Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 4 April 2010

AMARAN 48 JAM - FRUSSSS MENONGGENGGG



SATU MALAYSIA SUSPEN MENUNGGU - 48 JAM !




KAH KAH KAH

woit... DAH BERAPA JAM ?... kah kah kah..

kah kah kah... SATU HABUK TARAAAAK.... kah kah kah..

kah kah kah.... PERUT SAIFOOOL TAK KEMBUNG....kah kah kah




GERAKAN, MCA ENGGAN TUNDUK - malayau

Naib Presiden Gerakan, Dr. Teng Hock Nam dan Timbalan Setiausaha Agung Pemuda MCA, Low Chew June enggan tunduk kepada desakan Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) agar memohon maaf secara terbuka kerana melabelkan pertubuhan itu sebagai rasis.

Kedua-dua pemimpin tersebut sebaliknya tetap mempertahankan kenyataan mereka dan beranggapan bahawa perjuangan Perkasa bertentangan dengan gagasan satu Malaysia.

Hock Nam berkata, ucapan pemimpin dalam Mesyuarat Agung Perkasa pada 27 Mac lalu banyak menyentuh sensitiviti kaum yang boleh memecah belahkan perpaduan di Malaysia.

"Saya membawa ideologi parti Gerakan yang menentang perkara yang boleh menimbulkan perbalahan antara kaum. Saya tidak melakukan apa-apa kesalahan dan tidak perlu memohon maaf kepada sesiapa,'' katanya.

Semalam, Perkasa mahu Hock Nam dan Chew June serta dua akhbar berbahasa Cina memohon maaf secara terbuka dalam tempoh 48 jam kerana melabelkan pertubuhan itu sebagai rasis.


FRUSSS MENONGGENGGGG !




KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH.
.

woit… PADAN MUKA … kah kah kah



INI UNTUK AHLI PERAKASA YANG BELAJAR MATHS DAN SAINS DALAM BI

NO SOORY FOR PERKASA – BN CHINESE LEADERS SAY - malaysianinsider

KUALA LUMPUR, April 4 — Two ethnic Chinese Barisan Nasional leaders have openly snubbed Perkasa Youth’s demand for an apology, continuing instead to criticise the Malay rights group by saying its struggles were not in line with the prime minister’s 1 Malaysia concept.




21 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

konfirm perkasa akan istihar perang pasni.. fassabilillah.. pastinya panglima2 tempur brahim al-kataki sudah perasap keris kontot masing2.. psal puak2 cukong MCA,Gerakan dh sediakan amoi-amoi lengluii utk dibelasah.. yahuuuuu diiiee..
panglama2 songkok tinggi, xmo join sekaki ka??

matstimketum berkata...

bapa ayam dah kena bolen!

DolJualPekasam berkata...

.
.
TT.......
pekasa a.k.a pekasam

kita nak bagi berapa jam pulak kat pekasam?
tolong letak tarikh dan masa mula kira jam
jangan lupa sertakan sekali tarikh dan masa akhir jam

lepas masa tamat kita mintak emak budak2 pekasam tu bagi puting susu dan bukak pampers

senang kerja tok mudim nak sunatkan kote kecik budak2 pekasam tu sampai ke pangkal telo

.

Tanpa Nama berkata...

Ai...ai...ai...ai...ai...ai...dont talk shit sudah menyorok dalam kasut
kah....kah....kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Analisis politik perkasa:

makin dekat pilihan raya kecil hulu selangor
makin brutal perkasa

hang tau kenapa?
mengharap melayu berpaut kembali pada amno/ Bend
alasan?
hanya amno/ Bend dapat selamatkan kepentingan melayu

PR jangan cepat senyum
perkosa bijak pasang perangkap

waktu kempen nanti, mereka akan berkata
"lihat bagaimana hak kita mula dicabul. lihat bagaimana mereka mempertikaikan hak keistimewaan kita. Oleh itu bersatulah kita. Hanya amno menyelamatkan kita. Hanya Bend menyalamatkan kita. Undi mic tak apa sebab mic pun rakan kita di bawah bEnd"

Kalau PR menyokong kenyataan gerakan atau mca pula, lebih mudahlah dijadikan alasan bahawa PR turut menyokong cina. PR akan dituduh mengikis ketuanan melayu.

Dan selepas itu, PR hanya mampu mengigit jari sambil terketar-ketar lutut bila melihat makcik dan pakcik Hulu Selangor menderu-deru memangkah dacing!

Dalam politik ini disebut sebagai 'psychology spin'

banganglah kalau matematik mudah macam ni pun PR tak tau.

Kucing Parsi berkata...

hahaha

cina bodoh je takut dengan perkasa

visit

http://www.melodymockers.blogspot.com/

Parti Gelakan berkata...

to ahli perkasa,

Don't Talk Shit..

Don't Talk Shit..

i repeat for third time la..

Don't Talk Shit..

smell busuk ooo....

Tanpa Nama berkata...

HA HA HA HA!!!

