Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 12 April 2010

MALAM JUMAAT INI KITA BERPESTA DI HUJUNG MINGGU



ANUGERAH BAKAT MUDA SELANGOR




DAPAT KAN TIKET PERCUMA SEKARANG


TARIKH: 16 April 2010

HARI : Jumaat

MASA :
Jam 7 malam

TEMPAT:
Dewan Sivik Petaking Jaya

untuk mendapatkan tiket sila pukul talipon : 03- 55-11-70-05 atau 012-344-70-99

mari sama-sama kita berpesta !
bagi gerombolan susah hati
kerana kita bergumbira kah kah kah !




8 ulasan:

Sultan Of Swing berkata...

Ada acara tunjuk-tunjuk bontot ke..?

Budak Pahang memang bijak....sebab tu PM dah dua dari Pahang.
Org bodoh makanan org bijak kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

tak habis2 dengan pesta. nak jadi UMNO BN juga PR ni agaknya. pi mai pi main tang tu. seni sangat la konon...

Tanpa Nama berkata...

Aku tengok orang umno senyap aje pasal isu APCO....dia orang sokong lah tu...jadi aku cadangkan lambang keris dalam bendera umno tu digantikan dengan lanbang yahudi...amacam umno....setuju ke?

wakmeli berkata...

hebat acara ni tapi napa xguna pakai bahasa kebangsaan iaitu 'Anugerah Bakat Muda Selangor'..? mulakan cintai bahasa kebangsaan dengan pakatan rakyat... jgn terikut2 ngn BN tu...

Tanpa Nama berkata...

1.Malam jumaat oghang perbanyakkan amalan!bacaan Yassin!buat tahlil!
2.Dah tuala!dah penghujung senja!tak ingat matika!!!!!!
3.Dahla kawan dengan puak kapiaq harbi!nak jadi kapiaqka juga!
4.Betuila firasat dulu!puak melayu islam semua dah tinggai PKR ni!tinggai puak yang jahil je!macam TT ni!
5.Elokla!panggil tian chua jadi tukang baca doa nanti!!!

Tanpa Nama berkata...

Tanpa nama 10:15,

Hang ni mesti pencacai umno...malam jumaat aje..mesti baca yasin...tapi makna dalam surah yassin tu, kenapa tak mahu ikut?

Hang kata kawan dengan "kapiaq harbi"...yang umno kawan dengan MCA,MIC,PPP,Gerakan tu bukan kapiaq?...ohhhh ya...depa tu dulu hangpa panggil "Kapiaq Hadhari"...bolehlah kawan...la ni umno dah kawan dengan yahudi laknattullah...hang sukalah...awat hang tak ingaq?....ohhh baru tau...Puak yahudi tu hangpa panggil "kapiaq 1Malaysia"....sebab puak tu akan tolong puak hang "mengislamkam" orang melayu....kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

hek ele kalut la lu...
ari pesta 2 dh malam sabtu...
kalo mlm jumaat patut ari kamis...
x pernah bce yasin mlm jumaat ke pe...

Tanpa Nama berkata...

Woi, mana pegi bahasa kebangsaan? Berbual cendol laa lu orang....