Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 27 April 2010

WASPADA - BERJAGA - JAGA - WANTED




WAJAH GANAS SEORANG MAFIA YANG SEDANG DI CARI OLEH POLIS !!





nota:
apakah agaknya program
yang telah dipasang dan ditinggalkan
oleh syarikat zionis ASIASOFT dalam
semua alat pengkomputeraan polis kita?

asiasoft ialah syarikat berdaftar
disingapura tetapi berpengkalan di TEKL AVIV ISREAL.

bagaimana syarkat ini masuk?
siapa beri kontrek ini ?


TEMPAT PALING BAHAYA DALAM DUNIA - PELANCUNG DAN VISATAWN BERHATI HATI

Gaza – Pelestine

Baghdad – Iraq

Mosul – Iraq

Mardan – Pakistan

Kandahar - Afganistan

Mogadsihu - Somalia

Shah Alam – Malaysia

KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH


53 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

penindasan yang mereka lakukan memang same seperti zionis!

asd berkata...

mungkin tajuk entri ini bakal mengguris hari ibu kepada Aminulrasyid Amzah...

Tanpa Nama berkata...

apco umno sial. makin menjadi2 perangai zionis babi2 malingsial ni. fuck

seksyen tujuh berkata...

mula-mula TBengHock lepas tu Amirul Rashid mungkinkah lepas ni anak keling??? lengkaplah 1malaysia.. berbanggalah barisan yahudi.. sapa-sapa yg dok s.alam kalau nak selamat pindah dok sebelah rumah khir toyo.

Tanpa Nama berkata...

polis mengong, dah bunuh budak pastu nak blah banyak cantik muka kau polis... seret polis mengong ni ke mahkamah, polis ni mabuk agaknya masa bertugas.. buduh!

Tanpa Nama berkata...

isk3 ini ke yang di kata 1 malaysia.... mungkin asiasoft ajar semua ni.....

Tanpa Nama berkata...

Police and your basic rights
1. POLICE STOP YOU

1.1 Not in uniform, ask for identification

Say: “Please, show me your Police authority card”.

1.2 Police authority card

Red colour: Suspended Police Officer. He has no authority to do anything to you. Walk away.
...................................................................(Read more)
http://ckcounterpunch.wordpress.com/2009/07/30/police-and-your-basic-rights/

pian serting berkata...

baru menang , hari ni dah menganas, betul2 kejam... takkan orang felda nak sokong kerajaan macam nie.... bukak la minda tue biar lihat anak cucu kita , bukan pikir pasal kita ni, kita nie dah tunggu masa, esok lusa anak kita pulak yang kene.... takkan kerana jasa kerajaan kita nak bergadai nyawa pula.... beringat lah rezeki datang dari Allah bukan Dari najib... sudah sudah le , sampai bila nak jadi lembu....

Tanpa Nama berkata...

takkan kanak2 ni bahaya sangat
bukan polis tak mampu kejar budak ni

master berkata...

Apa nak jadi negara ni ..

Dari atas sampai bawah membunuh.

"Bila polis kata (dakwa) anak saya disyaki terbabit geng samun, saya sekeluarga memang tidak boleh terima," ujar beliau sambil sebak menahan air mata di kediaman mereka sekeluarga, petang ini.

"Dia anak yang baik, dia pemain ragbi, ahli sukan, semua sukan dia masuk. Kalau bulan puasa, dia memang di surau, kalau pergi surau, siapa tak kenal dia."

Disebabkan itu, beliau meminta pihak berwajib memberikan pembelaan yang sewajarnya kepada anak bongsu kepada lapan beradik tersebut.

Tanpa Nama berkata...

bumi mana tak itimpa hujan, laut mana yang tak bergelora, manusia mana yang tak melakukan kesilapan.... itu alasan orang yang nak melepaskan tengkok. prosidur mana yang igunakan oleh polis yang tembak budak tu? kurang latihan atau memang dilatih demikian? setakat mana prosedur self defence yang diamalkan? apakah pelajar tersebut telah cuba menyerang polis dengan senjata atau mendatangkan bahaya yang mengancam nyawa polis yang terbabit.....itu kena serah kepada polis untuk menyiasat, kita jangan membuat sebarang spekulasi yang akan menambah kusut kes ini. yang pasti budak tu dah mati brahim dek kerana tindakan melulu ahli cawangan......

ha ha ha berkata...

