Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 15 Jun 2010

SUDAH LAH BODOH BANGANG PULAK



TENGOK MUKA DAH TAHU MALAON BODOH



nota:
tok nenek moyang bai gudang ini
malu tengok cucu dia bodoh
macam mana dia dapat jadi warga negara
malaysia?

seharusnya kaum pendatang baru
yang ingin menjadi warga negara
bukan sahaja wajib bijak
tetapi rupa muka juga wajib dilihat pandai
kalau muko poyo suruh malaon ini
pindah ke amerika kah kah kah..



ADUN MALIM NAWAR KELUAR DAP – mkini

Ahli dewan undangan negeri Malim Nawar, Perak, Keshvinder Singh a/l Kashmir Singh dari DAP hari ini mengumumkan keputusannya untuk meninggalkan parti itu.

Keshvinder berkata, beliau mengambil keputusan untuk keluar daripada DAP kerana kecewa dengan kepimpinan Pakatan Rakyat di negeri Perak yang terlalu banyak berpolitik sehingga mengabaikan tugas sebagai wakil rakyat.

KAH KAH KAH..
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH..


woit… BANGANG PUNYA BAI GUDANG… kah kah kah..

woit… BODOH PUNYA KAVITA SINGH… kah kah kah..

woit…. MEMANG LAH TUGAS MP DAN ADUN BERPOLITIK… BODOH !...kah kah kah..

woit… INI TUGAS ASAL WAKIL RAKYAT… BERPOLITIK UNTUK MEMBUAT UNDANG UNDANG…kah kah kah..

woit… BANGANG ! TUGAS MEREKA BERPOLITIK UNTUK MELULUSKAN RANG UNDANG UNDANG…. kah kah kah..

woit.. LONGKANG PECAH… JAMBAN TERSUMBNAT... MERESMIKAN PUSAT BIDAN…. INI BUKAN KERJA MP DAN ADUN…. kah kah kah..

woit... ITU TUGAS MAJLIS TEMPATAN... ITU PASAL MEREKA WAJIB DILANTIK....kah kah kah

woit… PERGI KENDURI NIKAH KAHWIN… INI BUDAYA POLITIK GEROMBOLAN…kah kah kah

woit… MEREKA TAK MEMBACA…. JADI TUNJUK MUKA… BUAT BUAT SIBUK..kah kah kah..

woit… ITU LAH BANGANG SANGAT…. ADA SERBAN…. BUANG SERBAN…. DAH JADI BODOH…kah kah kah

19 ulasan:

penakut besar berkata...

memang, dari pekerja bawahan sampai ke atasan (gomen la ni, apa lagi kan)...semua tak tau apa tanggungjawab UTAMA. Tugas utama.....apa nak achieve, apa plan nak buat nak achieve semua tu.

OH TIDAK, these people bangun pagi.pegi keja,buat keja, mcm tu la berpuluh tahun! bila time nak pencen liat, nak masuk duit tapi otak tak GUNA sejak mula masuk keja. sama saja la semua kita punya beloved MPs.

rajin melawat orang meniggal, rajin nak pegi pembukaan ntah apa tah. YANG OBJEKTIF utama tu, tersangkut setengah jalan....kan semua projek kita macam tu!

Tanpa Nama berkata...

najis alhantuya pernah rasmi jamban satu ketika dulu.....betul2 1 malaysia la isteri rosmah ni....

Tanpa Nama berkata...

maka bertambah lagi ahli kelab katak...

kingkonglee69 berkata...

hai hicyam,
gua ada dengar itu PKR Perak cakap 2-3 ari lepas 3 ADUN umno mau lompat meh..
Apa dah jadi loh,.. tembak babi utan tapi anjing gila yang kena. Cibai punya itu berita.

PKR & DAP
DAP & PKR
PKR & DAP
ho liaw punya cibai lompat. DS Anwar mau kasi tau-dedah bukti MP/ADUN cibai lompat 2juta RM. Belum lagi kasi tau, katak cibai lagi lompat.
Ini macam gua mau nyanyi hicyam, istimiwa buat MP/Adun PKR & DAP;

Duit!

