Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 25 Mei 2010

PERJANJIAN RAJA HUSSEN DENGAN RAFFLES BERULANG LAGI




BERITA BERGAMBAR - KAH KAH KAH



RAJA HUSSEIN: Gambar dan fail tu you simpan dulu...

TUAN RAFFLES : Ok bro... all covered...but sign first kah kah kah

nota:

ini fakta bukan dongeng:

pulau singapura terjual
kepada east india company
kerana raja hussein menjadi
pemadat.

raffles memberi candu kepada
raja hussein.

nampaknya sejarah bangsa melayu
ini berulang lagi.

untuk anak anak muda yang tak
tahu fakta sejarah sila baca
hikayat abdullah - lihat dan
fahami bagaimana pulau sebahagian
dari tanah melayu ini terjual.

kalau tidak candu
buret akan di hadiahkan kah kah kah

39 ulasan:

Non-Excremental Individual berkata...

"I help you,you help me" kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

woi!woi!woi!
1.Najib ingat tanah melayu ni!!mak pak dia punya ka!!
2.oii!!puak umno!!Hangpa terajang keluaqla puak-puak pak kaduk ni!!najib!hishamuddin!nor mohammad!!
3.Sama je!!puak pemimpin politik melayu ni!umno!pas!pkr!semua jadi balaci!jadi hamba!talibarut!! puak kapiaq harbi!!!
4.Cisss!pantang tok nenek!!

Tanpa Nama berkata...

it is just like you're letting animals run the country. exactly that. mcm beruk or monyet, dapat kuasa, jadi lupa diri dan GILA..

and you expect people to respect you?

Tanpa Nama berkata...

tanpa nama 10:57 bukan mak pak dia punya tapi dia buat ikut sukahati mcm tok nenek dia punya.. orang dok dalam hutan, mana ada undang2. buat ikut nafsu. boleh dibeli dengan perempuan atau candu as mentioned..

Tanpa Nama berkata...

"pulau singapura terjual
kepada east india company
kerana raja hussein menjadi
pemadat".....Tanah KTMB dijual kepada singapura kerana bini rosmah menjadi PEMANTAT?....kahakahkah

Tanpa Nama berkata...

Kat Brunei dah, Singapura dah... lepas ni kat Thailand pulak kot...!

Tanpa Nama berkata...

woit!

depa tak ambil pengajaran dr peristiwa batu putih. Habis satu keturunan bekasTimbalan SUK Johor yg bangang dan kaduk kena kutuk krn serah Pulau Batu Putih kepada Inggeris. Berunding dgn Inggeris adalah kemenangan, berunding dgn talibarut Inggeris pun sama.Keturunan Mohamad Noah nak kena kutuk macam Timb. SUK Johor juga ke?Tengok Hsien Naga kata apa? Lepaskan Loji Skudai nak 500 ekar tanahn kat Wilayah Iskandar.Dulu untuk mengkhayalkan pembesar dgn candu/madat, sekarang mengkhayalkan pembesar dgn buret/pantat... kah kahkah

Johan berkata...

Pn Ainon Md punya PTS ade jual Hikayat Abdullah,betul tak Pn Ainon?..hee hee(iklan percuma)

p.s sila jangan silap,Abdullah ni Abdullah Munshi bukan Abdullah Badawi..Hikayat Abdullah Badawi takde benda nak tulis,penuh dgn ZzZzZz je..kahkahkah..

Tanpa Nama berkata...

Hi TT,

Disebabkan menceroboh tanah beberapa hun persegi tergadai tanah berkilo-kilo meter persegi.

Kah Kah Kah ...Nasiblah ko melayu..

bodoooooooooooooooooooohhh

Nostalgia abkk berkata...

You know what i want.....yes,yes but first you sign and than we talk about it.
Ok ya,ya,ya....

shahmetal berkata...

yg ni mmg patut sokong TT. aku sndri tak puas ati btul. ape nak jadi dengan tanah kita ni?

Tanpa Nama berkata...

Woi Mat Mongol ko ni pehal... gila babeng tul la ko... dah ilang akal ke apa... memang sah ko ni dah sawan babi...

Tanpa Nama berkata...

inilah hasil lee kwang yu jumpa rosmah hari tu....

C++ berkata...

Bhai TT...

Bukan buret.. tapi burette dan pipette ... hehehe... macam alatan makmal sains jer... hahaha

Anak Sungai Derhaka berkata...

Apalah nak jadi dengan Najib ni.. tak ada semangat patriotik langsung..

Lepas ni suruh dia bagi Sarawak kat Indonesia, Sabah bagi kat Philipine baru lah senang tak payah nak fikir tuntutan depa tu dah..

Terumbu layang-layang tu pulak bagi kat Vietnam..

Tanpa Nama berkata...

Ingat Baginda Razak?
Bulan April yang lalu ada ke Singapura....
He gave a talk on the Islamic Caliphate(!) at Nanyang Technical University at 10.00am, according to a source. About 80 people were believed to have signed up for the talk, but just over 40 actually attended.