Ha ha ha

Bik Mama perlu campurtangan dan jadi juara untuk membela nasib ibu kepada budak ini ..ha ha ha..

KPN perlu membuat siasatan menyeluruh dan bertanggungjawab terhadap apa yang berlaku dan keluarga allahyarham patut membuat lapuran polis dan mendapatkan pampasan dari pihak Polis..Pihak polis perlu meringankan beban keluarga allahyarham dengan membantu apa yang patut..dan TV Sasau perlu menayangkan kebaikan Bik Mama dalam menyelesaikan masalah ini ...

OOOOOO...Di Manakan Bik Mama pada Masa ini...ha ha ha ha,,kat Dubai Kah? Paris , London , New Yok..semistinya Dunhill..ha ha ha..

Tanpa Nama berkata...

Insya-Allah, kalau Allah nak tunjukkan bukti...suatu hari nanti...korang minta pertolongan polis jugak...jgn terlalu angkuh...

Allah tidak suka orang yg sombong lg meninggikan diri...(maksud ayat al-Quran)

biarlah yg diberi amanah menjalankan tugas selesaikan kes tu...jgn mudah buat spekulasi...akhirnya fitnah yg menjadi...

Di akhir zaman, fitnah berleluasa...(maksud hadith rasulullah)

Tanpa Nama berkata...

Tak nampak salah pun pada kerajaan...apakah pada masa kejadian orang-orang UMNO ada di tempat kejadian???

Aku rasa polis ni undi PKR...so kalah dia lepas geram pada budak ni....itulah mat polis ni pun satu yang pegi undi PKR sapa suruh.

Bila dah kalah berlaku agresif pula..itulah sifat orang kalah....

Tanpa Nama berkata...

Bro, gua slalu masuk blog lu dan paham entri2 lu mmg slalu sinikal, tapi tajuk entri kali ni ditambah pulak dgn muka mangsa gua rs agak keterlaluan dan boleh mengguris hati mangsa.. Gua paham lu nak revolusi, tp hati dan perasaan org lain lu kena pikir jugak bro... Lu mmg cool, tp xsemua org leh jd cool mcm lu...

storm62 berkata...

terima kasih APNO kerana sudi membawa masuk Puak zionist Israel keBukit Aman.

Ibu kepada pelajar berusia 15 tahun, Aminulrasyid Amzah, yang mati ditembak polis awal pagi semalam, meminta polis menyiasat kes kematian anaknya dengan telus bagi "mencari keadilan".

inilah yg aku tak tahan nie.
dasar perangai Yahudi Israel.

author faethal berkata...

Buat apa minta tolong dengan Polis penakut!
Dengan budak 15 tahun yang takde senjata pun sampai berbunuh-bunuh!

Tanpa Nama berkata...

woi!woi!woi!
1.Umuq 15 tahun!memandu!ada lesenka!buat apa pada jam 2 pagi!!Mana peranan ibubapa!ikut islam!pastikan anak anda dirumah sebelum maghrib!!terutama pada remaja!tak jadi apa!tak palah!!bila jadi begini!menyesal tak sudah!!Ibubapa dia!telah gagal mainkan peranan sebagai ibubapa yang baik dari segi islam!!
2.Hang TT!cakap guna otak kepala lutut!macam kalpal singh dulu!!marah polis bukan main!last sekali penyamun samun rumah dia!!minta tolong polis!!dan last sekali sekarang!diam jee!!
3.Polis!banyak perkara yang perlu direnung semula!berbaloikah menembak!macam kes diperlis tempohari!!budak hilang pertimbangan diri!polis tembak!!
4.Apapun!semua pihak yang terlibat dalam kes ini!perlu muhasabah diri!!

