Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 12 April 2010

MARI DATANG MALAM ESOK DAN DENGAR SIAPA CALON PAKATAN



KITA AKAN TAHU SIAPA CALON PAKATAN MALAM ESOK




sila klik untuk membeskan poster iklan



MAKLUMAN MEDIA

12 April 2010

Saudara-saudari,

Sukacita kami maklumkan bahawa Majlis Pengisytiharan Calon Parti
Keadilan Rakyat untuk Pilihan Raya Kecil Hulu Selangor akan diadakan
seperti berikut:

Tarikh: 13hb April 2010

Masa: 8:30 malam

Tempat: Dewan Komuniti Serendah


Majlis tersebut akan dihadiri oleh:

Anwar Ibrahim,
YB Tuan Guru Haji Hadi Awang
YB Lim Guan Eng
Mb Khalid Ibrahim
YB Azmin Ali
YB Saifuddin Nasution
dan YB Nizar Jamaluddin.

Wakil media dijemput hadir untuk meliputi sidang media ini.

Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi Ginie Lim 012-669 3453.

Sekian, terima kasih.

nota:a:
semua dijemput hadir.
datang awal kerana pekan ini
tak besar - kalau lambat
datang pekan ini dah tutup kah kah kah




5 ulasan:

Blackstone berkata...

Kalau Hishamudin Rais jadi calon, bukan saja kecik-besar, tua-muda akan datang berbondong-bondong, malahan yg buta akan datang berpimpin, yg kudung datang berkelek utk menjulang seorang revolusioner mental rakyat M'sia.

Namun......apakan daya, org yg bijak selalu diperbodohkan oleh hatinya sendiri.

Bigfish berkata...

Laaa.. hulu selangor ni mundur lagi ke?

Aku ingat dah maju mcm bandar2 lain, maklumlah pembangunan yg dibawa oleh BN sepanjang 52 tahun memerintah, kahkahkah. Tertipu lagi.
Jangan marah haaaa

Tanpa Nama berkata...

@blackstone, bokpa kalut2 nak jadi calon...isham kan NGI pro pakatan... pakatan ni pun, kalo lelama macam BN, mesti jadi macam cibai jugak..

kita kene ada berkecuali dan boleh memberi komen yang tidak bergenre bodek dalam apa jua keadaan. jika isham jadi calon, walau pakatan buruk pun, dia kene mengaku yang pakatan tetap baik macam sial..

milestone berkata...

malaysian ARMY wears PRADA??!!
ehehehehe..
http://showyourmiles.blogspot.com

songsang benar kerajaan UMNO/BN nie... jom kite hambat mereka betul2!!!

Tanpa Nama berkata...

Rupa-rupanya calon PR adalah ... Hishamuddin Rais, TT Seantero Benua. Dah tentu calon BN happy, tak kira Samy Vellu ke, Palanivel ke. Guarantee ... punya.