Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 15 Jun 2010

JADIKAN TUNJUK PERASAAN BUDAYA POLITIK KITA




REJIMEN KE 10 BERKAWAT



PEMIMPIN REJIMEN KE 10



PENDUDUK BANTAH TNB PASANG KABEL - melayau

TERMERLOH 14 Jun - Seramai 53 penduduk membantah kerja-kerja pemasangan kabel yang didakwa melalui tanah mereka tanpa persetujuan di Kampung Bangau Tanjung di sini semalam.

Mereka mendakwa, syarikat Tenaga Nasional Berhad (TNB) tidak pernah berunding dengan pemilik tanah untuk menjalankan kerja-kerja penanaman kabel di kampung berkenaan.

KAH KAH KAH…

woit… PERGI AJAR SIKIT ORANG TEMERLOH INI… kah kah kah..

woit... TEMERLOH TEMPAT LAHIR REGIMEN KE 10... kah kah kah..

kah kah kah... APA SUDAH JADI... HANYA TAHU BANTAH... TAK TAHU LAWAN...kah kah kah

kah kah kah… JANGAN CAKAP BANTAH BANTAH SAJA… kah kah kah..

kah kah kah… JANGAN JADI TADO… TALK AND DOA ONLY…kah kah kah

kah kah kah....AKSI MAHU ADA… kah kah kah..

kah kah kah… DATANG KE IBU PEJABAT TNB … BUAT DEMO… kah kah kah…

woit… JOIN SAMA…. WARGA DI RAWANG… YANG ADA MASALAH SAMA…kah kah kah…

woit... UGUT NAK KELUAR DARI PARTI GEROMBOLAN...kah kah kah..

woit… KALAU TIDAK …. SATU KAMPONG MENJADI PENYOKONG PAKATAN… kah kah kah

nota:
belajar turun ke jalan raya
belajar berdemo
jadikan jalan raya pentas politik yang tertindas
jangan jadi manai
membantah tapi tak bergerak
m
acam ular sawa lepas makan itik

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

demo bagi turun puak2 gerombolan ni... pas tu pakat2 g demo depan umah mat najis muktamad tak muktamad kat p.jaya... bawak kemah sekali..

judin berkata...

Baru tak sampai setengah jam tadi saya jumpa Pakcik Sdr IbrahimChik di rumahnya di Taman Setia Jasa Temerloh.
Beliau sihat dan bertenaga.
Balik buka TT ..wah. muka dia.
Terima kasih TT

Tanpa Nama berkata...

rasanya TT pun lama dah tak turun berdemo
tak cukup kalau membebel saja
kalau dah masuk ISA tidak perlu berdemo lagi?

Tanpa Nama berkata...

kalau nak grand lagi, pakat bawak 10 batang tiang TNB dan pacak depan rumah bik mama. Bik mama dan al-malikul sondoli tentu gumbira

**kalau aku dah hari tu aku saman tnb 100juta

Tanpa Nama berkata...

sapa ceo TNB keparat nih?
jom kita demo depan ghumah ceo TNB

gaji ceo tu tak cukup besor lagi ker?
apa hal nak main pacak tiang kat kebon bapak tiri aku pulak

Lang berkata...

laaa.... bukan ke itu manipesto be end masa pilihanraya dulu.... pembangunan... memastikan semua rakyat dapat belakan letrik... tnb nak merealisasikan manipesto tu la... klu tak nnt tuduh be end tak tunak janji...

kalau kawasan tu pr menang pasti takde laluan letrik baik atas tanah atau dalam tanah.

kah..kah..kah...