Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 20 April 2010

BEST PUNYA GAMBAR



GAMBAR TERBAIK UNTUK DI RECONSTRUCK




IDEAS UNTUK BLOGGERS GEROMBOLAN MEMBUAT KERJA AMAL MENUKAR WARNA AIR PUTEH

kuning kan air itu: ianya jadi jadi whiskey
cairkan kuningnya : ianya jadi champagne
merahkan sadikit: ianya akan jadi rose
merahkan lagi : ianya jadi air anggur merah
merah dan gelapkan lagi : jadi mouton cadet


dua botol mineral itu
sila lupuskan.

gambar yang telah di reconstruck
sila hantar ke utusan melayau
minta melayau menafikan : ini bukan kerja
gerombolan.

ketika menafikan siarkan gambar ini
agar dapat dilihat umum.


nota:
untuk lebih meyakinkan pengundi
panjangkan tangan zaid ibrahim
hingga boleh meraba bontot perempuan
berbaju coklat yang sedang duduk kah kah kah



24 ulasan:

muhammad hafiz berkata...

hahahahaha cool!!! Lawan tetap lawan... hidup hidup!! hidup rakyat!

Tanpa Nama berkata...

dari hari penamaan calon sampai harini berapa ramai manusia yang mengaku pandai tu sebenarnya memang ternyata bodoh..... adaka keling yang dah sah kekelingannya dengan nama kamalanathan boleh di panggil ABANG KAMAL!!!!! oii bangang kalau dah koliang tu tak usahlah diubah jadi kamal, takkan jadi melayunya dia.....

Tuk Ketuo berkata...

bodoh punyo gerombolan dah lali minum koncing yahudi

Ahmad Putra berkata...

salam

haha..tu le..bagi blogger2 pokai umno ni bahan sket..banyak lagi gambar diorag nk edit tu

Tanpa Nama berkata...

IN REAL PUNYA BRO...



http://www.youtube.com/watch?v=jaNs11-QiNw

Akaloid berkata...

KAH KAH KAH

PANJANGKAN TANGAN SAMPAI BONTOT BAJU COKLAT? CMNE TU BEB?

JAP,
BONTOT COKLAT TU MACAM BIK MAMA JERK..

KALAU BUKAN BIK MAMA, MUSTI DAGING LEBIH PIPI MALIKUL SEMBAB..

KALAU BUKAN JUGA, INI MESTI BIKBAB. BIK MAMA DUDUK ATAS PIPI SEMBAB.

KAH KAH KAH

*meremang bulu ari!

Holden Caulfield berkata...

wei,kalau biarkan putih je jadi vodka beb hahaha!

Tanpa Nama berkata...

adoyai..tergelak tegolek2 aku di buatnye..!!post terbaik...caya lah bro.....

Tanpa Nama berkata...

kah...kah..kah...isham bodoh....kah...kah...kah...

kah...kah...kah...kote hang x naik salah umno...kah...kah...kah...

kah...kah...kah...anjing hang gigit kote hang salah umno...kah...kah...kah...

kah...kah...kah...mak hang kawin dgn bapak hang salah umno...kah...kah...kah...

kah...kah...kah...mak hang ngandungkan hang salah umno...kah...kah...kah...

kah...kah...kah...kote bapak hang tak naik pon salah umno...kah...kah..kah...

kah...kah...kah...mak hang dah monopous pon salah umno...kah...kah...kah...

kah...kah...kah...hang masuk neraka pon salah umno...kah...kah...kah...

Tanpa Nama berkata...

Sudah ada pun yang telah ubah suai gambar tu
sila jenguk sat ke blog Kita mesti selamatkan melayu.

digger berkata...

sape yg sokong UMNO lagi memang bodo xde akai

melak0.. berkata...

Tanpa Nama 2010 April 20 13:46

kepala hotak hang berjambul!!!!hahaha..
bongoks...

Akaloid berkata...

KAH KAH KAH
TT, TOLONG BAGI SAYA LEMPANG Tanpa Nama 13:46

KUANG AJAR MENATANG BEROK NI

KAH KAH KAH

PUNYER LA MARA SANGAT KAT UMNO
MACAM TU SKALI DIA SUMPIT LU TT

KAH KAH KAH

SAPA NI EK?
NAMA TAKDA APA PUN TAKDA

NI MUSTI BIK MAMA NI..
TAK PUN MALIKUL SEMBAB NI..
KALAU TAK JUGA, JAMIN NI IBRAHIM ALI..

KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

ooiit..mana boleh minum arak, mana boleh makan babi... kalau nak..makan rasuah, makan suap, tumbuk rusuk, under table,duit kopi,politik wang ke takpe..

Tanpa Nama berkata...

kah...kah...kah...orang yang jadik bodoh kat atas ni konfim sebab umno nie kah...kah...kah...

