Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 9 Mac 2010

BERITA ORANG GILA



INI BUKAN ALTANTUYA - INI GAMBAR ZUL NORDIN DALAM CERMIN





ZUL NOORDIN CABAR WAN AZIZAH LETAK JAWATAN


Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu Zulkifli Noordin ( gambar diatas) menasihatkan Presiden PKR Dr. Wan Azizah Wan Ismail tidak berperang dengannya sambil menegaskan agar melepaskan jawatannya atas alasan sudah gagal memimpin PKR.

“Saya menasihatkan Wan Azizah supaya beliau sendiri meletakkan jawatan Presiden kerana gagal mempertahankan dasar PKR yang kononnya berikrar akan mempertahankan Islam dan kedudukan istimewa umat dan institusi Islam saperti yang diperuntukkan didalam Perlembagaan,” kata Zulkifli yang dipecat dari PKR kelmarin.

Zulkifli juga mencabar Wan Azizah jika berani agar bertanding di Parlimen Kulim-Bandar Baharu, satu lawan satu.


KAH KAH KAH..


woit... ORANG PANDIR DAH GILA.... kah kah kah..

woit... WAN AZIZAH GAGAL MEMIMPIN PKR?.... kah kah kah..

kah kah kah....TOLONG LAAAA... GILA BETUL MALAON INI.... kah kah kah..

woit... DARI SATU KERUSI PARLIMENT ... SEKARANG DAH JADI BERAPA?... kah kah kah..

woit... MALAON HOI... KAU PUN TUMPANG REZEKI PADA WAN AZIZAH... kah kah kah..

woit... YANG PERGI SEMBAH ANWAR IBRAHIM MINTA KERUSI BUAT APA?.... kah kah kah...

kah kah kah... YANG PERGI BODEK ANWAR DALAM JIL DULU FASAL APA?... kah kah kah..

kah kah kah... FASAL NAK CARI MAKAN?.... KERANA JADI PEGUAM TAK LAKU...kah kah kah..



24 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Zulnordin mendapat kerusi MP daripada PKR. Ini betul betul "KACANG LUPA KAN KULIT". Ini macam pak katak Ibrahim Ali. Rupa pun sama. Diharap Tuhan Mahakuasa kan beri hukuman melalui rakyat yang akan menghukuminya dalam PRU13jika zulnordin bertanding lagi.

Allahuakhbar Allahuakhbar.

Tanpa Nama berkata...

ramai lagi nk perang ngan ko zul..asal wan azizah yg ko nk cabar..xgentleman la bro hahaha

Ketua Polis berkata...

kehkehkeh...apa yang terbuku di dalam hati zul kini temuntah laharya...kantoi apa yg di pendam selama ini...kahkahkah...aduyai

Johan 23.01.84 berkata...

kahkahkah..kesian malaon ni..dah meracau2..

mosabit berkata...

DAH GILER MEROYAN MANGKOK HAYUN NI...

KALAU KITA LAYAN MANGKOK NI...KITA PUN AKAN DIPANDANG GILER MACAM DIA JUGAK...

BIAR DIA GILER SOANG SOANG....DIA AKAN BERSEMADI DI TAMPOI SELEPAS PRU 13 NANTI...

KAH KAH KAH KAH KAH KAH ......

Tanpa Nama berkata...

Satu hal yang anda patut tau tentang Zul ni. Kita pun tahu rahsia besar dia.Dia pun jauh dari sempurna.Kita doakan jangan sampai aib mengaib.Kepada ahli politik semua, sila fokas bekerja untuk kemakmuran negara bukan populariti diri sendiri.Kami bosan melihat sandiwara anda semua Baik BN, PKR atau DAP.PAS pun tak terkecuali.

Asan berkata...

Maunye tak gila si Zul Nordin ni... masuk ni sudah 3 kali bercerai... nampaknya malaon ni belum jumpa lagi dia punye... apa org putih kata 'soulmate'... dia belum jumpa lagi jodoh yang memamahami 'perjuangan islam' dia tu... tak pa la... cuba lagi le Zul Nordin ooiii... lepas ni dia nak 'kahwin' parti mana lak... PPP? MIC? Makkal Sakthi? Tak pun pegi le menimang telor Nalla Kurappan

Tanpa Nama berkata...

TT, kenapa TT layan orang bahalol, gila, bangang tanpa kompas ni? Malaon ini tiada peganan melainkan 'demi agama, Illahi, ....
selama-lamanya' sampai jika dia nak kentut pun dia akan kata berbuat demikian kerana alasan atas tadi. Harap jangan beri dia publisiti lagi CUKUP MEMUALKAN dan BORING! Taka ada wawasan intelek langsung seperti Ibrahim Ali Katak

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah!
sekarang sama taraf dengan brahim,
kalau brahim kata puru, zul katak pari,
kah kah kah!
Nak masuk UMNO?, nahas lah kau zul, mati kau tanpa batu nisan,UMNO nak buat apa org macam kau? hanya terompah kayu untuk masuk jamban.
kah kah kah!
Berjuang Islam konon! dulu org pecaya! sekarang orang akan ketawa kah kah kah!, parti Islam pun tak mahu tengok muka kau.....
kah kah kah!

Tanpa Nama berkata...

