Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 19 April 2010

BERITA TERHANGAT - BARU MASUK


PUTERI REFORMASI






MENGGEMPARKAN - NURUL KELUAR DARI PKR



Nurul Izzah YB Pantai diberitakan
akan meninggalkan Parti Keadilan Rayat.

Laporan terakhir yang diterima media menerangkan
bahawa YB Nurul telah hilang kepercayaan
terhadap puncuk pimpinan parti.

Pagi ini para pengamal media telah mula berkampong
di pejabat Nurul Izzah di Bangsar Utama untuk mendapat
komen selanjutnya.

Setiausaha PKR , Saifuddin Nasution telah enggan memberi
komen apa-apa pagi ini.

Dr. Syed Husin Ali yang cuba dihubungi telah tidaka mengangkat talipon.

( berita lanjut menyusul )




BERITA PELIK DARI HULU SELANGOR



Pagi ini semua warga hulu selangor mencari akhbar
terutama pengundi melayu.

Mereka merasa amat amat pelik dan hairan.
Langsung tak ada berita tentang Kamalnathan.

Apakah dia ini Kamal buin Lebai Nathan
atau Kamal anal lelaki Nathan?

Apakah Kamal ini suka todi atau suka stout?

Warga di Hulu Sealngor tak kesar nak minum todi ke
nak minum stout cap muhamad rahmat ke tak kesah
yang penting nak tengok muka kamal ini.

Apakah Kamal ini kulitnya cerah?
Apakah Kamal ini sudah pergi haji macam zaid?

Pelik .. hairan seluruh hulu selangor tak ada
poster gambar kamalbin lebai nathan.



KETUA PEMUDA PKR KELUAR PARTI
- melayaui


SHAH ALAM 18 April - Kecewa dengan tindakan Anwar Ibrahim memilih Zaid Ibrahim sebagai calon Parti Keadilan Rakyat (PKR) di Hulu Selangor yang disifatkan mempunyai rekod moral memalukan, dua pemimpin Angkatan Muda Keadilan (AMK) hari ini mengumumkan keluar parti serta-merta.


200 AHLI KELUAR PKR
– melayau

PULAU PINANG 18 April - Akibat hilang kepercayaan dan keyakinan terhadap pucuk pimpinan tertinggi Parti Keadilan Rakyat (PKR), kira-kira 200 ahli parti berkenaan bertindak keluar daripada parti tersebut secara beramai-ramai hari ini.

Keputusan itu dibuat oleh ahli PKR cabang Bayan Baru, Sungai Dua dan Permatang Damar Laut di sini dengan diketuai Pengerusi Tetap PKR cabang Bayan Baru, Ismail Mohamad Ali yang telah 11 tahun berada dalam parti itu.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH



woit… KENAPA TAK LAPOR YANG INI... LAGI HOT…. kah kah kah..

kah kah kah… CABANG PKR DI KARACHI BUBAR… kah kah kah

kah kah kah… RANTING DAN SEMUA AHLI PKR DI DUBAI TINGGAL PARTI…kah kah kah..

kah kah kah…. TUJUH PEMIMPIN PKR DI MADRAS…. BERHENTI…. kah kah kah..

kah kah kah…. 150 CABANG PKR DI NANGKING TUTUP…
. kah kah kah..

kah kah kah…. KETUA CABANG PKR DI KWANGJU KOREA SELATAN …LETRAK JAWATAN… kah kah kah..

woit… TAPI PELIK….TAK SANGKA ADA 200 AHLI PKR DI PULAU PINANG… kah kah kah

kah kah kah... INGATKAN HANYA ADA TUJUH ORANG.... kah kah kah...




30 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah
berita panas berapi baru masuk,
sempena dgn pilihanraya Hulu Selangor,
Semua ahli parti PKR telah beramai-ramai keluar daripada PKR.
Turut sama keluar parti Wan Azizah W. Ismail presiden PKR, Anwar Ibrahim Penasihat PKR dan Syed Hussain Tim. Presiden.
Mereka keluar parti disebabkan ketidak kepercayaan kepada pucuk pimpinan parti kerana memilih Zaid sebagai calon PKR di Hulu Selangor.
Ketika dihubungi, ketiga-tiga pimpinan parti tersebut bersedia memberi penerangan mengenai penyelewengan beberapa ketua cawangan parti dalam pemberian kontrak balak.- Berita Hairan
kah kah kah

wacayabeb berkata...