Tanpa Nama berkata...

Di akhir zaman, fitnah berleluasa...(maksud hadith rasulullah)

Dgn negara macam ini, tak sabar nak tunggu sangkakala dibunyikan.

Tanpa Nama berkata...

sila tukar tajuk entri ni. walaupun tujuanunya untuk sindiran, kita sama-samalah jaga hati keluarga arawah dan doakan supaya Tuhan beri keadilan yang sewajarnya kepada arwah. amin.

Tukar Tayar

Tanpa Nama berkata...

CHUKONG DAN UMNOAPCO MULA BERGADOH...

MCA menyelar presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA) Datuk Ibrahim Ali kerana mengeluarkan kenyataan yang didakwanya berunsur "perkauman menebal" yang telah menyinggung perasaan kaum Cina.

Naib Presiden MCA Gan Ping Sieu berkata kenyataan ahli Parlimen Pasir Mas itu, yang menggesa kerajaan menangguhkan kelulusan peruntukan dan projek kepada kaum Cina - yang Ibrahim anggap sebagai "tidak berterima kasih" dan "tidak menghargai" - amat dikesali.

"Kenyataan itu juga berunsur hasutan," katanya dalam kenyataan hari ini.

Ibrahim membuat kenyataan itu semalam berikutan keputusan pilihan raya kecil bagi parlimen Hulu Selangor Ahad lalu, yang menunjukkan sokongan kaum Cina terhadap BN semakin berkurangan.

Bagaimanapun, Gan menegaskan satu daripada sebab utama BN kehilangan keyakinan kaum Cina adalan berpunca daripada kerjasama sebenar atau tanggapan terhadap kerjasama erat pemimpin BN dengan organisasi "perkauman menebal".

MALAYSIAKINI

inspektorsahab berkata...

hampa tak heran ka pasai apa kes macam ni disiarkan dalam media perdana?

imej polis ooo

maruah negara ooo

biasanye bende cam ni sorok2 diam2 je

tak masuk sorat kabaq punya tb jauh sekali

hahahahahaha

kita hanya dapat dengar dan lihat apa yang depa nak kita lihat dan dengar

hahahaha

satu lagi magic yang berjaya

hahahahahaha

ada sapa2 nampak paten dia

hahahahahaha

Tanpa Nama berkata...

woah...memang ganas sungguh kalau tengok dari gaya muka budak ni....

dosa dia, meh kita list sama2:

1. dia makan ikan tanpa belas kasihan. emak dia pun sama jahat dan zalim, mana tak salah? ikan kembong, ikan pari dia goreng-goreng dan rebus. pengganas, menyiksa haiwan tanpa belas kasihan.

2. memakan susu lembu tanpa meminta kebenaran lembu. ini memang penyangak dan pencuri yang tidak dapat dimaafkan.

3. memakan tepung, menggoreng tepung tanpa meminta kebenaran dari pokok ubi yang dibuat tepung. ini satu kesalahan serius, mencuri dan menyiksa batin pokok ubi tersebut.

4. mencuri air dari sungai untuk mandi tanpa kebenaran bertulis dari sungai atau mana2 mata air! ini juga kesalahan serius yang menunjukkan/membuktikan beliau ada melakukan kesalahan jenayah secara berterusan dan tidak bercadang untuk bertaubat.

5. banyak lagi rekod jenayah yang dilakukan adik ini dalam file polis..percayalah...kami akan bongkar satu persatu nanti..dan nanti..dan nanti..dan nanti...15 tahun nanti...

TOKEY berkata...

takziak buat keluarga arwah

Betoi la sahabat,

aku ingat action yg paling ganas kat malaya nie C4 je.

Sah SHAH ALAM antara tempat tak selamat kat dunia nie. DULU altantuya, lani amirulrashid.

simpati kpd keluarga arwah.

kalu la insiden nie terjadi kat hulu selangor logik juga la, maybe sherif lobo meraikan hari kemenangan terlampau sebab kena toto or kena todi...

wakakaka

Tanpa Nama berkata...