Tanpa Nama berkata...

sudah lebih 50 tahun malaysia merdeka dari penjajahan terakhir di tanah kita. sepanjang2 setengah kurun tu, umno lah pemimpin pengurus dan pentadbir negara ini, bersama2 parti2 komponen lain dalam bn.
rata2 umno (baru atau lama) lah yang menjadi pemimpin teratas dalam negara selama ini.
jika umno sebagai pemimpin teratas gagal memikul tanggungjawab berat dan menjalankan amanah sebagai penghulu untuk menyemarakkan ciri2 islam sebenar di kalangan rakyat islam sendiri dan gagal juga mengekang secara cekap segala gejala maksiat yang terang2 dilarang oleh Allah daripada berleluasa pada seluruh rakyat tidak kira islam mahupun bukan islam,
MAKA SUDAH TENTULAH UMNgOk YANG TEPAT SEKALI DIPERSALAHKAN!
(hanya orang bangang tahap dungu versi baghal je yang meyalahkan mana2 parti pembangkang yang tidak memegang apa2 kuasa selama 1/2kurun ni!
oh, dan hanya orang bangang tahap dungu versi baghal kacuk keldai je pulak yang meyalahkan pas dan nik aziz kunun pandai cakap je tapi tak buat pun hukum hudud contohnya, sebab baghal+keldai ni tak paham kaitan dan perincian perlembagaan & sistem perundangan negara yang dah dipateri oleh suku2 UMNgOk sejak dari mula2 merdeka dulu!)

bak kata tt dan ustaz ismail kamus, jika bangang tu lebih baik dok dendiam.....

-average joe-
klakka-la.blogspot

Tanpa Nama berkata...

sudah lebih 50 tahun malaysia merdeka dari penjajahan terakhir di tanah kita. sepanjang2 setengah kurun tu, umno lah pemimpin pengurus dan pentadbir negara ini, bersama2 parti2 komponen lain dalam bn.
rata2 umno (baru atau lama) lah yang menjadi pemimpin teratas dalam negara selama ini.
jika umno sebagai pemimpin teratas gagal memikul tanggungjawab berat dan menjalankan amanah sebagai penghulu untuk menyemarakkan ciri2 islam sebenar di kalangan rakyat islam sendiri dan gagal juga mengekang secara cekap segala gejala maksiat yang terang2 dilarang oleh Allah daripada berleluasa pada seluruh rakyat tidak kira islam mahupun bukan islam,
MAKA SUDAH TENTULAH UMNgOk YANG TEPAT SEKALI DIPERSALAHKAN!
(hanya orang bangang tahap dungu versi baghal je yang meyalahkan mana2 parti pembangkang yang tidak memegang apa2 kuasa selama 1/2kurun ni!
oh, dan hanya orang bangang tahap dungu versi baghal kacuk keldai je pulak yang meyalahkan pas dan nik aziz kunun pandai cakap je tapi tak buat pun hukum hudud contohnya, sebab baghal+keldai ni tak paham kaitan dan perincian perlembagaan & sistem perundangan negara yang dah dipateri oleh suku2 UMNgOk sejak dari mula2 merdeka dulu!)

bak kata tt dan ustaz ismail kamus, jika bangang tu lebih baik dok dendiam.....

-average joe-
klakka-la.blogspot

Lang berkata...

tt tambahkan gambar lagi... sebab satu gambar disuper impose kan bayarannya 10k... lagi banyak lagi meriah... lagi banyak bahan kempen...

mosabit berkata...

sekarang sudah salah umco daaa.....

SL Chan berkata...

kah kah kah kah...memang kelakar betul ..Bro Sham...panjangkan tangan supaya bolih menjarjis bontot perempuan itu...kah kah kah.....

matstimketum berkata...

otak budak tanpa nama diatas ni sememangnya dah sewel!

Tanpa Nama berkata...

brader sham,

lu terror la bab ni......sure banyak pengalaman ni.......kah...kaah

bila brader nak pi haji

he...he..

Tanpa Nama berkata...

Terima kasih TT

Aku gelak kuat2 ...memang lucu post ni.

TT memang bijak. Hanya gerombolon UMNO yang bodoh , bodoh sombong kerana otak udang/lembu.

Tanpa Nama berkata...

inilah akibatnyer bila ameno terlampau lama memerintah...tahap bongap ompong bodoh sombong kurang ajar paling maksimum telah diterjemahkan oleh Tanpa Nama 2010 April 20 13:46...dia nih lebih teruk dari pengikut ayah pin dan kahar rasul melayu...dia nih dah anggap ameno tu tuhan...

nyahkan gerombolan dan sekutunya di bumi hulu selangor...

PANGKAH PAKATAN RAKYAT...