Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 12 April 2010

KETAWA PAGI SENIN



SETELAH MEMAKIN KONTOL BUAYA - IBU BUAYA PUN NAK DI BAHAM




DUA LELAKI DI TAHAN JUAL ZAKAR BUAYA

Suspek tawar minyak kuatkan tenaga batin.

MIRI: Tindakan dua lelaki mahu menjual zakar buaya kepada pegawai Jabatan Imigresen, akhirnya membawa padah apabila mereka ditahan pihak berkuasa di Jalan Merpati, di sini, semalam.
Selain zakar buaya, mereka turut menawarkan minyak urut tradisional yang didakwa untuk menguatkan tenaga batin kepada pegawai terbabit serta orang ramai yang lalu lalang di kawasan tumpuan ramai itu.

KAH KAH KAH..

woit… HEBAT MACAM BUAYA…. kah kah kah..

kah kah kah…. MENJALAR MACAM BUAYA… kah kah kah..

woit... KALAU BUAYA NI NAK NGENTOT... PAKAI APA PULAK.... kah kah kah..

kah kah kah... KESIAN... BUAYA NI... TAK DA TENAGA BATIN.. kah kah kah

nota:

kalau nak tenaga batin
jumpalah tok batin kah kah kah




11 ulasan:

jiwakacaw berkata...

kah...kah...kah...ni mesti nak bg kt puak2 amnoapko,pekasam dan si bacul GAP...ye la...telo dah ilek....kene makan dgn ketuanan boyaaa...kah...kah...kah...

bro...ko bg aku senak perot la pagi2 ni

Tanpa Nama berkata...

kesian buaya. tak guna betulla. let's do the same thing to them, then only it's fair!

saudaramu nikjoe berkata...

kah kah kah kah kah kah kah

merbok berkata...

agak agak hangpa.. najib dgn chua soi lek.. sapa lagi kuat tenaga batin??

Siti meriah berkata...

zakar buaya menggerutu...bayangkanlah menggerutu mcm tu, kalau kena sondol mau tebeliak bijik mata kah kah kah....menyumpah sedap mak buaya!

Tanpa Nama berkata...

buat apa laa tenaga batin sekuat buaya kalau kita berbinikan manusia biasa!

Tanpa Nama berkata...

Ramai rakyat ang tak faham akan tenaga batin yang akan merosot jika tuannya adanya banyak masalah keluarga, umur semakin lanjut mulai 45 tahun ke atas, tak jaga gaya hidup yang sihat banyak makan lemak, merokok, kurang esksesai, kurang tidur, semua ini tak boleh diubati dengan zakar buaya, zakar harimau malah zakar babun atau badak mana pun kerana tiada hubung-kait atau logiknya langsung, namun rakyat tidak akan percaya. Ini satu hal yang sulit nak diajar rakyat akan soal tenaga batin. Rata-rata u boleh syok mulai akal baligh lepas itu ia mula merosot sehingga boleh dipotong zakar mu dan beri pada anjing kerana purata tiada siapa boleh kuat tenaga batin terus-menerus, jangan nak pembohong kalu tak percaya lagi maka doktor-doktor seks pembohong akan bertambah banyak lagi memperbodohkan kamu! Tiada kuasa ( jampi ke, urut ke, doa ke boleh memulihkan tenaga batin jika anda disapa masalah yang diberi di atas tadi. Kalu ada ubat lain mungkin kesan placebo yang memberi terapi sementara aje.

Lang berkata...

biasak la tt... meniaga ni kalau nak untung ada dua perkara yang boleh tarik org ramai... pertama labu peram, pekasam atau yg sewaktu dgn nya... yg boleh menggandakan wang tanpa buat apa2... org mesia memang suke...

yg kedua, apa saja yang berkaitan dengan seks... mmg paling digemari.. kan dua2 perkara tu boleh di jadikan habuan rasuah....

mesia oh mesia..

Tanpa Nama berkata...

Janganlah jeles kat buaya. Rezki masing-masing ...

dr lalo' berkata...

kes zakar buaya pun nak dipolitikkan?...apakah PKR ni memang sinonim dgn hal berkaitan zakar? Tapi mungkin penasihatnya pun ada kes melibatkan zakar, jadi berbicaralah hal zakar saja.

tobinami berkata...

dr lalo' jgn duk merapu kepala bana tang ni, pakai otak sikit, jgn duk bangang sgt, org citer bab buaya la, apa politik plak, nampak sangat bebal cam NAJIS