Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 3 Mac 2010

HELLO



HELLO BAGAN SERAI


Apa khabar rakyat di sana?

Ada orang tipu lagi ke ?




20 ulasan:

AzamDean berkata...

aik?? apa sikit je kome menulis.. wahahaha..bagan serai..sudah out la.. wahahaha dia dah menunjukkan ketidaksetiaan dia da.. wahaha

Tanpa Nama berkata...

bro, aku ingat kau kena baca sajak perjuangan la bro, perhebatkan syair2 dan lantunan perjuangan , suh samad said dan konco2 bergerak, kasi gegar anak2 muda , kasi plan sama anwar supaya buat rombakan besar-besaran, pru 13 suypaya tiada lagi katak2 lahanat, aku nampak anwar tak dapat nak bezakan antara pejuang / pemimpin dengan member / pengampu.

Ayuh, seru ruh sang keadilan, agar bayu kemenangan bakal bersemi dan muncul kembali dengan nurani yang suci

Tanpa Nama berkata...

Harapkan PADI, PADI makan PAGAR

Harapkan SERAI, SERAI jadi KATAK

Harapkan BAGAN, BAGAN jadi BAGERO

FaridShah berkata...

manusia yang gadai perjuangan yg benar demi wang-ringgit dan kesenangan dunia, akan menerima azab seksa yg amat pedih..

Akal Nadim berkata...

Dia keluar kerana ALLAH..
allahuakbar...dapat pahala tu...besar perjuangannya tu...
macam Fairus le tu...minta petunjuk Allah..
Pahala dapat...duit pun dapat..tak mau ka?

Tanpa Nama berkata...

lompat si katak lompat
lompat tinggi tinggi.
Apa pengundi dapat
YB asyik lompat parti.

Tanpa Nama berkata...

lompat si katak lompat
lompat tinggi tinggi
apa pengundi dapat
yb asyik lompat parti

Alor Pongsu Mari... berkata...

sial... la lu MP bagan serai orang dah pilih pakatan rakyat. hang senang - senang blah.baik juga la hang blah dalam parlimen HANG TUNGGUI KAYU...BISU. macam sampah ja....BUAT LETIH AKU PANGKAH PAKATAN JA... BARUA PUNYA MP....

Alor Pongsu Mari.. berkata...

Sial la lu... MP Bagan Serai..Orang dah pilih Pakatan...Senang -senang hang Blah...Baik juga la hang blah duk dalam Parlimen PR pun Macam TUNGGUI KAYU... BISU... MENTEKEDARAH DUIT JA..Buat letih aku pangkah pakatan ja.. Barua punya MP.....Katak

Lang berkata...

X-setiausaha agung PKR tu nampaknya lebih hebat dari setiausaha agung ameno... Apakata pak jeep lantik je orang yang kuat keje ni jadi setiausaha agung ameno. kalau tidak pon jadi timbalan presiden ke.. lagi umphh ameno nanti jika nak bandingkan dengan sembab..

aku tak mau gelak sebab cuba nak serius ni..

Lang berkata...

"Kerajaan Negeri Selangor mendedahkan Permodalan Yayasan Basmi Kemiskinan (PYBK) telah menggadaikan tanah pemberian kerajaan negeri bernilai RM100 juta kepada sebuah bank.

Antara pengarah PYBK yang meluluskan cagaran itu ialah Datuk Zainal Abidin Sakom, bekas Ahli Dewan Undangan Negeri Selangor (ADUN) Batang Kali dan juga pengerusi YBK.

Lebih mengejutkan ialah ketika menerajui YBK, Zainal turut menjadi pemegang saham utama dalam sebuah syarikat swasta yang dilantik untuk memajukan tanah-tanah yang diberikan kerajaan negeri.
"

baca selanjutnya disini

Tanpa Nama berkata...

kg aku kat alor pongsu dlm parlimen bgn serai.........ches...memang celaka... engko...nak kerluar parti ke..nak gi mampus..aku tak kisah.. tapi rakyat bgn serai pilih PKR bukan bebas @ BN..jadi baik letak jawatan biar kami tentukan

Tanpa Nama berkata...

ini apa?

ini HARAPKAN TIN, TIN PERGI MAKAN BISKUT!

SIAL PUNYA BAGERO PUNYA BAGAN

aliffnajmi berkata...

1) Jika pun benar, saya ulang, JIKA PUN BENAR mereka ini keluar dari PKR kerana duit, kita perlu menyalahkan diri sndri kerana dahulu kita dgn sengaja memilih mereka2 ini sebagai pemimpin kita.

2) atau... jika benar mereka keluar seperti yg mereka dakwa, kita perlu lihat diri kita dan perbaiki kelemahan jika ada.


p/s;
1a) Ntah2 semua pemimpin2 yg kita agong2kan dlm PKR ni mata duitan kot. Yg dpt habuan stay... yg tak dpt berambuslah.

2a) Kenapa kita asyik menyalahkan org lain?
Suci sangatkah kita ni?
Besar dan keras sangat kah kepala kita ni?

Saudaramu Nikjoe berkata...

hi hi hi..

lawak tul TT yang ini..
tumpang juga untuk bertanya khabar.. apa khabar ya? lebat sangat ke hujan kat sana? senyum la sikit..

hi hi hi..

Tanpa Nama berkata...

harapkan tiub, tiub pulak bocor.
Wakakka...

Tanpa Nama berkata...

DSAI dah mengaku banyak pilih salah calon masa PRU12. Tolong la buat tapisan betul-betul untuk PRU13 nie.

-madir-

ANAK BANJAR BAGAN SERAI berkata...

Jgn sedih sangat para kulaan di Bagan Serai .. angin bertiup kencang UBN akan MENGILA membeli MP PR utk sokongan persempadanan semula kawasan pilihanraya ... PRU dah dekat .. jgn mudah kecewa dgn KATAK2 ini .. mereka akan keluar PR dgn SKRIP yang sama.. lu org tak percaya .. tgk lah PC KATAK2 nie.. semua ada SKRIP yang dibaca jer..

Saiful berkata...

barua lagi..kalau keluar parti..tak malu ka jadi bebas..dulu apa sal tak mau jadi bebas..depa ingat amno mnak letak depa next round ..anak haram jadah mcm ni..kena baling taik saja..kat muka tu...print gambaq geng2 lompat ni..dan lekat kan disemua bas2 stesen.kat tiang letrik..supaya semua org boleh cam ..senang sikit..nak maki..hamun bila jumpa..tak malu ka..

Tanpa Nama berkata...

Celaka lah mamat MP Bagan Serai ni sekor. Berketayap nak jatuhkan imej Islam la tu.

Mulai hari ni apa kata kita panggil katak2 yang lompat nih dgn pelacur je sebab jual maruah disbbkan wang ringgit. Pegi jahanam Pelacur Politik!