Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 29 Mac 2010

BERITA BURUK UNTUK GEROMBOLAN




TOK GURU





NIK AZIZ KEKAL MURSYIDUL AM PAS
- malaysiakini

Menteri Besar Kelantan Nik Abdul Aziz Nik Mat hari ini dilantik semula sebagai mursidul am PAS untuk sesi 2010-15.

Keputusan itu dicapai dalam mesyuarat kedua majlis syura ulamanya di pejabat agung PAS,di ibu negara pagi ini, lapor akhbar web parti Harakahdaily.

Pelantikan itu sekali gus menutup ruang spekulasi berhubung kedudukan tokoh popular PAS itu yang melanda sejak minggu lalu.

Sementara itu, Dr Haron Din turut dilantik semula sebagai timbalan mursyidul am bagi membantu tugas-tugas Nik Aziz sebagai pengerusi majlis tertinggi dalam parti itu.

nota:
siapa agaknya menangis
bila baca berita ini kah kah kah




25 ulasan:

Pro-Pakatan berkata...

Bodoh punye UMNO.

Sedangkan orang bukan Islam pun tahu menghormati Tok Guru. Orang bukan Islam pun tahu Tok Guru seorang pemimpin yang tinggi karisma, tinggi pekerti, amanah dan tak makan rasuah.

Hanya disebabkan kepentingan politik dan wang, orang UMNO lupa yang mana baik yang mana buruk.

Pemimpin yang bersih dan amanah itu dikeji dan dihina, tapi pemimpin yang merasuah, membunuh dan menyeleweng itu yang diagung-agungkan.

UMNO ini bukan setakat bodoh, tapi celaka dan buta hati. Memang elok sangat dijadikan bahan bakar api neraka!

Tanpa Nama berkata...

Bagan parliamentarian and Penang Chief Minister Lim Guan Eng has alleged that RM52 billion worth of bumiputera shares have gone missing in Bursa Malaysia. - MALAYSIAKINI

SIAP REMBAT INI YA?

ATAU PON TELAH DIKONGSI2 DAN DISHARE2 OLEH GEROMBOLAN??

Tanpa Nama berkata...

gua pikir 'Muhyiddin' tengak nangis tak berhenti-henti !!

kah..kah.kah..

Tanpa Nama berkata...

jangan kecek melalut lagi sudahlah tg!

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah .. syukur nik aziz jadi mursyidul am ...

boleh balun bullshidul am

byk lagi boleh ditelanjangkan

orggila berkata...

Bloger-blogger celaka mesti menangis sebab hasrat mereka nak kutuk maki tak kesampaian...

Bandar Tun Razak berkata...

BERITA BAIK UNTUK PR ( chua soi lek jd president MCA ) bila pulak bro hisham nak kupas... sedap ni nak pakuk BN.. nak2 plak CSL di lantik jadi senator... ahaksss

Tanpa Nama berkata...

berita baik utk BN tapi berita tak baik utk PUAK GEROMBOLAN FAKAPTAN kah kah kah

sokong tok guru di smbg kontrak se umur hidup kah kah kah

suka tengok dia merapu kah kah kah

macam badut sarkis kah kah kah

AzamDin berkata...

aku rasa Mahathir la sedih...

Tanpa Nama berkata...

tahniah ler TGNA
semugo pah tambah maju dan bejayo perentah negaro nih

apapun demo yg lain jange do goyang kaki
demo kena bantu TGNA
TGNA tu dah berumur
jange pulok yang muda dok harak kat TGNA aje
kesian le kat org veteren tu

yang muda kena tingkatkan ilmu
kalau tak lebih baik pung
sama tarafnya dengan TGNA
nanti bilo ada apa2 hal, demo doh besedia

jange dok pandei kecek aje
sibuk goyang kaki
goyang telo belaka
keja satu pon tak buak

ado pahe ko kawe kecek ni?
kawe baru belaja make budu

Hidup Pah! hidup Pah!

Tanpa Nama berkata...

Syabas Tok Guru.

Kamu amat di hormati, di sayangi rakyat tak kira kaum dan agama.

Kita akan berdoa semoga Tok Guru umur panjang dan berjuang menendang BN/UMNO keluar dari Putrajaya.

Hidup PAS! Hidup Tok Guru! Hidup Pakatan Rakyat!

Penyokong Tok Guru yang bukan Melayu

Tanpa Nama berkata...

[IMG]http://i778.photobucket.com/albums/yy69/sundapapua/oneMalaysia.jpg[/IMG]

CodeNameSomaliPirate berkata...

Kesian Ahmad Awang yang terpaksa telan bala' sembahyang hajat 7 hari 7 malam yang dianjurkannya.....

syed zainol jamalullail berkata...

