Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 29 Mac 2010

HEBAT BETUL PKR




700 AHLU PKR KELUAR PARTI
-melayau

Kepercayaan rakyat terhadap Parti Keadilan Rakyat (PKR) semakin terhakis apabila terbaru, seramai 700 ahlinya di sini akan bertindak keluar parti itu beramai-ramai, esok.

Mereka berbuat demikian bukan sahaja kerana kecewa dengan sikap dan 'cakap tak serupa bikin' para pemimpin tertinggi tentang konsep keadilan yang diperjuangkan, malah kesal dengan tindakan pemimpin parti itu yang tidak menghormati agama lain.

Ketua Pemuda PKR Ipoh Barat, V. Subramaniam berkata, kesemua mereka yang terdiri daripada ahli Pemuda bahagian itu akan mengesahkan keluar parti secara rasmi dalam satu majlis yang akan diadakan di sini esok.

''Saya jangka bukan setakat 700 orang yang telah bersetuju keluar parti esok tetapi angka itu akan meningkat kerana ramai yang telah sedar dengan apa yang berlaku," katanya pada sidang media di sini hari ini.

KAH KAH KAH…

woit… TAK SANGKA PKR ADA BANYAK AHLI…kah kah kah..

kah kah kah…. KALAU 700 MENINGGALKAN PARTI…. MESTI ADA BELAS RIBU AHLI PKR…kah kah kah..

woit… KALAU IKUT SURAT KHABAR… SUDAH PULUH RIBU AHLI PKR LARI…kah kah kah.

kah kah kah… TAPI PARTI INI MASIH KUAT… kah kah kah..





13 ulasan:

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

parti ini masih kuat

nanti suruh datin wan azizah update dia punya member

visit

http://melodymockers.blogspot.com/

shahmetal berkata...

kahkahkah

tanam jagung je la pmimpin pkr camni..

mosabit berkata...

wah..sejak pkr dirubuhkan berduyun duyun ahlinya keluar pkr..
maka sekarang dipahamkan pkr cuma tinggal anwar ibrahim dan wan azizah jer ....
kesian pkr.ahlinya masuk dengan matlamat untuk keluar ....

sebiji macam lagu dangdut zaleha hamid...
ah ah masuk lagi...
keluar lagi...
ah ah ah masuk lagi..
keluar lagi.....

kah kah kah kah kah kah ....

Sudin berkata...

Turut hadir ADUN Manjoi dari BN...kah,kah,kah

Dalam waktu yang sama tiunama melapurkan cawangan,cabang di aloq setar sudah tutup.
Ketua bercabang dan ahli seramai 7200 orang hilang percaya sama kerusi.

Sementara itu di Ipoh kiri-kanan seramai 17000 ahli meninggalkan parti kerana hilang kepercayaan kepada meja dan pengerusi.

Di Batang kali,batang berjuntai pula seramai 300000 ahli hilang wang pertaruhan.

Di Hulu selangor pula 780000 ahli akan meninggalkan parti bila hari penamaan calon diumumkan.

Razak baginda pula di beritakan akan menghadiri menyempurnakan majlis masuk ramai-ramai ahli seramai 839000 ahli yang meninggalkan parti kerana tidak bersetuju dengan presiden menurunkan harga petrol dan tahi minyak.

Disampaikan berita utama sekali lagi....pelakon porno merangkap Presiden dari MCA akan menyampaikan ucaptama menerima kemasukan ahli/pelakon lucah berbangsa china dari parti yang meninggalkan cabang dan kodek bercabang kerana tidak puas hati dan tak puas sex yang ditawarkan oleh mat ngantuk dan mat monggol.
Mereka terdiri dari seramai 981000 yang tak puas hati menyelam dengan Altantuya.

Sumber :
-Tiunama ka pahai-@ternama ka cibai.com.my

Tanpa Nama berkata...

TV dan paper ni bila nak dekat PRK atau PRU dia buatlah cerita kononnya penyokong PR keluar beramai-ramai...sejak 15 tahun dulu aku amik tau pasal politik ni, ni lah taktik lapuk yang digunakan sampai lah sekarang...

Tanpa Nama berkata...

V.Subramaniam... tolong pergi jauh-jauh main sikit !!

dei, hari ini lu kasi keluar 700 orang , besok PKR masuk 7000 orang...apa macam ??

Tanpa Nama berkata...

Woi Sudin (2010 Mac 29 11:52),

Komen hang 5 paragraph mula yang atas tu...memang lawak gila babi la...aku tak mampu tahan gelak lagi sorang2 dalam bilik. Kluar air mata mencurah2...

Tapi jangan lupa, ramai lagi bebudak universiti kangkung esp dalam negeri kita percaya cite tu tanpa sebarang masalah. Maklomlah masih isap tetek mak dia lagi...mana dia reti mau pakai akai..Yang tak percaya ni, tak ramai sangat sbb depa tak mau jadi kangkung lagi.

Tanpa Nama berkata...

aku makin kompius

apasal budak pkr ni keluar pati bila ada prk

masa tak ada prk pulak, berpuluh ribu masuk pkr

tu yang aku muskil tur

mat lendir berkata...

adoi laa sudin!

kalau ikut jumlah stastik hang ni, pkr kira dah tak wujud dah

aku kira jumlah statistik hang tu, dah dekat 34 juta ahli pkr yang kuar parti

baik hang kira lagi sekali sudin
kang aku lekuk kepala hang kang!

Tanpa Nama berkata...

inche' sudin ni mmg kelakar lah..
sy dh tergelak tanpa henti lebih 30 minit ni apa mcm?..
sapalah yg bongok nk percaya berita dr melayau ni.. dah meracau2 plak aku tgk.. 700 ahli ramai tu..???
kahkahkahhh..

opss.. shah metal percaya duwhh..
kahkahkah..

-budak itm

Tanpa Nama berkata...

kuar pkr masuk perkasa....wakakakaaa

Tanpa Nama berkata...

macam taik la ko ni sudin....
kah..kah...kah....
ko memang taik...
cakap berapi2 pasal agama konon...
padehal 1 hape pn ko x tau...
kah...kah...kah...
ko semayang 1 hari brape waktu??
ala sudin...oiii...sudin...
ko ni mcm pak sudin bujang lapuk....tapi aku respek dia dari nko sudin......
kah...kah...kah...

Tanpa Nama berkata...

ini berita syok sendiri..sama macam pachucheng!!kahkahkah