapa boleh harap,asyik nak melompat jer,dah lompat dah le,tapi yg depa dok pi bukak cerita2 lama tu buat apa! leceh betul..kalau engkau masok tanding aku rasa PKR banyak boleh save duit,tak payah nak pukol canang rata2 nak kasi tau engkau tu saper,satu malaya dah kenal saper 'Hishamudin Rais' (eh,engkau ni anak Si Rais Yatim tu ko?)Kalau monang,untung2 engkau boleh jadi Mentori nanti saper tahu!!

mangkak berkata...

sdr 49-51,

you ni macam jeles je dgn tukar tiub ?

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah... Aku pun sokong Tukar Tiub. Perjuangan tanpa berbelah bagi. Duit bagi dia pun tak heran. Pompuan pun dia tak heran. Mana nak cari orang PKR yang macam tu? Ini pejuang sejati. Bukan macam Salehuddin SU PKR dulu tu... Bukan macam Berahim Ali.

sardindalamtin berkata...

aku pon sokong kalo pak hisyam jadi calon MP Hulu selangor. memang diakui PKR xde calon yg lebih sesuai berbanding TT.

Pemikiran kritis beliau dapat dijadikan sebagai satu kelebihan utk menjadi wakil rakyat.

tapi sanggupkah Pak Hisyam masuk Parlimen ngan pakaian kot, tali leher dan seluar slack yg nampak mcm fesyen kapitalis.

kalo pakai mcm pejuang revolusi memang komfem kena halau keluar dewan rakyat. pastu xleh hisap cerut buatan Cuba masa dewan bersidang.

sanggupkah Pak Hisyam pegi Parlimen naik basikal atau naik pengangkutan awam?

aku rasa mungkin Pak Hisyam tak sanggup nak ubah prinsip sosialis beliau.

49-51 berkata...

brader semua,

Aku konsisten mencalonkan TUKAR TIUB. Sdr Hishamudin Rais semua orang kenal. Namanya saja bisa menggusarkan telinga yg mendengarnya. Tolonglah..ini bukan bodek jauh sekali menjilat..tolong.

Ini pandangan tulus kudus aku. Jika menegakkan hak rakyat satu tuntutan maka memenuhi tanggungjawab adalah kewajipannya. Aku percaya rakyat pasti terpana bila Hishamudin Rais menunaikan tanggungjawab itu sebagai pembawa revolusi utk paradigma baru pemikiran rakyat masa kini.

Usahlah hal imejnya di remehkan. Ianya boleh diubah sekelip mata. Namun utk mengubah mentaliti rakyat itu yg harus difikirkan.

Tanpa Nama berkata...

Hoi, bagus tu cadangan!

Hoi, kalo nak tarik undi atas pagar, wa rasa TT fail!

Hoi, tv tiga suku, u meloya & b hairan akan hantam TT atas bawah!

Hoi, bab idea wa salute TT!

Hoi, TT betul2 pejuang tulen!

Hoi, pejuang tulen tak akan jadi katak!

Hoi, pejuang tulen tak simpan kotak!

Hoi, tapi wa musykil?

Hoi, betul ke TT tak heran pompuan?

Hoi, musykil! musykil! musykil!

Lang berkata...

tiga penjuru:

PR, BN dan KATAK

so MP katak boleh test power kat Hulu Selangor...

amacam? ada berani?