Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 5 April 2010

PERANGAI BIAWAK



INI LIDAH BERCABANG - LIDAH BIAWAK





INI SEKARANG DUIT SUDAH SEBAT





INI MASA NAK MENIPU - SEMUA MOLEK





SUB KONTRAKTOR HOSPITAL SHAH ALAM TUNTUT HUTANG 10 JUTA – malaysikini


Sub-kontraktor pembinaan Hospital Shah Alam, GMH Healthcare, telah menghantar surat tuntutan hutang pinjaman berjumlah RM10 juta, kepada kontraktor turnkey pembinaan hospital bernilai RM482 juta itu - Sunshine Fleet.

Sehubungan itu, Sunshine Fleet milik adik Sultan Selangor - Tengku Putri Arafiah Sultan Abd Aziz Shah - berdepan dengan kemungkinan diisytihar muflis kerana didakwa gagal membayar balik hutang tersebut.

Perkembangan terbaru ini mungkin mengakibatkan kelewatan menyiapkan pembinaan hospital tersebut.

GMH telah mengeluarkan notis tuntutan itu, bertarikh 31 Mac mengikut Seksyen 218 Akta Syarikat 1965, kepada Sunshine Fleet milik adik Sultan Selangor, Tengku Putri Arafiah Sultan Abd Aziz Shah.

KAH KAH KAH…

woit… INI ALH SUSAH NYA NEGARA INI…. kah kah kah…

kah
kah kah… DARI RAJA … MUFTI… KETUA POLIS… MENTERI… SEMUA BENGKOK…kah kah kah…

woit… BILA CAKAP MARAH… TANGKAP ISA….kah kah kah..

woit… BILA CAKAP MARAH …. KATA ANTI RAJA… ANTI PERLEMBAGAAN…kah kah kah….

woit… BILA CAKAP MARAH…. KATA ANTI AGAMA ISLAM… kah kah kah..

woit… PERANGAI MACAM BIAWAK….MACAM MANA RAKYAT NAK HORMAT….kah kah kah kah




19 ulasan:

Kucing Parsi berkata...

hahaha

sebab duit orang akan buat apa sahaja

lompat parti pun orang buat selamber je

bunuh orang pakai c4 pun selamber je

visit

http://melodymockers.blogspot.com/

Nostalgia abkk berkata...

Halo Bro. pada depa 10 juta macam sepuloh ringgit sahaja.
Kalau rakyat biasa nak belanja sepuloh ringgit pikir sepuloh kali.
Depa RAJA tak makan saman....

Jurunilai Pemimpin UMNO berkata...

Jika semuanya berPERANGAI betul, sudah tentu negara ini maju dan aman seperti Amerika dan Jepun.

Tidak ada cara lain kecuali IMAN sahaja yang boleh menjadikan perangai seseorang itu betul

IMAN itu datangnya dari AGAMA. Jika agama pun dah kurang, tentunya iman pun kurang. Jika iman kurang dah tentu PERANGAI bengkok.

Tanpa Nama berkata...

Ini lah SPR korup. Bagai pepatah "Buat apa saya arah, jangan buat apa saya buat". SPR inilah dikatakan anjing penyalak be end. Bukimak bongoh. Modah-modahan kamu tenggalam.

Mat Mongol dan Mat Sembab Al-Malikul sudah berkempen. Al Malikul Mat Sembab (muka banyak daging) sudah beri peruntukan menujuk RM2 juta untuk sekolah dan RM100,000 untuk mencegah banjir.

Safie Apdal pula mengatakan peruntukan itu sudah dirancang terlebih dahulu.

Apdal fikir rakyat sekarang bodoh, macam dia ke? Cuba pereksa Belanjawaan Kementerian Pelajaran ada peruntukan sekolah diHulu Selangor ke? Hello Apdal tunjuk dibawah Perkara mana dalam Belanjawan Kementerian Kewangan??

Bongoh bana kou tu langa!!

Cicit Hang Jebat berkata...

Boleh blah le sultan selangor... kalau sakit sok bukan dia yg nak masuk spital Shah Alam tu... rakyat yg miskin tak berduit jugak le ke spital tu... padan muke adik dia kena saman muflis... tertonggeng nak byr... skang ni boleh le dia lepas dan adik-beradik dia lepas... memang aku tak heran nye klau mahkamah muflis kan adik dia tu tp nanti life nya cam sama je tak mcm org muflis... Polis? jgn harap dia org nak buat keja... baik dia pegi mkn suap duit gangster cina... Sedang sepupu dia Raja Petra tu sampai ari ni polis tak dpt nak tangkap ni kan adik dia.. tgk le nanti Pakatan Rakyat berkuasa di Putrajaya nanti... baru di tau langit tinggi ke rendah... nanti kasi korek, korek, korek semua penyelewengan ni...