Bila ade kes2 macam ni pihak terlibat mesti terlepas nyer..dah byk contoh sebelum niee..kes memang selesai tapi paham2 la..x caya??..kita tunggu ape kesudahan kes nie..don wori be hepi

tukar tayar berkata...

budak 15 tahun
bawak kereta pukul 3 pagi
bila disuruh berhenti dia lari pi pecut kereta
rempuh sekatan polis; member dia cabut lari, tapi dia nak tunjuk hero dengan cuba merempuh polis..

tanya pulak mak dia, tak reti jaga anak ke? anak bawah umur dibiar berkeliaran hingga pukul 3 pagi..

bila dah jadi macam ni salahkan orang lain... tanggunjawap mak bapak dia mana?

Yong berkata...

Tak payah lah berhadis2 kalau tujuannya nak pertahankan tindakan polis menembak budak tu di kepala. Bayangkan jika ia berlaku terhadap ahli keluarga anda.

Takkan polis tak boleh bezakan muka budak sekolah umoq 15 tahun dengan muka penyamun? Langsung tak masuk akai.

tv3suku.com berkata...

Tanpa Nama berkata...

Insya-Allah, kalau Allah nak tunjukkan bukti...suatu hari nanti...korang minta pertolongan polis jugak...jgn terlalu angkuh...

Allah tidak suka orang yg sombong lg meninggikan diri...(maksud ayat al-Quran)

biarlah yg diberi amanah menjalankan tugas selesaikan kes tu...jgn mudah buat spekulasi...akhirnya fitnah yg menjadi...

Di akhir zaman, fitnah berleluasa...(maksud hadith rasulullah)

2010 April 27 18:18

Woit! Sepatutnya tak payah mintak pertolongan pon memang POLIS patut sentiasa memberi pertolongan kepada rakyat. Itu tanggungjawab POLIS kepada warganegara, "to save and protect".

Lagi satu, tak payah nak ambik maksud hadith Rasulullah kalau diri sendiri tak paham maksud. Apesal tak ambik hadith Rasulullah yang bermaksud rasuah tuh haram?

Tanpa Nama berkata...

PM Najib dan TPM Mat Sembab dan Menteri Dlm Negeri Hisham Hussein tak buat kenyataan pun! Seolah olah ini bukan melibat nyawa manusia. Rejim Zionis. Kejam, celaka, tidak mempunyai perasaan manusia.

Tanpa Nama berkata...

seksyen tujuh
tak ker anak keling dah kena dah
3 orang sekali pulak tue

jambatan 1 malaysia perak
senyap sampai ari nie

TEKONG DARAT berkata...

Tanpa Nama 2010 April 27 18:18...
LU NAK SOKONG BN, LU GI MAMPUS...
TAPI TAKYAH NAK TULIS HADIS...
SEBAB HADIS LU GUNA BILA TERDESAK JE...

LU NAK HADIS, LU GI BACA KAT PUAK BN LAIN TTG HUKUL ISLAM, ARAK, RASUAH, JUDI DAN SEBAGAINYA...

chegarMD berkata...

polis kita terlalu di manjakan ,apa2 kesilapan di bela,ini lah dia tahap profesional pihak berkuasa kita kini dan silam.oleh itu tak usah lah kita bangga sangat dgn pencapaian kita.kita tak lebeh dari negara diktator di africa. sory lah ini lah kenyataan yg harus kita terima tampa boleh di pertikaikan lagi.

azmie berkata...

1mesia, tembak dahulu, tanya kemudian

Tropic Thunder berkata...

Kugan(india), Teo Bang Hock(Cina), Aminulrasyid(Melayu) = 1Malaysia

0rang biasa berkata...

SubahanAllahh..

