Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 4 Mei 2010

ANAK RAZAK KE CUCU RAZAK ?




SATU SOALAN : INI ANAK RAZAK KE CUCU RAZAK




KES KAPAL SELAM : PEGUAM PERANCHIS TAK TAKUT UGUTAN - mkini

Peguam Perancis, Joseph Breham percaya akan wujudnya "tekanan dan ugutan" sepanjang usahanya menyiasat pembelian dua kapal selam buatan negaranya kepada Malaysia. Namun menurut Breham, beliau tidak gusar kerana tumpuan antarabangsa kepada kes berkenaan semacam memberikan perlindungan untuk beliau.

Sebagai contoh, sekiranya berlaku sesuatu kepada saya di Malaysia, ia akan menarik perhatian media antarabangsa, tekanan politik dan sebagainya, ini akan menjadikan lebih produktif.

"Saya bukan penterjemah Mongolia. Sekiranya terdapat masalah, semua media berbahasa Perancis akan memaparkan tajuk seperti 'Peguam Perancis yang menyiasat dakwaan rasuah hilang di Malaysia'. Tiada siapa yang boleh terima perkara ini," kata Breham dalam satu wawancara baru-baru ini.

KAH KAH KAH…

woit… INI DIA PEGUAM YANG DI CARI CARI…. kah kah kah..

kah kah kah…. HAKIM PERANCHIS…. TAK BOLEH DI BELI… kah kah kah…

kah kah kah…. SELAMAT TINGGAL EROPAH….kah kah kah..

nota:

perhatikan nama siapa akan naik nanti
dan ingin di cari oleh mahkamah peranchis.
nama ini tidak akan boleh masuk lagi ke eropah.
tak ada masa nak shopping di harod dan di champs elysee kah kah kah

13 ulasan:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

csi usa ada kan antar dna... keh

saudaramu nikjoe berkata...

baru buat kenyataan begitu dah mula menakutkan najib. belum lagi bertindak.

tunggu!

mana la tau kot - kot ada jugak keberangkalian yang tidak kena pada caranya. itu yang kita tidak mahu

kemungkinan tidak. insyaALlah. optimiskan pemikiran

TT teruskan mengikuti perkembangan ini.

tak nak gelak sebab serius!

Small Mama berkata...

kah..kah..kah..

patut lantik syarikat mamat Breham ni jadi perunding komunikasi.

kah..kah..kah..

bukan lantik apko


kah..kah..kah..

baru bik mama jadi slim

nak beli kuaci pun fkr 10,000 kali

kah..kah..kah..

fikir punya fikir 10,000 kali ...kain trus telondeh.

kah..kah..kah..


tiba-tiba dah jadi cikeding..

kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

BIK MAMA MESTI JELES NI...
DAPAT ANAK TIRI BARU...
NNT BIK MAMA KASI LETUP LA ITU ANAK ALTANTUYA....
LARIIIIIIIIIIIII......
hahahahahahaa...

Tanpa Nama berkata...

kita minta sirkoski dan bruni menjemput bik mama dan bininya melawat paghii...tengok camana dia nak respon...kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

PUCAT....LEsu Lesai....tercirit hormatlah sikit kerajaan umpco Malaysia kami-kemik sudah banyak sangat berjasa kepada rakyat kami pun menyumbang juga kepada Brunei buat jariah Brunai kata bayarlah hutang lapuk...

Tanpa Nama berkata...

Title yang TT berikan "ANAK RAZAK KE CUCU RAZAK ?" hebat sekali. Ada maksud tersirat yang dalam.

Tanpa Nama berkata...

aku maluuuuuuuuuuuu! org luar yg sibuk pasal kes ni

Medium size mama berkata...

Pas Bik Mama kena byk2 buat aerobik. Jadi kurus. Pas tu senang nak lari. Org tak perasan.

Baby dlm gambar tu najib jr ke?

Medium Mama berkata...

Nak tutup malu Najib dan Bik Mama
Habis dijual harta negara
Apa yang tinggal kepada rakyat jelata?
Spender koyak rabak macam roti kirai

Jebon berkata...

mmg patut pon lawyer2 kat mlayasia nie sume jd pondan.....mcm en epol kita...

Jebon berkata...

bgus2 teruskan usaha anda tt...

Tanpa Nama berkata...

selagi lu pm msia
lu akan dijamin slamat
pihak yg boleh dakwa lu
hanya mungkar & nangkir
pecayalah
lu jangan bimbang