Tanpa Nama berkata...

HOI PERKASA bodo, mana negkorang semua? tanak mengamok ke keluarga sultan korang nak kena saman tu, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

sakariya berkata...

Betul sangat tu Bro....di Melaysia ni, jenis-jenis dia orang ni semua nak di puji...perasuah dipuji....perogol dipuji....kaki raba punggong dipuji....pembunoh pun dipuji....
.....sebaliknya orang macam Tuan Guru Nik Aziz pulak yang selalu kena hemtam!!

ikantuna berkata...

wahai jurunilai pemimpin UMNO,

saya tak tahu laa anda ni penah ke pegi america atau jepun.. memang betul kata anda america negara maju dan aman.. kah kah kah... memang jumud betul kepala otak anda... saya sangat malu ada manusia perangai macam anda.. kah kah kah...

Iman tak menentukan perangai seseorang akan jadi betul atau tidak.. Iman orang melayu tak sama dengan Iman orang Islam.

orang melayu kata dia melayu dulu sebelum Islam.

Orang Islam kata dia sememangnya Islam. maka dalam kamus orang Islam hanya ada manusia dan Islam. perkataan cina, india, punjabi ni tak penah masuk Kamus Islam.

dengan kata lain, persoalan kat sini ialah.. Nabi Adam A.S. tu kaum apa? Allah S.W.T. mencipta manusia yang pertama dari kaum apa? jadi adakah Islam dulu atau Melayu dulu..?

hanya orang melayu Islam sahaja ada pemikiran UMNO. Orang Islam tak penah peduli pon ini tanah siapa..

jadi iman yang berlandaskan melayu ini yang buatkan orang perangai bengkok!

Juruaudit Pemimpin Umno berkata...

Jurunilai Pemimpin UMNO saya nak nasihatkan anda supaya tak perlu tinggalkan komen...baik untuk anda...Anda nasihkatkan siapa?Siapa punya iman yang bengkok?Diri anda sendirikah?Amerika dan Jepun aman?Tak tengok statistik ke?...Nigger2 berkeliaran bawak pistol aman? Raba2 bontot duduk Amerika aman?Budak-budak sekolah tembak orang pun aman?...Anda Iman Taklik ke?Banyakkanlah lagi baca utusan...

Org jahiliyah berkata...

Jurunilai pemimpin UMNO ko memang kaki bodek...blog ko hampeh..ko check dulu iman mat monggol...kasi test sikit...cite degar-degar pasal iman...memang lawak la ko...bile kau nak keluar fatwa pangkah UMNO masuk syurga?

Lang berkata...

tt nak buat cam na... orang istana pon dah pandai nak buat bisnis, wlw pon tak da pengalaman bisnis... minah tu tau ke mcm mane nak bancuh simen?

Saiful berkata...

hang tuah pun lari dgn depa ni..duit, pompuan, bergado..tak dak keja lai8n..mana aa org dlm kehidupan..bangun, makan, tidok, berak..semua rakyat tanggung..dak aaihh..kena sembah bila depa lalu..poodah..
apa dia jasa depa ni sebenarnya pada malaysia ni..jadi cikgu ka..jadi imam..jadi..tukang sapu ka..jadi drebar teksi ka..
poodah..

Tanpa Nama berkata...

orang amno memang lawak!!

hentam sajalah berkata...

Jurunilai Pemimpin Umno, lebih baik hang bertaubat, kah..kah...kah.....
kalau tidak banyak lagi juru2 jual akan jual hang..

Tanpa Nama berkata...

senang cakap munkee kita sama anjing

Tanpa Nama berkata...

senang cakap munkee kita sama anjing

Tanpa Nama berkata...

apa lg nak cakap..
dah raja, kerabat pun sibuk nak rembat.. padahal rakyat gak yg bg makan.. lg mau mintak respek?? kepala butoh punya sultan!!
aku mmg x nampak langsung mana fungsinya diowang nih.. kasi kambus jerr senang.. daulat pak hang!!
jahanam 1 Malaysia.

kadir berkata...

ini namer projek ali baba dapat projek tp subcon kasik org lain pastu duk goyang kaki tunggu duit datang bergolek..sambil tu dok pikir dan rancang camaner nak tipu bangsa sendiri..macamaner negara nak maju dan rakyat nak senang..orang yang da kaya lagi tamak nak sebat duit dan pijak kepala rakyat..last2 rakyat juga yang susah dan merana sume projek asal siap ataupun lambat siap.

Tanpa Nama berkata...

.
Ali bin Baba
Ali Baba