Tanpa Nama berkata...

ini adalah pandangan dan pendapat peribadi saya sendri... tidak perlulah kita mempolitikkan isu ini selagi siasatan belum selesai.. statement saksi pun kita tidak tahu lagi... sejak kebelakangan ini jika dilihat berita di media2 pasti ada penjenayah yang ditembak mati, agak aneh bila tiada anggota polis yang cedera mahupun mati.. jika adapun amatlah susah sekali didengar.. adakah polis di malaysia ini kebal? adakah polis polis dilatih sangat sempurna? pasti akan dengar i media2 yang polis berbalas tembakan yang tidak tahu benar atau tidak bagi membenarkan nyawa insan yang belum diputuskan bersalah diragut bagi memudahkan kerja polis mungkin... atlantuya di bom polis, kugan mati dalam tahanan,teoh beng hock masih dalam siasatan.. adakah pucuk pimpinan pdrm mengarahkan tindakan sedemikian di ambil? semakin hari semakin parah.. pucuk pimpinan pdrm juga seharusnya dikenakan tindakan bersama denga anggota yang melakukan kesilapan supaya menjadi tauladan kepada pucuk pimpinan yang akan datang supaya lebih bertanggung jawab serta anggota yang lain..

Tanpa Nama berkata...

Melihat kepada fakta kejadian yg disiarkan malam tadi didalam berita, adalah jelas sekali "excessive and unwarranted force" sudah dibuat oleh pihak polis. Apakah justifikasi polis semasa melepaskan beberapa das tembakan kepada remaja tersebut? Hanya kerana remaja tersebut gostan kereta yg dipandunya maka itu adalah ancaman nyawa dan keselamatan terhadap polis yg bertugas tu? C'mon man, give us a break! Don't insult our intelligent lar, please! Budak remaja tu ada keluarkan pistol atau sebarang tembakan senjata api kepada polis ke!! What justification that the police have in using gunfire against the boy??!!

Sekarang ini, kita hendak tahu apakah prosedur stended (SOP) polis bila menangani insiden kejar mengejar kenderaan bermotor dijalanraya? Adakah sama seperti yg diamalkan seperti diEngland misalnya. Dimana, 4 bijik kereta polis akan mengekori kenderaan saspek utk dihentikan pergerakkannya. Adakah SOP seperti ini di Malaysia yang menuju-ke-stended-DUNIA PERTAMA ini?? Sila pihak yg berkenaan beri penjelasan. Segera!!

omaq berkata...

wajah sayu sebeginilah yang sering kita lihat terpampang di dada-dada akhbar apabila remaja-remaja palestine mati ditembak oleh rejim maha ganas israel.

Tanpa Nama berkata...

Sudahlah kawan2 di blog TT.

Kematian budak ni di tembak anjing PDRM patut di jadi pelajaran untuk kita semua.

Kita mesti berhentikan kejaman Zionis oleh puah barisan yahudi.
Reformasi....kita tak boleh undi barisan yahudi ni lagi.

Najis dan bik mama mesti ditendang keluar dari putrajaya.

Anjing2 PDRM dah bunuh banyak orang tapi pertama kali bunuh anak bangsa kita. Riuh lah skarng.

Biar Musa Hasan bagi jelasan.


orang kampung

kayai berkata...

org yg kuat UMNO.... akan cakap....
pemimpin rasuah??? syukur, tipu??? bersyukurla..... polis yg membunuh (SAHAJA)???? wei ko x bersyukurke apa yg diorg buat???? padahal diorg hanya bg time pilihnraya rm40 seminggu pasang bendera..., jln tar 150 meter dpan umah.so bersyukurla ape yg kerajaan wat..... huhuuhu... so x payahla pembangkang....MELAYU.... pekan mane yg maju majoritinye Melayu selain shahalam n kelantan....bgtau aku ....lg bagus klu pembangkang kuat ...sumer sama jer bagusnye........ hehehehe

Tanpa Nama berkata...

"Lagi satu, tak payah nak ambik maksud hadith Rasulullah kalau diri sendiri tak paham maksud. Apesal tak ambik hadith Rasulullah yang bermaksud rasuah tuh haram? "

Coz tajaan pi haji tu...bukan ke unsur2 rasuah?

Tanpa Nama berkata...

