Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 26 Mac 2010

CONTOH JANTAN KECEWA !




PEMBANGKANG TIDAK KONSISTEN : KHAIRY
- mStar

Pakatan Rakyat didakwa tidak konsisten kerana mereka sendiri tidak mengamalkan apa yang mereka sendiri perjuangkan, baik mengenai pendirian pucuk pimpinan parti, juga keputusan yang dibuat di negeri-negeri yang dipimpin mereka.

Ahli Parlimen Rembau, Khairy Jamaluddin berkata, pembangkang mempersoalkan keputusan kerajaan melantik Jamaluddin Jarjis (BN-Rompin) sebagai Duta Besar ke Amerika Syarikat, sedangkan pada masa sama mereka masih menerima Anwar Ibrahim (PKR-Permatang Pauh) yang kini dibicarakan atas tuduhan liwat, sebagai Ketua Pembangkang.

Walaupun ada laporan polis dibuat terhadap Jamaluddin, namun beliau tidak didakwa tetapi beliau masih dikatakan telah mencemar imej negara, katanya ketika membahaskan usul Menjunjung Kasih Titah Ucapan Yang di-Pertuan Agong Tuanku Mizan Zainal Abidin, di Dewan Rakyat di sini hari ini.

KAH KAH KAH


nota:

peringatan untuk semua lelaki
wajib berwaspada
jangan dapat bini gemok gedempol
bahaya!

inilah contoh jangan berbini obese
selalu meracau kerana
pelok pelok gedempok
pelok pelok gedempal
akibatnya cakap tak tentu hala kah kah kah

nota:
merana badan kah kah kah
nak cerai macam mana
dapat lesen power surat nikah kah kah kah




6 ulasan:

Lang berkata...

Masih ada quota lagi 3... apa kata pikat anak dara piem sekarang ni... dapat lagi gelaran menantu piem...

Tanpa Nama berkata...

Kalu dia ada stigma 'raba-raba bontot' kenapa dijadikan duta? ke AS pula tu, hantar ke Zimbabwe memadailah.
JK pun nama aje kelulusan Cambridge tapi mentaliti berkerjaya macam orang tak sekolah!

Sudin berkata...

Kah,kah,kah......OXPOD,OXPEK.....
Ha...!dulu tibai kiri-kanan,telan depan belakang....

Orang tua kata ibarat..'Padam api berselerak puntung,Patah kemudi perahu hanyut'

Sekarang pulak dah kena penyakit 'Orang mabuk kecubung'......kah,kah,kah

Woit...!Kera jantan ! Saham Telekom bila nak bayar balik ?
Ha..!Telan le selagi lalu !

Qaseh Bonda berkata...

Peringatan juga pada anak2 lelaki ...bila nampak mak gemok kena tegur2 sama mintak mak diet!!!

Bila nampak remos mak makin tinggi anak wajib tegur mak...Aurat mak!!! Aurat!!!

Nak buat macamana bila mulut bapa dah terkunci...bapa sibuk sana sini...biarkanlah bapak begitu bapak begini...asalkan anak2 muda masih kuat berdiri dibelakang ibu yang dikasihi.

Lambang kekuatan anak2 melayu jati.

Tanpa Nama berkata...

KJ, baik hang resign saje KP UMNO...tak ada orang pon yg sokong hang !!

Tanpa Nama berkata...

jangan lupa isham, bini dia dulu dapat liputan meluas, borong lukisan ekau...gamaknya bini dia tu pkr rasanya...atau ntah apa bende dia tengok lukisan ekau macam sikik manyak syiouq jer, dia beli...