Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 12 Mac 2010

BERAKHIR NYA SAEKOR PAK PANDIR



ADAKAH AKAN AFTIF DALAM NGO INI ?




ZULKIFLI BERSARA POLITIK, MAHU AKTIF DALAM NGO- berita hairan

Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu, Zulkifli Noordin, yang dipecat daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR), Sabtu lalu memutuskan untuk bersara daripada politik dan tidak akan bertanding mempertahankan kerusinya pada pilihan raya umum akan datang.

Beliau akan bergiat dalam kegiatan badan bukan kerajaan (NGO) yang dirasakan lebih sealiran dan boleh menjadi platform terbaik beliau untuk terus berpegang kepada prinsip dan mempertahankan Islam.

KAH KAH KAH...

woit... GERAKAN PANGGIL MALAON INI RASIS...kah kah ka..

kah kah kah... SENYAP AJE TAK MENJAWAB.... kah kah kah..

kah kah... BARU TAHU LANGIT ITU TINGGI..kah kah kah

kah kah kah... BARU SEDAR TEMPOYAK ITU MASAM...kah kah kah




17 ulasan:

stock! recon berkata...

lancau zul4kulim!

Tanpa Nama berkata...

tak tak katak melompat,
jatuh mendarat dalam najis,
berkopiah alim malaun keparat,
menagih simpati ditimpa tragis...

terus melompat menguak terkangkang,
mencari tapak untuk berdendang,
malaun keparat terus diterajang,
membabi diri tak diundang...

pukimaklah kau zul nordin..........

jiwakacaw berkata...

bukan NGO bro....tp NGOK...same la mcm UMNGOK

Sepukal berkata...

bersara? mangkuk ni ada pilihan lain ke? kahkahkah
dasar anjing kurang..pergi mana-mana orang sepak dan halau! kahkahkah

naim berkata...

Ok lah tu....
Bagi semula peluang pada Ust. Yaakub untuk Bdr Baharu/Kulim tu...

@naim

opocot berkata...

Boleh la masuk MPM dgn Ibrahim Ali

mosabit berkata...

kalau dah nak aktif dlm
NGOk ...
kenalah tinggalkan parlimen...jadilah macam ezam kotak.....
ada berani ka?...

zool nordeen kooleem berkata...

Poorahh!!! Nak cover la tu...PKR,PAS,UMNgOk,Gerakan,MCA,MIC semua pakat tak mau kat hang...ni taktik hang nak cover malu pasai takkan terpilih jadi calon mana-mana parti next election...blah la zool...we kulim people dont want to see u in kulim anymore...we will throw u teloq busuk if u ever come to kulim...step down and go join brahim alee...boooooo...blah la woiii...!!!!!

Sivakumar berkata...

Zulkifli Noordin nak masuk NGO yg macam mana?

Yg gagah Perkasa?

Lang berkata...

Akhirnya sedor diri pon walaupun sebenornye masih tak sedor-sedor lagi. Nape tak lepas kerusi tu dan terus bergiat dalam NGOk. Kan senang bagi rakyat Kulim Bandar Baru buat keputusan...

Zulbabwe bermimpi tersedor dalam mimpi...

toing,toing,toing...

noel berkata...

Buat malu org melayu dan org islam saja dia tu..
Kenapa tak jawab serangan GERAKAN?.. naper?..takot?

Geng sendiri berani pukoi..tu pun kena pukulan KO balik.
Geng luaq sergah..kecut teloq ker?

Bejuta org malaysia dok kutuk dia dan yg seangkatan dengan dia..

Muka tak malu!!! Woi bagi balik la kerusi tu woi...

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah... lobang Ibrahim Katak Ali dah dipecah oleh RPK !!

Rupa-rupanya kawan baik dengan cukong cina Vincent Tan !!

habis depan tibai cina belakang tidor pulak dengan cukong cina Vincent !!

rasa2 dibelakang Zul Taliban tu bik mama kot !!

Tanpa Nama berkata...

hoi mangkuk jual air tebu la............tak pun air lancau

Tanpa Nama berkata...

masok NGO KKKK

Bunyi-bunyi ayat ni macam pernah dengar
Bukankah katak kotak pernah bersuara sedemikian
Dan kini katak kotak itu semakin tragis kerana semua kotaknya telah hilang di bawah karpet
Cita-cita katak kotak itu juga kini lesap dibawa bersama dengan kotak-kotaknya di bawah karpet.

Zul juga bakal menyusul dan bakal menjadi seperti katak kotak ini.

Tungguuuuuuuuu!

Tanpa Nama berkata...

sesuai dengan ngo badan dakBAwah pukida

selari dengan ngo melayau pimpinan katak pisang, perkosa

sesuai. memang amat sesuai

Tanpa Nama berkata...

Wahai Zul Nordin..
Kamu kata nak bela nama Allah..
Tapi kamu tarik diri dari menjadi saksi tuntutan qazaf DS Anwar...
Sedangkan kamu tahu pendakwaaan liwat keatas DS Anwar jauh tersimpang dari syariat Islam..

Wahai Zul Nordin..
Kamu nak masuk NGOK sebab kamu tahu tak dipilih selepas ini..
Kamu tahu tak duit gaji kamu dapat sebagai MP adalah amanah rakyat untuk menjaga mereka..
Bukan untuk mengenyangkan perut sendiri..
Senanglah kamu nak masuk NGOK sebab selepas ini kamu akan dapat pencen..
Kamu tahu tak duit pencen yang kamu dapat itu adalah kerana rakyat memilih kamu untuk mendapat kerajaan yang lebih baik...

Wahai Zul Nordin...
Nak perjuangkan Islam konon..
Pooooooorrrahhhhh...
Kalau kamu Islam sejati...jangan makan duit pencen kamu,serahkan kembali kepada rakyat...
Allahuakbar.....

Tanpa Nama berkata...

Cerita seekor pak pandir:

jadi lauyar tak sampai mana
masuk politik tak sampai mana
bela melayu tak sampai mana
bela Islam tak sampai mana

nak join be end, pintu terkatup
nak hempit Pas, pintu tak bukak
nak pusing balik, dah kena tendang
masuk ngo, lagi terkangkang

janggut sejumput kalah ulamak
kopiah di jambul kalah tok mudim
hebat mulut kalah obama
hebat celupar kalah Berhem

orang lawyer,dia lauyar
orang politik, dia politik
orang melompat, dia diterajang
orang menang, dia tekangkang