Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 28 April 2010

RAMALAN NO EKOR DARI MALIKUL AL-KATAKI




PRU-13 MELAYU TAK AKAN UNDI CALON MCA , KATA PERKASA
- minsider

Ibrahim Ali memberi amaran orang Melayu tidak akan mengundi calon-calon yang diletakkan oleh MCA dalam pilihan raya umum akan datang.

“Oleh itu mungkin MCA boleh menyalahkan Perkasa (kelak),” kata beliau dalam kenyataan SMS kepada The Malaysian Insider hari ini.

Ibrahim yang juga Ahli Parlimen Bebas Pasir Mas mendakwa MCA menggunakan Perkasa sebagai “kambing hitam” untuk menjustifikasikan kemerosotan sokongan pengundi masyarakat Cina kepada Barisan Nasional (BN) di Hulu Selangor Ahad lalu.


KAH KAH KAH..


woit...INI BERITA BAIK.... kah kah kah..

kah kah kah... TERUS KAN LAGI.....KERJA AMAL JARIAH INI.. kah kah kah..

kah kah kah... KOCAK KAN LAGI LUBUK CHINA... kah kah kah..

kah kah kah.... LEPAS INI KOCAK LUBUK INDIA ... kah kah kah..

kah kah kah... BIAR SEMUA MASUK LUKAH PAKATAN.... kah kah kah

nota:
taik pun ada gunanya
j
angan terus dibuang kah kah kah !

16 ulasan:

afif nazmi berkata...

ha3. biar dia gaduh sama itu parti kompenen ke14 PEKASAM nama manjanya. Kita tengok sapa yang kena di Sibu

Tanpa Nama berkata...

Jangan takut BN akan menjadi sebuah parti untuk orang FELDA dan India di ladang-ladang di malaysia dan PR akan menyapu semua rakyat yang ada pendidikan, boleh berfikir, tak mudah digula-gulakan seperti yang berlaku di Hulu Selangor. Orang Cina yang baik akan tetap diundi oleh semua yang ada pelajaran dan berfikir terbuka dan ingin perubahan.
PERKASA boleh gabung dengan UMNO dan perkasakan Melayu FELDA habis-habisan, tanamkan yang Melayu itu adalah 'lord' di tanah Malaysia dan rembat lagi harta negara dengan lebih rakus lagi.Falsafah PERKASA dan UMNO amat berkesan sekali DI FELDA yang orangnya dah banyak dipasung/klentong/dibongsaikan oleh orang UMNO!

Kilat berkata...

gaduh gaduh gaduh kahkahkah dah ramai yg mati katak ni, katak yg sebenar bila nak mati? kahkahkah

karl berkata...

pening btol Pak Ibrahim Ali nih..aduhh..hahaha

cengekenit merah berkata...

bwk bertenang...kita tengok di Sibu nanti, bapak Pas mana yg rela melacurkan diri kempenkan utk Dap...

Tanpa Nama berkata...

orang-orang melayu yang akan mengundikan calon dari pakatan rakyat bukan umno,mca sbb bn dah tenggelam masa tu.

master berkata...

boleh buat baja ..

Tanpa Nama berkata...

Awang Luku cakap..
Untuk pengetahuan cengekenit merah...
kita baru lepas PRK... melayu islam di HS telah menobatkan penyembah berhala menjadi ketua! jgn cakap benda yg belum berlaku...

Lang berkata...

brahim tu dah pekak ke?... dah buta ke?... kan najibul dah kata... kayu ukur kemenangan pru 13 nanti bila bee ant menang hulu selangor... dan dah 'menang' pon... pehal si braheem tu sebok2... die pikir nasib die nanti masa pru13 udah la... agak2 sapa nak bagi kerusi kat dia ya...

Tanpa Nama berkata...

CENGEKENIT MERAH...
REDHA KE BERWAKILKAN SIKAFIR?
KALAU CAMTU NANTI JEMPUT LA USTAZ KAMAL NATHAN TU BAGI KULIAH FEQAH KE FARDU AIN KE.....

Tanpa Nama berkata...

org melayu di Pasir Mas tak kan undi Ibrahim Ali dalam PRU 13....baru betui...hahaha

amalhaj berkata...

bleh cayer ker?

Khun Pana aka johanssm berkata...

"taik pun ada gunanya ,
jangan terus dibuang kah kah kah !"-Tukar Tiub


Betul kalau sampah pon boleh jadi seorang pemimpin maka tahi pon boleh jadi rajagopal..hahaha

Tanpa Nama berkata...

@Tanpa Nama 2010 April 28 18:34

Oit....kau tau mana orang Melayu takkan undi Ibrahim Katak??? Orang melayu kan dah terkenal sebagai bangsa yang tak serik2 walaupun ditipu berjuta-juta kali, depa tetap akan sokong punyer...

Sbb tu Ibrahim katak tak risau pun sbb pencen dia sudah cukup untuk dia terima sebulan gaji ahli parlimen (tak silap aku, kalo 2 penggal jadi MP, rasa2 boleh dapat gaji sebulan bila bersara atau tak jadi MP lagi). Lain la kalo dia tak jadi MP, duit saraan pencen dia tak dapat.

Tapi aku tak percayalah orang Melayu takkan tak mau sokong Ibrahim. Mana depa kenal perkataan "serik ditipu" walau diulang2 sampai kiamat sekalipun. Apalagi pakcik2 makcik2 felda, para petani yang berterusan mendapat bantuan BN...

Tanpa Nama berkata...

perkauman
perkauman
perkauman

ha ha ha berkata...

Ha ha ha ha..

HS...Lima Puluh Juta BRO...sapa tak nak...mula mula bagi diposit sikit ...kalau menang bagi 50 Juta ..kalau engkau orang pun boleh nipis iman..ha ha ha...

Itu pasal Budak Membwsar Sebagai Johan Boleh tarik diri Bro...

Lagi satu lepas Kes Anuar 1998 dulu..banyak POLIS hilang Pertimbangan sampai sekarang ni kerana mengikut nasihat KPM masa tu yang Hilang Pertimbangan ..ha ha ha..

Wassalammmm