Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 5 April 2010

ONE ISREAL



INI ONE ISREAL







INI POTOKOPI ONE MALAYSIA




SATU MALAYSIA SEMAKIN DITERIMA RAKYAT PM - malaysininsider

Idea Gagasan satu Malaysia adalah cetusan percambahan fikiran Najib Razak bersama pelbagai kumpulan ke arah mewujudkan wadah baru untuk memperkukuhkan perpaduan nasional.

Perdana Menteri berkata dakwaan kononnya slogan satu Malaysia datangnya dari negara luar termasuk Israel adalah fitnah pembangkang semata-mata.

Najib berkata beliau berbincang dengan beberapa rakannya setelah menyedarikan amat pentingnya usaha baru ke arah penyatuan rakyat.

“Saya bincang dengan beberapa teman saya sebab saya kata amat penting bagi kita untuk membuat suatu usaha baru ke arah perpaduan nasional ini sebagai penyatuan.

KAH KAH KAH…


woit…. BANGANG BETUL MALAON NI…. kah kah kah..

woit… TAK KAN TAK SEDAR…. kah kah kah…

kah kah kah…. DULU ZAMAN WAWASAN…. SEMUA JADI WAWASAN…. kah kah kaj..

woit… KEMUDIAN 2020…. SEMUA JADI 2020… kah kah kah…

woit… KEMUDIAN ISLAM HADARI…. SEMUA JADI ISLAM HADARI…. kah kah kah..

woit… KEMUDIAN ISREAL BUAT ONE ISREAL… kah kah kah..

kah kah kah… SEMUA IKUT ONE ISREAL….. kah kah kah

kah kah kah…. TAK KAN TAK FAHAM FAHAM….kah kah kah…



9 ulasan:

Zul berkata...

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs443.snc3/25463_108621855834711_100000606906168_119368_7853808_n.jpg

Tanpa Nama berkata...

1Malaysia adalah rekaan APCO..Zionis!!!
Ini lah jadi kepada selepas APCO menjadi perunding Media kpd Najib.

Tanpa Nama berkata...

Berbincang dengan teman?...sapa teman kamu tu weh....atantoya?...obama?...ben laden?...atau apco?...kahkahkah

BoyDontUcry berkata...

ini pattern pemerintahan Najib:

mula-mula dulu bersungguh-sungguh dia kata tak pernah jumpa saifool, bagaimanapun setelah diasak beliau akhirnya mengaku juga yang mereka ada berjumpa.

sejak mula 1malaysia dihebohkan, kononnya konsep ini semata-mata merupakan hasil buah fikiran dan idea Najib seorang (tak percaya, cuba baca balik semua laporan berita sebelum ini). Setelah 1malaysia heboh dikaitkan dengan Apco, sekarang nada tulisan berita pun dah mula berubah menjadi... hasil percambahan fikiran Najib dan rakan2 la plak.

cuba kita asak dan gasak lagi, tak lama lagi dorang akan kata ini adalah idea gotong-royong semua anggota kabinet. Supaya keburukan dan kelemahan tidak tertumpuk di atas kepala Najib yang botak itu... wakakakakaka

~kebenaran sudah tidak dapat diperolehi secara percuma ketika ini, melainkan rakyat bersatu mendesak dan menekan untuk mendapatkan perkara sebenar~

Lang berkata...

kalau dia nak mengaku apa yang didedahkan dalam parlimen beberapa perkara berikut akan memberikan implikasi yang dahsyat:

1. Malu kepada rakyat
2. duit yang dibelanjakan untuk promosi. korang ingat lencana yang terpampang kat dada-dada pencacai tu murah ke? tu bukan lencana sekolah.
3. Sokongan akan berkurangan
4. kemarahan rakyat memuncak
5. kedudukan akan dirampas sisembab
6. bik mama nanti marahkan isterinya
7. modal pembangkang semakin banyak
8. lain-lain korang pikir la sendiri.

Lang berkata...

zul, ko ada disebalik tirai tu ke?
hehehehe... gurau seh..

Tanpa Nama berkata...

anjing kalau kurung seminggu dalam bilik gelap, bila lepas dari kandang dia tak mau makan tulang dia nak makan penyepak.

Tanpa Nama berkata...

lepas ni 1 buntut semua 1 buntut.kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

kenal antu yah? "Tak..."

kenal saifool? "Tak..."

kenal ap ko? "Tak..."

aii, semua tak kenal. Abis ko kenal sapa? "musang ngan guni matakail..."