Kepada celaka2 yang membela tindakan polis jahanam tu, korang memang takde otak dan berhati binatang. Yela memang budak tu salah tapi adakah MENEMBAK MATI DI BELAKANG KEPALA tu satu hukuman yang setimpal untuk beliau? Memang celaka la korang ni.

Tanpa Nama berkata...

Kepada Anon 2010 April 27 23:29,

Tak usah bazir air liur minta SOP. Binatang2 di PDRM tak erti apa tu SOP.

Mereka tembak sesuka hati mereka lah.

Mana boleh banding binatang2 PDRM dengan England atau apa apa dunia pertama.

Puak Yahudi yang mengawal di bukit aman dan putrajaya. Jadi, tembaklah mereka kepada sesiapa yang disyak ki.

Undilah APCO/APNO BN dan lebih ramai akan di tembak. TT dah beri amaran banyak kali dan celaka orang Hulu Selangor masih beri undi pada puak Yahudi.

orang kampung

Tanpa Nama berkata...

musa hasan patut letak jawatan dengan segera. Babi besar ni tak guna. anak2 polis semua cam dia ..tak guna tak jaga rakyat, tembak sesuka hati.

babi polis negara

Tanpa Nama berkata...

Budak 15 th ditembak polis...selaras dgn konsep 1malaysia rakyat didahulukan...kahkahkahkah piirah mabuk. alloo tukar tayar.jgn salah mk dia lak...klu budak lelaki 15 tahun nakal itu adalah normal mangkok hayun...mmg dia salah klu betul dakwaan memandu tnpa lesen tp takkan sampai layak ditembak..ada akai ka

Tanpa Nama berkata...

Al fatihah utk Allahyarham..risau bila memikirkan..kanak2 pun menjadi mangsa.bukan mangsa penjahat..tetapi mangsa pihak yang sepatutnya melindungi kita. Bila kejadian seumpama berlaku..kenyataan standard dari pihak berkuasa "Polis menemui sebilah parang" untuk menghalalkan pembunuhan..biasa dengar statement begini..boleh kata setiap kali

Harris berkata...

Polis m'sia ni x ubah mcm polis yahudi!!Ape ke bongok budak 15 tahun men tembak trus je.Cam bacul je pangai polis m'sia ni.BODOH!!!Dasar zionis laknatullah!!!

A.B>U berkata...

lain kali wartakan dibumi yang merdeka ni pukul 12mlm ke atas setiap warga dari umur 15 tahun tak boleh keluar rumah.. kalu keluar tembak... inilah hukum negara merdeka.. merdeka ke malaysia atau umno jer yang merdeka

Tanpa Nama berkata...

Salam takziah buat keluarga yg menjadi mangsa kezaliman

Tanpa Nama berkata...

bro...nak mintak ijin...save pic ye..

Tanpa Nama berkata...

Aku nak cakap sikit..PDRM nie baru naik goji..ingat duit goji tu dari cukai rakyat..bukan dari BN...rakyat yang kasi goji suruh berkhidmat dgn rakyat..bukan pi bunuh rakyat...please2 IGP & Ketua Polis Sgor lu kasi resign lee...lu jgn kasi alasan to cover up..your damn mistake...justice to adik Amirul...!!Cukop lah damages yg PDRM lakukan kat 1M...so we give u ZERO KPI...poodah..Menteri KPI..pls reply...

Tanpa Nama berkata...

Aku lihat cite merapu arahan Yusof Haslam dalam Gerak Khas...bukan main manja & baik anggota PDRM bila berdepan "the real penjenayah " siap bole offer air lagi...tapi bila berjumpa budak umur 15thn..langsong tak kasi belas kasihan..angkat pistol pastu tembak mcm Yahudi tembak budak2 Palestin jee...macam tembak katak jee...tak de hati perut...Adik Jesse James..

Tanpa Nama berkata...

aku benci dengan polis skg ni...kesian budak 2...kalu ank dia kena cm 2 apa perasan dia...besar sgt ke ksalahan budk 2 bt....????