Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 20 April 2010

MENIAGA JUAL DIRI





2 CALON BEBAS TARIK DIRI
- minsider

Persaingan merebut kerusi Parlimen Hulu Selangor kini membabitkan pertaruhan satu lawan satu selepas kedua-dua calon Bebas menarik diri daripada pertandingan hari ini.

Kedua-dua calon Bebas memutuskan untuk menarik diri daripada bertanding selang lapan jam.

Apa yang menarik calon Bebas Johan Mat Diah memutuskan untuk tidak bertanding kira-kira tiga jam selepas melancarkan bilik gerakannya.

KAH KAH KAH..

woit... INI CEKAP PUNYA BROTHER... kah kah kah..

kah kah kah... DUA DUA SUDAH MAYOOOOOK.... kah kah kah..

kah kah kah...TAPI KENAPA GAMBAR KAMALNATHAN MASIH TAK NAMPAK....kah kah kah..

woit... ORANG DI HULU SELANGOR MULA BERTANYA... KAMAL INI INDIA KE IBRAHIM ALI?... kah kah kah...

nota:
kamalnahan bukan ibrahim ali
ibrahim ali duduk dalam kolam
kamal nathan duduk dalam rumah kah kah kah.





7 ulasan:

digger berkata...

nampak sgt dah kena beli...sape yg undi UMNO memang la bodo...tada teloq! teloq bagi hanjing makan lg ok...

Tanpa Nama berkata...

dari semenjak belum lahir lagi malaon dua ekor ni orang dah tahu memang kaki penipu.yang melayu kaki kencing yang keling kaki auta..., tengok muka pon dah dapat agak, kena hulur sikit dengan rm dah tarik diri... belum disogok dengan cipap amoi yang 'tatak lumput' lagi la deras serendernya....

Tanpa Nama berkata...

Tuhhh Sialll punya UMNGOK!!!!!!!!!!
Ini semua dah dirancang...
Sebab tu ada calon perempuan ( bukan bekas barua BN )polis tak bagi masuk bertanding!!!!!!!!!!!

Akaloid berkata...

KAMALHATHAN SPESIES JIN!

KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

Hehehe,

Baru buka pondok kempen dah tarik balik pencalunan? Takkan dah keluar Modal Ribu-ribu sanggup tarikk balik gitu je kot?

MESTI ADA MASYUKKKKKKKK....
BERAPA ADA MASYUKKKKKKK....

-madir-

Tanpa Nama berkata...

ooo.. parti cap CHANGKUL ngang JHAM rupenyerr.. patutler tggu " TIME " cam nak kena " CANGKUL " jer.. berpakat lerr 2.. kiter kuaq bagi P 1 MALAYSIANG LAWANG NGAN ZAID MINUM TODI.. KAH..KAH..KAH

Lang berkata...

aku nak cadang pada spr... siapa yang dah diterima pencalonannya dan tarik balik sebelum pilihanraya akan dihukum ketuk ketampi 1000 kali didewan pengiraan undi sebab tak serius...

kahkahkah....
ermmm... bukan ke bloger kat blok ni dah putuskan kesudahan cerita 2 ekor beruk ni... mereka akan angkat pitih dan tarik diri sambil senyum lebar.