KAH..KAH..KAH Menjelang PRK Hulu Langat banyaklah berita dan laporan yang YB PKR dan ahli2nya keluar parti...kah kah kah . Ini biasa kita dengar .Inilak taktik UMNO/BN

Tanpa Nama berkata...

Semua ahli PKR KELUAR rumah untuk ke HUlu Selangor.. berkempen

Mat Dangdut berkata...

Berita ni lagi saspen dari cerita nenek keropok...

HUSIN PAKTONGKO berkata...

Ni lagi berita gempar
Anwar Keluar PKR

kah kah kah
YB DSAI telah marah pada dirinya kerana telah melantik Haji Zaid sebagai calon PKR dalam PRK Hulu Selangaor.

Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

bodoh punya UMNO/BN.....memang bodoh...hanya tahu buat berita remeh !!!

mana cerita bala ?? mana ceita Altantunya ?? PKFZ ?? APCO ?? PDRM gam sama Israeli ?? Musang IGP ?? Pembunuh TBH ?? inilah certa yg rakyat nak tahu !!

Tanpa Nama berkata...

kakaka..ratu elezebet dan kuncu2 dilondon pun sanggup kluar istana...atas dasar akar umbi...kembali ke umno

awat berkata...

Lagi berita hangat:
Penulis dan kolumis yang selama ini terkenal sebagai penyokong kuat Pakatan Rakyat ,saudara Hishamuddin Rais atau nama penanya Tukar Tiup telah mengistihar diri dan menyatakan kesetiaan tidak berbelah bagi terhadap Ibrahim Ali sekali gus telah menjadi ahli Perkasam.

saudaramu nikjoe berkata...

kah kah kah kah kah.

semua komen - komen yang dinyatakan di atas tu, semuanya melawakkan lagi mencemaskan

den tok tahan dah nie weyyy kah3

Tanpa Nama berkata...

Hisyamuddin rais MASOK UMNO!

Sokong kepimmpinan dato IBRAHIM ALI!


KAH KAH KAH . . . KAH KAH KAH . . .

KAH KAH KAH . . . KAH KAH KAH . . .

-:: zeNGoth ::- berkata...

GEMPAR !
Hishamudeeen Rais telah keluar pakatan & masuk UMNO...dpt masuk geng eeee and pakai songkok tinggi...kah kah kah

Hisham - Nama Melayu
Deeen - Nama India Muslim

Boleh la tu ada semangat 1Malaysia. Mesti modal insan terpuji...x perlu apa2 kajian...kah kah kah :p

Beliau dikatakan akan sama2 mengikuti Zul Nordin berkempen di Hulu Selangor...kah kah kah :p

Tanpa Nama berkata...

tukar tiub a.k.a Hishamuddin Rais masuk PAS Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Sekumpulan ahli umno dianggarkan 999 orang telah mengistiharkan keluar parti kerana sudah tidak mempercayai UMNO lagi dan dikatakan mereka telah menghantar borang menyertai parti mic kerana lebih mempercayai Samy and the gang.Ini berita yang baru diterima...

Tanpa Nama berkata...

gua pun nak masuk umno la broo... kakakakaka

Riyaz berkata...

sbg rakyat malaysia aku malu dgn berita2 mengarut dr akhbar kita...apa x ckp jer 1 msia masuk UMNO? abis citer...wakakaka...

tiap2 pilhanraya ramai la yg kuar dr parti pembangkang..agak2 nya x abis2 ker ahli pakatan nie? ramai sungguh!!

untuk yg cool boleh cari yg cool kat sini : http://tshirtmalaysia.blogspot.com/

Sudin berkata...

Berita baru masuk.....ketua bahagian Umno(B) kawasan Tiongkok keluar parti dan mengisytiharkan masuk parti Golkar kerana beliau berketurunan jawa....kah,kah,kah

Dr.Halili :
"Saya mengetahui dan faham allahyarham wakil rakyat sebelum ini,
uzur tetapi menghairankan saya kenapa PKR tidak berbuat sesuatu bagi membantu pejabat beliau untuk memberi khidmat kepada pengundi di Hulu Selangor," tambahnya.
(Sumber Malaysiakini)

Kebanyakan yang ada dalam PKR mentaliti mereka seperti DR Halili ini,yang ditanam oleh ketua gerombolan mamak Mahafiraun.....kah,kah,kah

Jangan tanya apa kerajaan sudah beri tapi apakah sumbangan anda untuk negara......kah,kah,kah...ayat power dari lanun mamak madey sebagai ketua gerombolan lanun mata satu buat ketuanan melayu menjadi hamba selamanya untuk mamak haram jadah ni...!!!!kah,kah,kah

Kah,kah,kah....jangan hairan kenyataan DR pakar bedebah ni..!!!
Kah,kah,kah....