He was later interviewed by Singaporean journalists.

What is Baginda’s next move now? It would be interesting to find out.

Wow! sikalang gua sudah jumpa!
Ini rupa2nya. Ciss bedebah!

Tanpa Nama berkata...

tanjong pagar tu tanahnya dekat dgn pelabuhan singapore...dekat pusat singapore...
woodland dekat ngan pusat bik mama jer
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

apa isi kandungan perjanjian kali ni?

kenapa nak pertikai semua menda?

ko dah baca ke apa yang diorang bincang.

Cuba letak satu-satu point dalam entry ni.Nak jugak tau apa menda yang najib buat salah dalam perjanjian baru ni.Apa menda yang pada pandangan ko tak puas hati.

Amacam?

Setakat "kah kah kah" saja..tak menarik brader.

State bagi jelas.Kalau betul..aku pun sokong.

Setel.

Ha..sat lagi ada la yang dok kata balaci umno la..apa la.

Kamonnn...takkan takleh tegur sket.Ye dak?

Tanpa Nama berkata...

brader baju putih tu senyum kelat jerrr...nape ek? adakah nanti yang tinggal kat orang melayu cuma sependa dan singlet saje? adakah brahim katak sanggup menjadi ketuanan sependa? oh bangsaku...

terima kasih.

Tanpa Nama berkata...

woi Najib... tolong kasi jual Sabah pada philipine , Perlis dan Langkawi pada Thialand ....kah...kah..kah...

lepas tu kasi jual Madey pada kelala....kah..kah...kah...

encik_roy berkata...

Satu laman Facebook berkenaan Selamatkan Tanjong Pagar telah dibina. Sila masuk. Ajak kawan-kawan.

Selamatkan Tanah Malaysia di Tanjong Pagar

Tanpa Nama berkata...

Apa khabar ahli UMNO Baru Johor...?

PM telah bersetuju untuk menyerahkan sekeping tanah KTMB kepada Singapura. Sebagai balasannya Singapura gantikan tanah lain untuk KTMB.

Apa tindakan...?

Atau kita nyanyikan lagu sama seperti Najib luluskan lesen judi bola iaitu biarkan.... biarkan... biarkan...?

Hello ahli UMNO Johor....

Betul Kerajaan Mohd. Najib yang dilantik itu menguruskan negara kita dengan baik..? Atau dia sedang mencipta kepentingan politiknya saja..?

Dulu Pulau Batu Putih, sekarang tanah KTMB... tak lama lagi isteri sendiri pun kena jual demi menjaga kepentingan politik pemimpin yang kita lantik.

Masih nak mengampu lagi...? Atau semua sudah tertelan ubat rasuah sehingga hilang suara...?

Rakyat yang bukan ahli memandang kita sebagai "AHLI UMNO SIAL" kerana kita melantik pemimpin yang tidak tahu mentadbir negara.

LOT147 berkata...

Pusaka menjadi milik orang;

Video klip di bawah untuk kenangan;

http://www.youtube.com/watch?v=t8r8bo4JGh0&feature=related

Kalau ada klip video tentang stesyen tanjong pagar simpanlah untuk ditunjuk kepada anak cucu.
Satu demi satu pusaka negara akan lenyap ditelan penderhaka negara

http://www.youtube.com/watch?v=oj-tZbbDXD8&feature=related


Cantik menawan puteri bergajah
Manik bersulam pada mahkota
Cukup tersiksa hidup terjajah
Mengapa merdeka tidak dijaga?

Merdu suara burung belatuk
Terbang bersama si camar laut
Perangai pemimpin laksana telunjuk
Mengapa kelingking masih berkait?

Enak rasanya si buah anggur
Sedap dimakan bersama kelapa
Amanat pemimpin semakin meluntur
Siapa pengkhianat musuh Negara?

Bila todak melanda Singapura,
Habis dikerat dicincang lumat;
Bila khianat pada negara,
Dunia akhirat adakah selamat?

Tanpa Nama berkata...

Wow! wow! wow! Hangpa ni, betul la lain macam. Buret dan pepet, ketuanan spender, macam-macam. Tak larat aku nak cakap. Ni TT la yang ajar ni? Semua kutuk kaw kaw punya. Awat lagu ni, TT?

Tanpa Nama berkata...

Mula-mula 40% share.Lepas tu beli semua dan tergadailah tanah kita di Singapura.Tanjong Pagar amat strategik dan bahaya kalau Singapore bagi kita terus bertapak di situ.Kalau di Woodlands, sekali hantak je, kita pupus.Kenapa Najib begitu terdesak sampai sanggup jual negara? Tun Razak akan menangis jika dia melihat ini dilakukan oleh anaknya sendiri!

Kalau Najib diugut, dia harus letak jawatan.Tamat cerita.

Tanpa Nama berkata...

Lu tolong wa; Wa tolong lu !