"Ada yang panggil ringgit
Ada yang panggil dollar
Ada yang panggil baht
Ada yang panggil rupiah
Semua ini duit
Bikin orang belit

Duit! Duit!
Di mana kau duit
Duit! Duit!
Hutangku membukit

Ada yang benci duit
Ada yang cinta duit
(bikin perut buncit)
Skandal sana sini
Punca juga duit
Cari duit halal
Agar jangan kesal

Duit!
Duit beli duit
Duit!
Buat beli cinta

Ramai orang yang berkata
Duit punca banyak dosa
Jangan sampai makan rasuah
Nanti bangsa jadi musnah

Zaman ini zaman duit
Tak ada duit diri tercepit
Tapi jangan jadi hamba duit
Nanti musnah diri sendiri"..

gua tak hingat ni sapa punya lagu..

gua cadangkan segala MP/ADUN PR musti mengadap Tok Guru Nik Aziz Sifu untuk dicuci kepala hotak mereka& PKR/DAP tolong baca buku Mao Ze Dung, Khomeiny, Ho Ci Minh, Hitler, Sokarno, Gandhi, Sadam Hussein, Castro & buku2 tulisan TUKAR TIUB(tt)..
Salam perjuangan kepada PKR & DAP dengan ucapan ; HOI LU ORANG MAU PIGI MANA ???

Tanpa Nama berkata...

kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

lepas ni budak itam dan kuncu2nya buleh la buat doa selamat atas pertambahan katak dalam dun.... cuba kalau katak2 ni kat siam.. memang tak lama idupnye...

Modern Talking berkata...

memang nak kena dut betul lah benggali ni...

ayamtido berkata...

alasan tiga suku! mungkin penyokong kerajaan boleh beli...

Tanpa Nama berkata...

CASHwinder singh..

Suku Samdol berkata...

al katak nih kalau dia turun ke malim nawar pasti kena baling ngan selipar buruk.

harrkkk phtuiiii !

Sivakumar berkata...

Orang yg bina stadium runtuh di Terengganu sekarang bina istana baru utk Rajagopal Teragung Negara:

http://malaysiakini.com/news/134605

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah..
Bapa katak ketawa.. kah..kah..kah..
anak ketawa.. Kah..kah..kah... Puak-puak katak ketawa.. Rupa-rupanya ramai katak kat Malaysia ni..kah..kah..kah..kah..

AzamDin berkata...

ahahahaha aku fikir2 balik..betul juga tu ye TT.. ahahahahaha,,

lpas ni bhai ni kena carik kerja baru la..takyah jadi ADUN...gi keja tuka tiub.. ahahahahahahah

CodeNameSomaliPirate berkata...

Banyak yang gila meroyan di sini... nampak!

Tanpa Nama berkata...

itu tujuan berpolitik sebenar. sekali jadi mp, tak abis makan sampai ke anak cucu.

tak cayo?
tanya pada katak-katak yang dah melompat dan bakal melompat

ini zaman sapa berani lompat akan jadi kayo rayo

alasan lompat boleh kasi cipta seribu satu macam beb! Yang penting fulus! fulus! fulus beb!

Tanpa Nama berkata...

bagitau macai pkr perak khasnya...jgn la buat sidang akhbar bodoh kata umno nak kluar pasti. bodoh lagi bangang. masuk pkr ada apa. mana ada duit. sekarang umno/bn sudah serang balik. adun dap pulak yg lompat! woi! macai pkr! x ingat ka apajadi tahun lepas? mula2 nasa masuk pkr lepas tu 3 adun pr lompat katak! dgn nasa2 skali lompat. bodoh punya kerja! ingat! x de sapa nak lompat kalau x de fulus. skrg sapa yg kena? pr la bodoh! drpd buat sidang akhbar bangang lebih baik kuatkan parti. buat kerja parti bukannya berborak dgn bn/ umno...kena klentong diorang aje. buduh!buduh!buduh!

nama tanpa jugak berkata...

pernah ditawarkan rm20 juta.

ada janggut tak da misai itu kambing,
ada misai tak da janggut itu kucing,
ada janggut ada misai benggali singh
depan kasi belakang jugak dia pusing

kecik2 lembu jaga
sudah besar bank jaga
sekarang banyak lawyer juga
itu dia benggali singh

kah..kah..kah...
juta, juta, juta

Lang berkata...

kah.. kah.. kah...

nilah keje pr diperak... skodeng parti lawan... terlupa parti sendiri kene skodeng juga....

nak tangkap ayam... ayam terlepas, tangan pulak berbau taik...

oi!!! pikirla mcm mane nak kuatkan parti dengan mendapat sokongan rakyat... bukan dapatkan kerusi dengan skodeng sana sini... wakil rakyat datang dan pegi... kepercayaan rakyat jangan nak diperjudi... judi haram... kalau bola tu lain la..

nelsong mandalai berkata...

lu olang suma boloh2 bilaka... mangang2 pun ale... 1 linggit, 2 linggit... lain2 balang pun alee..