Seorang anak dara tua berumur 80tahun terbongkok-bongkok melintasi sebuah pasar sambil diperhatikan oleh Nabi Harun....lalu terlintas dihati beliau tertanya-tanya siapa agaknya nak kahwin dengan anak dara tua bongkok ini ?

Maka turunlah firmaNya :
"Aku perintahkan kamu untuk mengahwini perempuan itu".!


Kah,kah,kah.........DR pakar bedebah......kah,kah,kah
Ibarat ada paku di jalanan yang beliau sendiri nampak maka beliau menunggu orang lain tertonggeng dahulu baru hendak beritahu bahawa sebelum ini beliau ada nampak paku 6 inchi di situ.....kah,kah,kah
Inilah mentaliti yang ditanam oleh mamak madey haram jadah dalam fikiran ketuanan melayu gerombolan celaka melayu Umno(B).

Terserlah mereka-mereka ini lagi teruk dari orang kafir dan munafik, lebih teruk dari binatang ternak seperti yang digambarkan dalam Al-Quran.

Jebat_Musibat berkata...

yang nih gempar gak bro.

NAJIB DAN SUAMINYA ROSMAH MANSOR KELUAR PKR BERAMAI-RAMAI!

hahaha.. baru la gempak. :D

Lang berkata...

Ketua lidah bercabang Hishamudin Rais a.k.a tukar tiub telah mengisytiharkan diri beserta pengikut blognya keluar parti PKR. Walaubagaimana pun beliau bakal menyertai parti yang belum bernama yang kini diwakili oleh sdr chandra di dalam prk hulu selangor.

Beliau menyatakan kekecewaan kepada kepimpinan pkr yang tidak memilihnya untuk menjadi calon dlm prk kali ini. Beliau mengingatkan kembali janji-janji pemimpin pkr yang mahu memberi kesempatan kepada beliau untuk menabur bakti kepada rakyat. "sudah sepuluh prk saya tunggu janji tersebut, kali ini yang kesebelas... saya masih dinafikan, apa punya parti ni... cap ayam ke?" sungut beliau kepada media melayau.

Bagaimanapun melalui sumber-sumber pkr, beliau tidak dipilih kerana hobinya menyedut kretek sehingga berlebihan menjadi alasan kuat untuk tidak dipilih. Tambahnya lagi, ahli-ahli parlimen semuanya tidak tahan dengan bau kretek yang busuk itu. - Takbernama.

Tanpa Nama berkata...

Berita lagi terkini...

Presiden Bush kembali kepada UMNO
setelah beberapa tahun menyertai PAS..ini akan memberi impak yang maksima kepada pilihanraya kecil hulu selangor...

Azral berkata...

masihkah ingat lagi artikel anda tentang manusia menggunakan haji dan umrah untuk membersihkan diri. kini sahabat anda pula menggunakannya. dan saya petik tulisan anda sendiri..

Di sidang akhbar itu, si gedebe ini berkata “jangan ganggu saya kerana saya ingin ke umrah”. Inilah sebenarnya isi dan inti sidang akhbar tersebut. Bila kata-kata ini dilafazkan si gedebe ingin menyalurkan maklumat terutama kepada orang Melayu bahawa dia seorang yang alim lagi warak. Pengikut agama yang jujur. Mukmin yang kudus lagi taufus.

Perkataan umrah bergerak di bawah sedar secara halus untuk meyakinkan orang ramai bahawa si gedebe ini suci bersih. Insan yang putih. Lebih putih dari putih, seputih sabun Breeze.

Ini adalah bukti bagaimana agama telah digunakan secara licik untuk menjadi topeng pendinding.

Ke umrah ini bukan hanya di monopoli oleh gedebe polis ini. Orang-orang politik juga sering menggunakan perkataan Arab ini sebagai sabun dan seterika untuk melahirkan ‘baju-baru’. Seperti sabun Breeze atau sabun cap kapak, umrah telah digunakan untuk membersihkan diri setiap kali si politikus menghadapi masalah politik.

