Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 5 April 2010

ANAK MAT SABU – MANA ADA KELAS



RAKYAT JANGAN TERPENGARUH DAKYAH PEMBANGKANG
- melayau

Menteri Besar, Md. Isa Sabu mengingatkan rakyat agar tidak terpengaruh dengan dakyah yang disebarkan oleh parti pembangkang.

Katanya, pembangkang suka mengapi-apikan sehingga mencetuskan permusuhan kerana mereka cemburu dengan kejayaan kerajaan Barisan Nasional dalam memajukan rakyat dan negara ini.

"Salah satu caranya ialah mereka (pembangkang) menggunakan sentimen agama justeru jangan kita terpengaruh dan menyempitkan pemahaman serta meluaskan perbezaan antara kita," tegas beliau.

KAH KAH KAH…

kah kah kah…MALAON INI BETUL TAK SEKOLAH… kah kah kah..

kah kah kah… BAGI MALU MAT SABU SAJA…. kah kah kah…

woit… KALAU KIRA UNDI… LEBIH RAMAI RAKYAT SOKONG PAKATAN RAKYAT…. kah kah kah…

woit…TAPI MALAON BANGANG DARI SABAH DAN SERAWAK… YANG BANYAK KAN KERUSI…. kah kah kah…

woit… PERGI BUKA BUKU … LIHAT UNDI SAPA YANG BANYAK…. kah kah kah..

woit… ITU LAH… DULU SURUH PERGI SEKOLAH… LARI… kah kah kah…




8 ulasan:

FaridShah berkata...

kah..kah..kah

kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

1 usaha terakhir utk mengglamerkn diri sendirik!! Mat isa tahu,dia dh x popular..rkyt perlis pn x suke dia..jd,tpksalh jd hero utk seketika..

Lang berkata...

modal depa sama saja bila nak tuduh pembangkang... pada hal kalau tengok pada apa yang telah berlaku, depa lagi teruk... bukan jak fitnah kata-kata, siap buat drama lagi... tu lah kalau dalam budaya penuh dengan bodek dan rasuah macam tu la gamaknya.

Mat Russia dari borneo berkata...

hahahahahhah hahahahhahaha hahahhahahaha.. blajo dulu isap cerut laa sabu hehhehe :P

qmg berkata...

walau apa pun tulisan saudara/i dlm tukar tiub nie, jgn lah ckp malaon dr sabah dan sarawak....ini dh kira perkauman...ingat bodoh sgtkah org2 sabah/sarawak....x kiralah apa maksud di sebalik ' malaon dari sabah dan sarawak'....yg jelas penulis dah melampaui batas....gunalah ayat yg jelas supaya tidak wujud rs benci pada blog n parti itu sendiri

Tanpa Nama berkata...

Tak sekolah betul mamat ni
mana ada pembangkang api-apikan

kita mana ada api-apikan
kita sokong penuh
pembangkang memberi sokongan padu kepada menteri besar yang lama tu
pembangkang nak menteri besar lama jadi MB
pembangkang cuma tak nak menteri besar baru jadi MB

itu pun kira mengapi-apikan ke??
mana ada.

Tanpa Nama berkata...

Siapa itu MALAON BANGANG? Anak negeri ke? Tak mungkin. Habis siapa Pribumi ke? Mustahil... Tentu manusia-manusia lapar yang mendapat IC @ KPT @ MyKad dengan janji akan dapat kewarganegaraan kalau undi itu dacing. Kwang... Kwang... Kwang.

Tanpa Nama berkata...

Sidan banyak senyum simpul aja sejak akhir-akhir ni

kenapa ha??