Alhamdulillah, masih ramai lagi rakyat Malaysia yang sayang kepada Tuan Guru Nik Aziz.

Tanpa Nama berkata...

Mengekalkan TGNA sebagai murrrsyidul am tu adalah alasan dalaman untuk menjatuhkan TG la tuu..lagi banyak biar dia melalut lagi cepat dia turun nanti..apa laa itu pun tak paham. Maklum la, tak lantik balik karang kata kena cantas...mengiyakan pendapat ramai dia dah ingat2 lupa. Jadi bagi la dulu...tak lama laa...

pas bodoh keldai dap berkata...

BODOH punya Pas.
N.aziz dah nyanyok pun pilih lagi.
Cakap merapu, hari ni lain esok jadi lain.
Dia ingat dia taraf tok guru ke..?
Tok guru taik kucing..jika ajar pengikut memaki hamun sesama islam.
Menjual agama pasal mabuk kuasa.
Dia ingat amalan dia aje amalan soleh..?
Dia ingat doa dia aje yg makbul..?
Dia ingat islam dia aje yg islam..?
BODOH PUNYA PAS.

Tanpa Nama berkata...

Jawapangnya Geng Perpaduang lah yg menangis dgn berita ini...

Betul dok Hisham?

sartre-shariati berkata...

gua sokong TT, tapi gua tak sokong itu AI, atas sebab peribadi, yang nyata, gua takkan sokong nik ajiz kerana kelancauan anak menantunya membalun harta di kelantan.

kepada TT, stand-up kamu malam sabtu lalu di solaris memang macam hawau punya kelakau, kah kah kah, bila mahu show lagi? jgn lupa hebahkan di sini.

Pro-Pakatan berkata...

Perkara paling asas dalam kepimpinan ialah amanah.

Dah terang-terang UMNO gagal dalam perkara paling asas.

Bagi yang menghina Tok Guru, ko fikir la sendiri iman ko kat mana. Entah ade lagi ke tidak.

Dan kalo pada masa yang sama ko mengagungkan pemimpin UMNO yang perasuah, aku nasihatkan tak payah la dok lagi dalam agama Islam ni. Korang bukannye percaya dengan hukum Allah lagi.

Dan aku gerenti korang memang jenis tak sembahyang punye. Jenis yang tak takut Tuhan.

Islam lebih baik tanpa penganut macam korang, munafik!

sendawa berkata...

Alhamdulillah

Tanpa Nama berkata...

Orang Islam hormat??? siapa? DAP?? hahahh... Nik Aziz di pergunakan oleh DAP ngn PKR cam mainan jer... ahahah.. malang la nasib mu wahai TGNA... anda nak hapuskan tempat2 judi dan kilang2 arak kat malysia ni, tapi nanti DAP yang tolong bina tempat2 mcm tu.. hahhaha.. adoi... lawak2....

Anda di agung2 kan bersih dan amanah, seolah2 anda terlalu mulia sehingga x mungkin melakukan kesalahan.... bagus, dakwah anda berjaya menjadikan anda manusia paling mulia dimuka bumi ni.. patut la anak2 buah anda pandai memaki hamun orng lain sehingga menghukum orng lain sebagai ahli neraka... anda sungguh hebat sehingga tahu, nasib orng lain di akhirat kelak... anda lebih hebat dari para sahabat rasulullah... syabas... ajaran anda memang hebat...

Tanpa Nama berkata...

lihat la bagai mana anak2 buah anda memaki hamun orng lain... memfitnah orng lain kononnya x sembahyang... padahal tanya pada dia, sembahyang dia cukup ke x?? hukum dijatuhkan sesuka hati kepada saudara seagama lain, munafik la, kafir la... mcm tu ke islam ajar umatnnya?? bagus betol cara anak2 buah anda... sungguh memalukan anda ada pengikut yang memperjuangkan islam, tapi mengotorkan keindahan islam itu sendiri...

Tanpa Nama berkata...

Hoi 22:52!

sedap kau punya bodoh kan orang!

sapa yg bodoh???

sapa yg merapu???

sapa yg taik kucing???

hidup jangan menongkat langit!

kalau kau mati pon, last2 org2 alim jugak yg nak uruskan kau!

nak harap kwn2 kau....mrk hanya duduk hisap rokok masa tgh solat jenazah.

jangan ego!

jangan bongkak!

aku tak pernah dengar ustaz umno kutuk tok guru!

yg kutuk tok guru memang semua suam-suam kuku punya kaum.

boleh ketepi ketengah!

Tanpa Nama berkata...

tok pa n awe adik lagi pening hehehehe,mati kutu pulak 2 penderhaka kelantan ni

Tanpa Nama berkata...

Alhamdulillah