Mana lu Perkosa a/l Ibahim Katak Ali ?!
Mana lu Mamak Kutty a/l Kasut masukmulut ?!
Mana lu Songkok a/l Gang Tinggi ?!
Mana lu Zoo a/l Nordin ?!
Mana lu Chua SokLek a/l Bintang Filem5star ?!
Mana lu Samy a/l Topee Value ?!

Kah......kah....kah......
Kah......kah....kah......
Kah......kah....kah......
What you say ?!


"If someone betrays you once, it’s their fault; if they betray you twice, it’s your fault."
Quoted by
Eleanor Roosevelt
US diplomat & reformer (1884 - 1962)

Tanpa Nama berkata...

Sinapore sedang annex Malaysia via kebodohan UMNO..

Dulu ada dengar citer,kita punya 1st PM ada kasi loan RM50 million to Singpore semasa republik tu ditubuhkan..wat happend to dat that loan? Sing dah bayar balik ke?

Samdol Siam berkata...

Hoiiittt samdol ko Isteri Rosmah!
Tergadai Tanah Melayu sebab hang hidu cipap almonggoli!
harrkkkk ptuiii!

Lang berkata...

hello tt.. ni sembab nak cakap...

ko jangan bimbang tt... ini peluang aku raih sokongan lagi besar... lobi dobi kopi ooooo.... aku kan ckp pd seluruh rakyat mesia yg cintakan tg pagar... aku akan katakan aku tak puas hati dengan pengkompromian hsien dan jibun tu.. aku akan minta kere jaan ni kaji semula apa yg telah dilakukan... (dalam hati... aku kah yg selalu terlambat).

aku akan minta ahli2 gst, perkosa dan lain2 menyuarakan bantahan... tengok... smart tak pale hotak aku tt... hihihihihi... ini anak jawa johor tau... sapa ada berani challenge? hihihihihi...

Tanpa Nama berkata...

Dr M: Politics is money, there is no escape...
http://www.malaysiakini.com/news/132683

What ?!...

Apa mangkok in cakap ?
In other word means he is supporting "RASUAH" ?!

No wonder ...............!
Kah...........kah.......kah.........

Ini mangkok betul-betul kasut dah masuk mulut.....
Kah...........kah.......kah.........

Tanpa Nama berkata...

Elok S'wak independant, Sabah bagi kat Fillipine.
S'Jung M'sia ni fahamx ajelah. PR ambil alih, Bini Ros jd ketua pembangkang. Kah kah kah..

I help you, you help me wakakaka berkata...

wakakaka...woit anon 12:31 kau tau tak apa tu OSA

wakakaka...macam perjanjian TOL ada OSA

wakakaka...sudah faham ka...mau sokong ka atau nak tengok jugak isi perjanjian

wakakaka...mau tengok jugak ka...kena selak barang bik mama

wakakaka...aku tak tengok isi perjanjian pun tak setuju kes ni.

http://www.ismail.com.my berkata...

Bugis sekarang tak segarang dulu ... hehehe

Mat Dangdut berkata...

Kau ni mat mongol, tak habis-habis buat hal...

sardindalamtin berkata...

hahahahaha......makin hari makin jadik mcm setan negara nie.

Melayu AMNO akan teros menyokong AMNO kerana AMNO sahajalah yg akan membela nasib bangsa, agama dan negara.

melayu oohhh melayu.....sampai bila nak kena kelentong.....

aku yakin Pakatan Rakyat xkan menang PRU-13. AMNO akan gunakan cara paling kotor dan jijik utk menyekat kemaraan PR.

mosabit berkata...

dulu RAJA HUSSIN....
hari ini CUCU HUSSIN......

dah kena lah tu.....

kah kah kah kah kah kah ....

Tanpa Nama berkata...

bila wa tgok itu gambar arr wa leh tau apa itu singapore punya olang pikir masa salam itu mat munggul,,,,,,dia pikir ini macam " hahahaha dapat gak aku tipu bahlol n mainkan si mat kongkek ni,wa baru ugut pasal gambar habes tanjong pagar dia kasi,kalu wa ugut mau main sama bik mamam,satu malaysia dia kasi,,banyak bodo ini peem malaysia"
wa lasa itu Hsien Loong tgah pikir dlm itu gamba,,wa lase arr..tp klu itu singapore talak ugut pon wa lase itu munggul mesti kasi,sbbbbbbb itu munggul bodo,,tp mau jd peem

Tanpa Nama berkata...

Nasib baik Kelantan diperintah olih PAS, kalau tidak dah lama ameno jual kat Thailand

Tanpa Nama berkata...

DALAM DUNIA BN_UMNGOK
BURET DAN DUET- ini sahaja..melayu pakat duk kena tipu...BODO punya org melayu...bagi skit duit terus diam,. macam barua.
kat kedah sama la..PKNK...vagi projek kat kontraktor kroni. yang syok kroni mai ngaku kat aku yang org dalam PKNK nak bagi reja tu. Babi betui. PAS KA UMNO ka sama. ja. report SPRM pun samapai la haram x dak apa. aku siap bagi no talipon. PELAQQ..