Bro, klasik ah ayam togel menonggeng! Dari mana la stok photo bro dapat ni, ha ha ha ha!!

Gerakan, yay!! Kasi sebijik sama elfrogy elrasisi elkaumy elbarahim elbodo...Apa ingat ko tu Pancho Villa yek? Barahim Bangang adalah, ahaks!

Udalah rasis, siap bleh suruh2 minta mahap. Ko tu sapa???
Korang pernah tak dapat Ketua Darjah yang sukanya tulis nama kalu orang bergerak sedikit pun dlm kelas. Sikit2 nak lapor cekgu.

Ni la dia, Barahim Bangang ni dolu2 sure ketua darjah sedemikian, perasan nak jadi school president tapi tak layak (ahaks!), last2 bila dah tua gian nak jadi hero.

Patutla takat ketua darjah jer yek, hik hik hik hik....

k0m4nd3r berkata...

Tanpanama 11:39

Dah jadi ditelan mati mak, diluah mati bapak.. Abis ape cadangan?

Tanpa Nama berkata...

Dari Adolf Hitler, "Kalau ingin satukan negara Jerman...dan kekalkan "Ketuanan Jerman", Maka bangsa Jerman selalu memerlukan musuh untuk diserang dan sentiasa luaskan tanah jajahan untuk bangsa Aryan boleh hidup tanpa ganguan.

Tanpa Nama berkata...

salam sdra tt,

...itu hari wa tengok 'macam' perkasa/perkasam punya budak kasi PERKOSA itu CHINA DOLL sana bukit bintang...kah,kah,kah apa sudah jadi???

Tanpa Nama berkata...

Sunday, April 04, 2010
The Sorrowful Mystery of Mahathir Mohamed - By George Soros

http://margeemar.blogspot.com/

Subject: The corruption of Mahathir: published by Bangkok Post

"..........The corruption of Mahathir: SOROS' REPLY TO MAHATHIR - Adapted
from Bangkok Post (Not published locally)..........."

Tanpa Nama berkata...

48 buah jam dah.
ada apa2 berita terkini hiburan sensasi?

Tanpa Nama berkata...

Sunday, April 04, 2010
The Sorrowful Mystery of Mahathir Mohamed - By George Soros

http://margeemar.blogspot.com/

Subject: The corruption of Mahathir: published by Bangkok Post


"..........The corruption of Mahathir: SOROS' REPLY TO MAHATHIR - Adapted
from Bangkok Post (Not published locally)........."

Tanpa Nama berkata...

sekurang-kurangnya PERKASA ada semangat untuk mempertahankan melayu.Adakah kaum lain akan mempertahankan melayu.

Lang berkata...

alamak... jam brahim al-kataky hilang da.... mcm mana dia mau tau sudah 48 jam.... jam orang laen die tak percaya... nampaknya kena tunggu dia beli jam baru dulu la..

BoyDontUcry berkata...

ini nampak macam wayang BN menjelang Operasi Lalang 1987.

orang BN bikin panas dengan sesama mereka, last2 orang pembangkang dan aktivis yang dicekup masuk ISA.

Tanpa Nama berkata...

Tanpa nama 22.09:

perkasa mempertahankan melayu???

kah kah kah kah
kah kah kah kah
kat tiram johor tu apa hal???
senyap aja!!

perkasa betul-betul dah buat lawak tahap gaban

mohd ali ismail berkata...

Kalau Kerajaan di takbir dengan baik,betul dan adil tak ada sebab mengapa Melayu fobia dam takut dengan rakyat bangsa asing sampaikan terpaksa menubuhkan PERKASA dan NGO untuk mempertahankan hak hak orang Melayu.Sesungguhnya apa yang ada pun lagi hak orang Melayu yang hendak dipertahankan.LAGIPUN apa guna perlembagaan yang sedia ada, kan hak orang Melayu termaktub.Heboh memperjuangkan keistimewaan orang Melayu ni ialah untuk kepentingan orang orang tertentu yang dah kaya dan berjawatan tinggi dan mempunyai saham berjuta juta dalam badan badan koprat besar yang dahulunya kepunyaan Kerajaan,hendak memutar belitkan pemikiran orang Melayu yang sedar selama ini memang tertindas dan yang kurang memberi perhatian mereka kepada tindak tanduk Kerajaan yang memerintah.

BABIBRAHIM (abang BabMustafa) berkata...

Yang puak2 mamak dok menguasai pertubuhan Melayu (umno) tu ... awat? si katak puru berwajah babikasi tu tak sedaq habaq ka? ketua dia si mahamamak sampai 22 tahun dok kilaih Melayu2 macam jenis si katak puru sehandsome babikasi tu .... apa? dia tak tau ka?

Apa punya bangang bengap betoi si babikasi ni hah?

kencingtikus berkata...

aku pung frusssssssssssss...

kalo dah ahli perkakas tu adalah ahli umno,tobat lahum depa berani nak cabut keris...khak tuih

Umno + Apco = Umco mossad