Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 31 Mac 2010

HAB HAB LEBAI WAHAB



RAJA MUDA PERLIS CADANG MALAYSIA JADI HAB PENDIDIKAN DUNIA ISLAM
– berita hairan

Raja Muda Perlis Tuanku Syed Faizuddin Putra Jamalullail mencadangkan agar Malaysia dijadikan sebuah hab pendidikan kepada dunia Islam.

Bertitah pada majlis makan malam sempena Seminar Pendidikan Melayu Antarabangsa (SePMA) dan pelancaran Sekretariat Dunia Melayu Dunia Islam (DMDI) Perlis di sini malam tadi, baginda berharap kajian kemungkinan ke arah itu dilakukan termasuk oleh DMDI.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… HAB … HAB… HAB… APA BENDA NYA INI ?.... kah kah kah..

kah kah kah… DULU KITA DENGAR MODAL INSAN… kah kah kah..

kah kah kah… LEPAS TU HEBOH DENGAN KORIDOOOOR…. kah kah kah…

kah kah kah.. KORIDDOR KIRI... KORIDOOOR KANAN... KORIDOOR SELATAN...KORIDOOR UTARA..... kah kah kah..

kah kah kah... KORIDOOR INI KARI PINTU KE?... kah kah kah..

kah kah kah…. LEPAS KORiDOOOOR... HAB HAB PULAK….kah kah kah…

woit… HAN HAB HURRAY…. HAB HAB HURRAY…. kah kah kah




7 ulasan:

Sudin berkata...

Bunyi macam tak cukup nafas...hab,hab,hab,hap,hap,hap,hap
Lama-lama haup,tumpor....kah,kah,kah

Nak hab apa lagi ?
Pendidikan, menteri melayu dah berniaga....

Anak-anak nak belajor MARA tak ada duit....
Kecik-kecik udah ajor berhutang...PTPTN makan bunga pulak tu....
woit...lebai wahab !
Tak kesian ke anak-anak masuk neraka makan bunga ?
Biasiswa anak-anak menteri dah sapu....hab Islam apa benda ?
Islam tak ngajor melayu mencuri.....Mamak Mahafiraun yang ngajor melayu Umno(B)mencuri,melanun,merompak..!

Hab ?
Duit lagi....!

Tanpa Nama berkata...

KORIDOR PAK MENTUA KHAIRY...KAH...KAH...KAH...

northerner berkata...

hiss... nak buat apa pun kena komplen...
Bencilah... tp jgn la smpai apa pun nak benci..
Yg baik kita sokong.. yg tak baik kita bising...

Tanpa Nama berkata...

hab hab hooray hab hab horray
hahaha

p/s: jom ramai2 hab hab hooray di sini

aramaitiee

Tuk Ketuo berkata...

Biaso la tu bolehland memang tak sah kalau tak merapu

Tanpa Nama berkata...

salam semua

tergelak betul baca komen pak sudin. Kawanku cerita ari tu Khairy sibuk buat halal hub..pak arab yg mai buat promosi tu makan benda haram dari mai sampai habih program. ada yg minta bawak pi lorong, ada yg togok arak sepanjg program.tu dia punya halal hub.

Sat lagi hab pendidikan pulak. Yg dok mai afrika saja banyak, campur cina dr China, India, dan banyak lagi negara depa bukan mai mengaji..depa mai meniaga. Yg pompuan meniaga apa yg boleh meniaga, yg lelaki pun serupa, - black money, dadah, pompuan suma depa meniaga. Lupakanlah hab-hab ni.

Cuba concentrate warga malaysia pun dah tak larat. Kalau tak caya cuba tanya kementerian pelajaran ada berapa ribu pelajar dah abih tingkatan empat/lima tapi tak boleh membaca. Ada berapa ramai dah habis mengaji universiti tak boleh dapat kerja.

apasal indon yang tak sekolah kat Indon boleh mai Malaysia buat rumah dan bangunan. Student kita dah habis SPM , tak dak kerja, dah belajar Kemahiran Hidup/vokasional nak susun bata pun tak reti..

betui kata sudin...hap...hap..macam bunyi napas semput. kah..kah

Tanpa Nama berkata...

hahaha..itu raja muda, hidup makan berak taik, sumer rakyat tanggung perbelanjaan hidup, boleh la main cakap idup sedap ati dia jer.

cuba turun sama2 tanam padi, tuai padi, motong getah, juai nasik lemak selama 5 tahun, jual padi kpd cukong, baru dia tau langit tinggi rendah nak sara anak2 mengaji. ini manyak syok la, celik2 mata, dok dalam istana...

nak kata "pegi mampus la lu", nampak kasar la pulak kata kita tak sayang raja. mahukah rakyat cadangkan supaya elaun2 sultan dan raja perlu dimansuhkan untuk 5 tahun? berut dah boyot meh, dah berpuluh tahun makan duit elaun buta tu...