Tanpa Nama berkata...

lagi terkini...calon PKR, Zaid Ibrahim sendiri sudah mengisytiharkan keluar parti kerana tidak percaya dgn pimpinan tertinggi. dia tak percaya yg pimpinan tertinggi PR boleh calonkan dia..kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah
berita paling baru drpd TV Tiga suku, Dr. Halili keluar PKR dan masuk UMNO, kerana terpesona dgn buntut Bik Mama.
Kah kah kah
dr. Halili juga seorang pakar saraf berkata, PKR telah lari daripada landasan sebenar perjuangan parti ini berdasarkan pembedahan yg dibuat ke atas otak pemimpin PKR.
Kah kah kah
Beliau juga berkata, UMNO adalah parti yg ikhlas memperjuang hak rakyat. Pendapatnya ini berdasarkan bedah siasat yg dibuat ke atas mayat al-Tantuya.

Tanpa Nama berkata...

nurul izzah keluar parti???
oh noooooooooooooooooooo!!!
mana boleh jadi ni, takde lagi minah cun!

oh, tapi al-sembabi telah segera dapat memujuk:

takde nurul pun takpe lah, kan masih ada mala...

mala?????

iye, mala... bagusnye kamu memilih kamalanathan yang memang sahih ikon 1malaysia... bukan saja nama dia mewakili 3kaum, nama dia juga mewakili 2jantina!

2jantina??? 3kaum???

mala -jantina perempuan,
nathan -jantina lelaki...

okey, tapi 3kaum saja dalam 1malaysia??? bukan banyak lagi??? iban? kadazan? bajau? melanau? senoi? sikh? portugis? peranakan?

ah, apa2pun, i'm malay first!

*******

berita hairan baru diterima:
gempar! muhyiddin, hishamuddin (hussein, bukan rais), nazri aziz, liow tiong lai, samy vellu, dan ramai lagi pemimpin2 atasan BN telah keluar parti malam ini!
ops, maaf! sebenarnya telah keluar berparti!


-average joe-
klakka-la.blogspot

Tanpa Nama berkata...

dengar khabar, kamal ni hanya minum susu lembu dan ayaq zam zam je, sebab tu BN calun dia jadi adun.

dia tak makan lembu, tak makan ayam, tak makan ikan dan makan sayur je, tapi yang paling dia suka makan, adalah makan angin.

Tanpa Nama berkata...

Berita lagi gempaq,
lagi sensasi,
lagi panas,
surat khabar lelong abis,

Madey keluar ameno, kali ni dia masuk jemaah tabliq, ini disebabkan kecewa dengan perangai orang melayu sekarang, yang suka fitnah menfitnah dan mengaibkan sesama bangsa.

Kucing Parsi berkata...

kah kah kah

aku pun baru keluar dari PKR ni. ada beratus2 lagi member aku keluar dari PKR. plan nak masuk UMNO, bagi UMNO rosak dari dalam pulak. bleh ke??

amenda la berjuta2 dah orang PKR keluar, tinggal anwar sorang je dalam PKR

kah kah kah

visit

http://melodymockers.blogspot.com/

wakmeli berkata...

bila pilihanraya kecik je aku nyampah dan meluat tgk tv pro be end sbb cite2 suma cam cilake dan boleh diagak...cthnya pembangkang kuar parti sbb xpecaye pucuk pimpinan, bn wat sekolah dan jalanraya 'xpress' dan macm2 yg lawak toya....

Keliwontron berkata...

Komen2 hangpa semua buat aku ketawa berdekah2 ahahhahahaha really made my day !

Lang berkata...

ahli majlis tertinggi beramai-ramai telah bersetuju untuk keluar parti kerana tidak percaya kepada puncuk pimpinan yang pucuknya diragui... dah mati pucuk agaknya... wakakakaka

anak muda N9 berkata...

NAME PON UMNO...
NORMAL LA TU...
ASAL ADE PILIHANRAYA JE..
MESTI ADE GENG PAKATAN YG KELUAR PARTI..

NAME PON UMNO...
UGUT YB INI..
UGUT YB ITU..
MACAM MANE YB PAKATAN TAK GOYANG...
KALAU GENG UMNO DAH ACU PISTOL DEKAT KEPALA..
NAK TAK NAK.. KENA LA DENGAR CAKAP..

NAME PON UMNO...
RTM DAN MEDIA PRIMA SEMUA KENE HASUT...
SIAR YG BAIK2 PASAL BN JE...
PASAL PAKATAN PULAK TUNJUK YG BURUK2 DAN JAHAT2...

NAME PON UMNO...
AKU DAH TAK PERCAYE LANGSUNG DENGAN UMNO..
DAH TERANG LAGI BERSULUH..
SEMAKIN LAME MALAYSIA MAKIN HANCUR DIJAHANAMKAN UMNO..