Selasa, 27 April 2010

GAZA DI SHAH ALAM




KERJA APCO DI GAZA



SHAH ALAM YANG PERMAI






BERITA SEDIH BERITA SEDIH


Seorang pelajar tingkatan tiga – Aminul telah di tembak mati
oleh APCO-PDRM.

Keluarga Aminul akan membuat laporan polis di IPD Shah Alam Seksyen 11 esok jam 2.00petang. Keluarga Aminul akan di iringi oleh peguam Surendran dan satu kumpulan peguam hak asasi.

Nota:
semua pegkomputeraan di pasang oleh ajen Isreal – ertinya berita ini sampai ke Singapura kemudian ke Tel Aviv) esok jam 2.00 petang bersama peguam Surendran dan satu kumpulan peguam lain.


19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mcm mana budak 15thn bleh bawak keta ? Mana dapat keta ? Insiden berlaku 2 pagi...die x tido ke ? kan nak sekolah esok hari. Family kata mangsa nak pegi report polis, tp takkan budak umur 15thn nak pegi report polis naik keta...off course takde lesen ? kenape x teman skali ? dari mana datang parang dlm keta ?

tp walauapapun persoalan diatas yg mengundang kemuskilan, kenape polis nak tembak mati ? xleh ke tembak tayar keta & pastu tangkap budak tu. Tembak kaki ker...perlu ke nak tembak mati ?

Jgn jadi mcm kes awek kena belasah polis haritu. No justice here.

- goLLum -

Tanpa Nama berkata...

Polis Malaysia ni terlalu "trigger happy". Apa lah salah salahnya kalau saman ekor je. Dekat plaza tol pun pak guard pakai rifle.

Tanpa Nama berkata...

Bila penyangak diberi seragam dan pistol inilah jadinya. Takziah kepada keluarga mangsa.

DAFTAR PEMILIH SEGERA UNTUK PRU13 berkata...

Satu dunia dah baca kisah nih..

CELAKA PUNYA POLIS-APCO-UMNO-BN

Dasar ZIONIS!

Tanpa Nama berkata...

pelik betul...kes pelajar UiTM maut dilanggar kereta adun DAP selangor, korang senyap pulak...
askar melayu dilanggar sampai mati pun korang senyap pulak...
betul2 munafik...

Tanpa Nama berkata...

Ini satu implikasi bahaya....nanti ketua ketua pembangkang di tembak kerana di syaki menyamun.....lanon lanon di putarjaya di lindungi polis?

Tanpa Nama berkata...

kenapa bercangah kenytaan polis dgn saksi utama????? police born toooo killll
keeeeeee???????

Tanpa Nama berkata...

kemenangan BARISAN NASIONAL adalah kesedihan buat kita semua...Zionis semakim mendajal di sini...kuasa menjadi babi buta..fuck polisia

Tanpa Nama berkata...

A.C.A.B

pian serting berkata...

itu belanggar , benda nah tersurat, sekarang ni ditembak kan lain bunyi nyer tue , boleh tahan munafik juga "ko" nie melindungi zionis....semoga Allah sahaja yang membalas....

Tanpa Nama berkata...

APSAL BODOH SANGAT MAMAT KAT ATAS NIH?


WEH BABI (PALING HORMAT YANG AKU BOLEH PANGGIL KO) , TU KEMALANGAN, TAK KIRA LA DAP KE KOMUNIS KE APE KE , KAU NAK MANAGE APE KEMALANGAN BODOH? SB TU ADA PEPATAH MALANG TAK BERBAU, INI JAUH GILA DENGAN KEMALANGAN , SIAL BODOH LA PUKIMAK UMNO NI (HA, KAU NAK MAIN SENTIMEN PARTI SANGAT KAN) , BABI BETUL , ISU DIA KAT SINI BUKAN PARTI ISUNYA KETELUSAN POLIS BINGAI, APSAL LA MALAYSIA BANYAK LAHIRKAN BARUA MACAM LU? SIAL MACAM LEBIH SAKAI DARI SAKAI.

silent scream berkata...

Al-fatihah untuk adik Aminulrashid dan takziah untuk keluarga Allahyarham. Semoga keadilan dapat ditegakkan dan mereka yang terlibat tidak akan terlepas daripada hukuman baik di dunia mahupun akhirat.

Tanpa Nama berkata...

kita serahkan kepada pihak polis untuk menyiasat kes ni, jangan buat sebarang andaian yang akan menambahkan kekalutan.... apapun budak tu dikira mati brahim jer la dek kerana tindakan melulu ahli cawangan @#%$.....

Tanpa Nama berkata...

All Cops Are Bastards

Unknown berkata...

SORRY LAH. PALING TIDAK PUN KELUARA AMINULRASHID YANG DISIASAT. PERGI LAH BUAT LAPORAN. POLIS ERA MUSTANG HASSAANG NI PELIK2.

Tanpa Nama berkata...

kalo ketua cops pun penyamun, anak buah semuanya hancur lah...

Tanpa Nama berkata...

hoi tanpa nama 18:34; jangan kata all cops are bastard, anak menantu, besan dan abang aku pon polis gak.... depa semayang dan boleh bawa jemaah, takkan bastard gak kot!!! tapi takpa la itu hak hang,dari persepsi hang yang tengah marah. kalau nak kira aku pon kena belasah ngan topi merah masa era refom dulu,waktu tu aku marah tapi aku balun pulak depa la la tu gak...menunggin tunai, tadak tangguh...

Tanpa Nama berkata...

kenapa polis 4 ekor di tukarkan je,kenapa tak direman... sumbat aje dalam lokap.. ketua polis selangor pun bangang.........

Tanpa Nama berkata...

Dah lama aku kata APCO APCO barisan najis dan binatang2 polis tu memang mesti di hapuskan.

Banyak rakyat dah mati. Tapi bukan bangsa kita - kugan, teoh beng hock dan ramai lagi aku tak tau nama mereka dalam lokup.

Skrang kena pulak bangsa kita. Baguslah bangsa melayu akan naik sokongan anti binatang polis dan barisan najis.

Aku dah kata banyak kali tak boleh undi APCO APCO barisan najis tu. Tengoh Hulu Selangor, orang melayu ramai undi puak yahudi tu. memang berdosa.

kesianlah makpak budah tu. Aku memang sedih. negara ni dah tak de undang2 lagi.
orang kampung