Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 9 Mac 2010

BAGI CHAN LAA MALAON INI !




PARTI NALA AL KURAP PAN




PAS TIDAK WAJAR TERIMA ZUL NORDIN: MAHFUZ -melayau

Pas tidak wajar menerima kehadiran ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu, Zulkifli Noordin ke dalam parti itu kerana tindakan tersebut tidak selari dengan semangat permuafakatan parti gabungan pakatan pembangkang.

Naib Presidennya, Mahfuz Omar berkata, kehadiran Zulkifli yang dipecat oleh Parti Keadilan Rakyat (PKR) Sabtu lalu bukan saja tidak dapat menaikkan imej Pas tetapi akan mencemarkan lagi nama baik parti itu.

"Pas ada etika dalam perhubungan kerjasama persefahaman rakan-rakan dalam Pakatan Rakyat. Apa jua keputusan disiplin yang dibuat oleh parti-parti rakan kita, kita tetap menghormati keputusan tersebut.

"Tidak wajar kita terima, tiada pertimbangan langsung... saya tidak melihat apa-apa yang boleh membantu meninggikan imej Pas dengan kehadiran Zulkifli ke dalam Pas... ini akan memberi keburukan dan mencalarkan nama baik parti,” katanya kepada pemberita, di sini hari ini. -

KAH KAH KAH..

woit... NAK MASUK PAS BUAT APA LAGI.... kah kah kah..

woit... MALAON INI DULU PERNAH KALAH BERTANDING KETUA PEMUDA UMNO BAHAGIAN KULIM... kah kah kah..

woit... LEPAS ITU ... MENJADI TIMBALAN KETUA BAHAGIAN PAS BANDAR TUN RAZAK... TAPI KENA TENDANG...kah kah kah..

kah kah kah... TAK KAN NAK MASUK PAS SEKALI LAGI... DAH KENA TENDANG...kah kah kah

woit... MALAON INI BOLEH MASUK PPP ATAU MIC.... kah kah kah..

woit... KALAU TIDAK MASUK MAKKAL SAKTI... kah kah kah....

woit... BUSUK BUSUK JADI MACAM MAT EZAM MASUK PARTI NALA KURAP PAN...kah kah kah




5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

keluar sikit:
DULU.....polis/jpj/penguatkuasa majlis/jabatan agama/sprm/pejabat tanah dll makan rasuah
KINI.... anggota RELA pulak kena cekup seludup pit,kahkahgkahkah
SELAMANYA...... ada jer benda yang x betul berlaku dalam bidang penguatkuasaan. selagi kemahuan mengatasi kemampuan kewangan!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Zul skrg macam anjing giler... mana-mana parti nak ambik mamat nie memang gua jamin akan di gigit teruk oleh mamat nie satu hari nanti....BN nak ambik , jemput di silakan kah...kah...kah...

SL Chan berkata...

kalau semua tak terima boleh asas kan parti sendiri dinamakan PERMAL.... (sebagaimana yang dikatakan oleh TT) ...kah kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

gua cadang dia tiru gaya brahim kodok:
bersetubuh parti sendiri, lantik diri sendiri jadi presiden parti, bayar 2-3orang untuk jadi ahli pengasas parti dan bagi title dalam parti, biar diaorang rasa syoq sendiri jugak, bersetubuh sesama sendiri (ops! itu kalau ahli pioneer tu terdiri drpd org2 macam sayfool & azizan), kemudian melalak ke hulu ke hilir untuk membodek selantang2nya!

oh, gua jugak cadangkan zulnordin namakan parti terkini dia tu:
PAKALOLO: PArti KAtak LOmpat-LOmpat

kahkahkah

-average joe-
klakka-la.blogspot

Lang berkata...

zul, zul, zul... balik-balik zulbabwe... boring la tt... mana malikul sembab... nak juga dengar critera mangkok hayun ni.