Hoi, yb cakap macam bagus!

Hoi, yb cakap tak mahu jatuh!

Hoi, yb betul2 tunjuk hero!

Hoi, yb cakap betul2 serius!

Hoi, tapi yb syok sendiri!

Hoi, undi 2 tahun lagi!

Hoi, dah dekat nak undi baru buat strategi kembali!

Hoi, yb zul & yb berahim akan melutut kembali!

Hoi, ini skrip melayu!

Hoi, melayu mudah lupa!

Hoi, betul2 melayu mudah lupa!

Hoi, penyakit kesian-mengesiani akan menjelma!

Hoi, agenda pembangunan dilupakan!

Hoi, asyik2 nak meng'adjust' populariti!

Hoi, agenda barang naik tarak!

Hoi, agenda inflasi diabaikan!

Hoi, agenda ekonomi dilupakan!

Hoi, aku dah tersepit ni!

Hoi, bukan tersepit celah kangkang!

Hoi, tersepit dgn inflasi!

Hoi, tolong ler!

storm62 berkata...

isk isk isk zul taliban, ko punya otak dah tak centre ke, atau ko dah terkena wabak gila babi...ka ka ka.

SyawaL berkata...

ZulNordin sepatutnya muhasabah sekejap diri tu...
Mcm cari publisiti je skrang ni...

Muhasabah diri, bukan setakat zulnordin saja, tapi kita semua...

Tanpa Nama berkata...

Zul Nordin , lu pergi mampos lah !!

kalau berani , letak jawatan MP !!

mai tengok rakyat sokong siapa !!

Zul Nordin = Penipu

Tanpa Nama berkata...

woi zul,org kulim pun maleh nak tgk kau jadi YB.Baik bagi abg kassim raja lawak astro.dia pun org kulim kan..daripada tgk muka hg kat TV3 suku baik tgk babun lagi baik...rugi saja duit org kulim byr gaji hg.x berkat bila org bagi kerja tapi mengular...

outsidethebox berkata...

Setahu aku Wan Azizah x boleh bertanding pilihanraya dalam tempoh 5 tahun lepas dia ltk jawatan MP Permatang Pauh itu hari (tolong betulkan kalau salah).. Sebab tu Zuldin tunjuk berani cabar wan azizah..

Tanpa Nama berkata...

Guinness book of Malaysia kena bagi satu title kat mamat nie..kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah taktik lamabasi gak digunapakai oleh malaon bodohdungu macam sekor ni! org kampung tak kira la kat luar kulim ke kat mana, dah tau sangat2 sekarang ni pasal taktik pengelentongan versi diversion/ ubahpandang/ konar lipat ni, sebab dah lebih 50thn UMNgOk-BoNgok ajar kita semua bab yang sama!

gua cadang zulnordin tiru mentor dia brahim-al-kodok pergi bersetubuh parti baru dan lantik diri sendiri jadi presiden. daftar parti tu guna nama PAKALOLO - PArti KAtak LOmpat-LOmpat
kahkahkahkah

-average joe-
klakka-la.blogspot

Tanpa Nama berkata...

emende mamat ni,ko lwn cucu anwar pun lum tentu menang

Tanpa Nama berkata...

kalo Zul ni btul2 mau martabatkan agama...bkn politik tempatnya..dia patut join tabligh..2-3 bulan kuar berdakwah..janggut dah ade,tang kopiah tu jek tuka pakai serban..selagi dia kekal dlm politik,xde parti yg akan sesuai dgn jiwanya

tumpik berkata...

outsidethebox,
ya mmg betul kak wan x bleh btanding dlm tempoh 5 tahun...sbb tu zul taliban berani...telor dia kecutttt!

Lang berkata...

btul tu outsidethebox...

tp perkara yang menunjukkan zulbabwe ni gila talak ialah bila die cabar wan azizah bertanding 1 lawan 1 di kulim... sebabnya

1. camne nak bertanding, die pon tak lepas kerusi.

2. mana boleh 1 lawan 1, ingat umnogok tu kayu ke tak nak join sekali.

3. kalau dia lepas kerusi, nasib die sama mcm wan azizah... kena tunggu la sampai abis eddah...

sakariya berkata...

Manusia tak tahu mengenang budi, tuba dibalasnya.....elok sangat jumpa Ibrahim katak tubohkan parti baru!!

Tanpa Nama berkata...

tiada mp paling cilakak selain zul noordin keparat ni.

Tanpa Nama berkata...

Woit Tanpa Nama: 2010 Mac 9 17:11

Join tablik, pergi sebarkan agama. Lupakan politik. Orang tablik, mana mereka pduli tentang politik. Mereka kira sembah Allah saja.

Bila balik ngundi, mereka akan undi BN sbb geng2 tablik ni, depa bukannya sokong PAS. Lihat orang2 tablik, kebanyakan mereka2 ini berjawatan tinggi dalam sesebuah institusi dan orang2 yang hampir sesangat dengan gerombolan. Gerombolan bagi projek, hidup dan ada bisnes la perniagaan mereka. PAS mana bagi bisnes kat depa?

Menyokong gerombolan, bermakna ada fulus untuk menggerakkan tablik. Sokong PAS, mana boleh jadi fulus meh.