Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 30 Mac 2010

GADUH SUDAH MULA


MIC DIGESA BERKORBAN SERAH HULU SELANGOR PADA UMNO
- malaysiakini

MIC diminta berkorban dengan menyerahkan kerusi parlimen Hulu Selangor kepada Umno yang lebih berpeluang untuk merampasnya semula dalam pilihan raya kecil akan datang.

Kerusi tersebut kosong ekoran kematian penyandangnya dari PKR, Zainal Abibin Ahmad yang meninggalkan kerana barah otak, khamis lalu.

"MIC kena berkorban, pilihan raya kecil ini penting kerana ia adalah pertama kali di Selangor selepas (negeri itu) terlepas kepada Pakatan Rakyat," kata sumber Umno Selangor.

KAH KAH KAH

woit…. INI TANDA GADUH NAK MULA….kah kah kah..

kah kah kah… SUDAH MULA BEREBUT KERUSI….kah kah kah..

kah kah kah…. INI KERUSI MAT TAISON …..kah kah kah..

woit… TAPI SEMBAB SUDAH SABOTAGE….kah kah kah…

kah kah kah…KESIAN…. MI SPIK NI INGLIS….kah kah kah

kah kah kah... KESIAN ANEEE...KESIAN SAMY... kah kah kah..




12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PASTI MIC akan kepunan dek taktik 'Ketuanan Melayu',buang rasa marah itu dan bagi pada PRlah. BN dah tersepit kalu tak ambil calon MIC orang India akan marah, kalu UBN ambil orang MIC panglima Ketuanan Melayu akan mengamuk kernan kerusi itu menghilangkan kerusi orang Melayu, nanti orang Melayu jadi macam Palestin dan nasib orang Palestin tidak temaktub dalam Perlembagaan Israel tidak seperti di negara Malaysia Boleh, nasib orang Melayu ada belaan dalam Perlembagaan dan orang bukan Melayu pun ada tapi orang Melayu ada lebih syikitlah! RM53 bilion sudah habislah pergi kepada 3% orang Melayulah, yang 97% lagi tunggulah akan dibela oleh panglima Ketuanan Melayulah! MIC diamlah! UMNO mahu tunjuklah depa bela Melayulah. klentong Melayu! Ken FAHAMLAH!

49-51 berkata...

bahang panas dah terasa...gaduh sudah nak mula. Apapun PKR kena letak TUKAR TIUB jadi calon. Baru mantap utk rakyat.
TUKAR TIUB kena membantu rakyat. MP seperti TUKAR TIUB didambakan utk berada di Dewan Rakyat.

PKR harus memikirkan nasib rakyat dlm hal ini.

Tanpa Nama berkata...

Hulu Selangor: Samy temui Najib, serah nama calon
Oleh G. Manimaran
KUALA LUMPUR, 30 Mac — Presiden MIC Datuk Seri S. Samy Vellu telah mengadakan pertemuan dengan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak tengah hari tadi berhubung persediaan menghadapi pilihan raya kecil kerusi Parlimen Hulu Selangor.

Samy Vellu berkata beliau telah menyerahkan surat mengenai nama wakil yang akan diletakkan oleh MIC di bahagian itu kelak.

“Saya akan mengadakan pertemuan dengan Perdana Menteri sekali lagi dalam dua, tiga hari lagi,” kata beliau ketika dihubungi The Malaysian Insider.

Pilihan raya kecil kerusi Parlimen Hulu Selangor akan berlangsung ekoran kematian penyandangnya Datuk Dr Zainal Abidin Ahmad Khamis lalu.

Pemuda MIC Kuala Kubu Bharu berkata...

Woooiii pundek sama Umno la.. pigi mati la sama ketuanan malayu.. ini Hulu Silangor punya kerusi belakang MIC juga.. kita suda banyak penggal suda burtanding sini tampat.. apa pasal ini kali itu malayu ummano mau juga ini.. Presiden Semi Value pun suda kasi tau.. ini tampat G Palatnivel juga burtanding.. dey Muyyiddin awak suda pekak ka... bule pigi mati la u... kami Pemuda MIC menjadi sesumpah akan kasi tahan ini tampat sama MIC... UMMONU MALAYU BULE PIGI MATI

Tanpa Nama berkata...

Kalu Tukar Tiub menang parlimen hulu selangor
aku akan minta projek padang golf daripada dia
kalau dia tak nak bagi, aku akan lompat parti
kemdian, aku akan mengecam tukar tiub dengan seonar-onarnya

kalau Tukar Tiub sanggup bagi aku projek itu
aku akan bertahan hingga PRU 13

jurulukis berkata...

dah mula kucalana umno dgn mic...kahkahkah...umno pikir boleh menang mudah,bila menang nama umno yg dijulang..geng2 gendut ni akan mula la mendabik dada kata rakyat sudah kembali kpd umno.. tu pasal umno nk sgt2 kerusi ni.

Tanpa Nama berkata...

tak naklah tukar tiub jadi MP. nanti motor pancit, sapa nak tampalkan? kalau tukar tiub jadi calon...gerenti kalah...

sri hartamas

Tanpa Nama berkata...

setuju sdr TT ke dewan rakyat.insya Allah. semoga menjadi titi untuk menghubung ke seberang berbekal visi keadilan!

k0m4nd3r berkata...

dalam Poll kat blog papagomo majoriti nk UMNO letak calon. Camno? camno?

Lang berkata...

apa kata tukar tiub lawan CSL... baru malatop...

Tanpa Nama berkata...

Bagi MIC, Umno marah
Bagi Umno, MIC marah
Bagi HRP, semua marah, tentu kalah
Bagi CSLek, lagi parah

Susah jugak kalau banyak calon berkelayakan nih

Biasanya kalau awal-awal dah masalah, sampai akhir pun masalah

Susah-susah tarik dirilah
Bagi aja kat PR

Tanpa Nama berkata...

Dei macha!!
Ini worang punya tempatla macha
Kita worang sudah lama tunggu apa
Ini kicik punya tempat pun mau kasi kacau ka macha?
Chitttt!
Tarak baca punya worang