Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 15 Jun 2010

NEGARA KAPIR LAKNAT JUGA YANG MURAH




KENA ROTAN DI ISLAMIC REPUBLIC OF PAKISTAN



PERHATIKAN NOTA KECIL DI BAWAH GAMBAR - BAHASA APA?


RAIS: KERAJAAN KAJI TURUNKAN CAJ PERKHIDMATAN -minsider

SINGAPURA, 14 Jun — Kerajaan dalam usaha melebarkan perkhidmatan jalur lebar ke seluruh negara sedang mengkaji untuk mengurangkan bayaran perkhidmatannya bagi memastikan rakyat, terutama di luar bandar mampu memiliki perkhidmatan tersebut.

Rais Yatim berkata di Singapura bayaran bagi perkhidmatan internet untuk kelajuan asas 2 megabit sesaat (Mbps) adalah S$10 (kira-kira RM24) sebulan dan ini juga boleh dilakukan di Malaysia memandangkan sekolah kini dikenakan kadar RM20 sebulan untuk kelajuan yang sama.

KAH KAH KAH..

woit… NEGARA KAPIR LAKNAT JUGA LEBIH MURAH… kah kah kah..

kah kah kah… NEGARA ISLAM INI… SEMUA MENIPU… kah kah kah..

woit… MACAM MANA NEGARA JADI KAPIR LEBIH BAIK…. kah kah kah..

kah kah kah…. KAPIR TAK ADA PUN DI JANJIKAN SYURGA DAN BIDADARI…kah kah kah..

kah kah kah... TAK ADA PUN DI JANJI KAN BIDADARI BERMATA JELI...kah kah kah

kah kah kah… TAPI HAL KHIDMAT UNTUK RAKYAT INI CUKUP MOLEK…kah kah kah..

woit..PELIK TETAPI BENAR... NEGARA YANG MENGAKU NEGARA ISLAM YANG KUAT MENIPU..kah ah kah

nota:
contoh negara islam kuat menipu
1 - pakistan
2 - malaysia
3 - saudi arabia
4 - kuwait
5 - mesir
6 - iran

semua negara-negara ini suka merotan warga mereka
pasal apa suka merotan tak tahu
suka tengok punggung montok kot kah kah kah


nota:
negara negara kapir laknat yang baik negara islam hadari
1- sweden
2- denmark
3- finland
4- norway
5- luxumbourg
semua negara ini ada jual arak dan babi tak sembelih kah kah kah


21 ulasan:

alfaberlian berkata...

bezanya negara negara islam ini ada Raja Gopal dan TipuSultan dinegara kapir sana tiada raja gopal, tiada TipuSultan yang merompak hak ra'ayat terbanyak jadi tiada yang iri hati dan merasa mereka di tindas atas nama kedaulatan sang TipuSultan ini dan Raja Gopal ini
REPUBLIK KAN NEGARA INI DARI MONARKI

Tanpa Nama berkata...

kat jepun pn...dapat 100MB or 1Gb pn...kalau convert rm200...tu kelajuan leh kongsi2 beberapa rumah pn laju lagi...tp kalau ikutkan dgn gaji dieorg...dieorg gaji rm6k - 10k bagi org biasa bebudak memula kerje...so rm200 dr gaji mereka tu berapa sangat...kita ni gaji rm3k...bayar tenet rm100++ dah...

food fetish berkata...

saya mahu cuti bersalin yang lama macam di sweden.......baru best boleh tengok muka baby tiap2 hari! bapa pun boleh amik cuti jaga anak. bukan mcm sini!!

Johan 23.01.84 berkata...

betul!negara2 kapir yg mkn babi,yg minum arak,yg ramai gay, jugak yg bagus dlm hal kemanusiaan..
tgk ni:
http://www.vexen.co.uk/countries/best.html

apa jd negara2 kononya Islam??

jgn bg Zul Nordin tgk,mrh nanti..kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Salam

Br isham you share the similar questions I asked to few "Islamic scholars". But what is the answer i got "how come you support the west. They are kafir.We are Muslims. We are the best ummat..bla..bla.."kah..kah..thats the only response I can give.

The additional questions are how come the world statistic index either literacy, transparency index, human development index showed Muslim countries or majorities muslim countries are always at lower rank. And the first ayat in the Quran is iqra' but literacy rate in Muslim countries are lower compare to..
You will laugh if you hear what is the answer (kafir manipulate the data).

and how come university with Islamic name not even in top world rank. but universities with kafir name like harvard, oxford, cambridge are the biggest center of knowledge.(someone should come to arrest me..how dare you ask that question).

That is Islamic country where Islam is the official religion.kah..kah..kah

Melayu Baru berkata...

RM20 sebulan kat sekolah untuk berapa laju? Rais ni nak tipu org melayu lagi ke? Sampai ke sudah kena tipu... Melayu ni bodoh dulu, kini selamanya?

Tanpa Nama berkata...

SYURGA memang ada ,
tapi hanya untuk orang yang
bagus,
cun,
rajin,
hidup tanpa "tongkat Apno-BN",
berfikiran maju dan jaya,
sihat ,
tanpa projek jahat dari Apno-BN,
tak rasuah,
tak tipu rakyat,
tak tipu isteri........
Kah..........kah.............kah...
Heee..............heee........heee..

BIDADARI memang ada juga....
tapi bukan untuk orang yang
"Hamsab" Bonk-Moktak,
beristeri banyak,
hodoh macam Ibarhim katak Ali,
hati busuk macam Mamak kutty,
Ayam katak Hee dari Perak,
Kaki rasuah Zooo Nordin,
Bapak ayam Kerismuddin,
MCA star Chua porno,
Entot-entot Rais
dan hati jahat dari Apno-BN
Kah.....kah..........kah........
Heee........Heee...........Hee...



"Some people have so much respect for their superiors they have none left for themselves."
Quoted by
Peter McArthur


"Conscience is the inner voice that warns us somebody may be looking."
Quoted by
H. L. Mencken, A Mencken Chrestomathy (1949)
US editor (1880 - 1956)

AzamDin berkata...

ni aku rasa dia terbaca blog aku la tu.. ahahahahaha tmnut bangsat...
negara lain bukan main laju lagi.dah tu harga pun bepatutan...yang malaysia ni...512 pun 50 lebih..mcm doremi buat bisnes.....kat tv..beriya la iklan skmm tu..naik menyampah aku.. ahahahahaha

bab yg tulisan kecik tu..aku rasa bahasa mongolia kot.. ahahahahhaha

sak~ berkata...

saya suka norway

Tanpa Nama berkata...

Saudara Sham....

Islam sebenarnya adalah yang terbaik
janji syurga neraka sebenarnya ada dan tetap akan tiba

Cuma....

Islam dipandang lebih rendah daripada kafir apabila ada segelintir manusia yang menggunakan nama islam demi kepentingan sendiri

kesan penggunaan ini akhirnya menyebabkan islam dipandang serong oleh masyarakat dunia hatta oleh orang islam sendiri

Baik di Malaysia, arab saudi, pakistan dan semua yang saudara sebutkan tadi, islam digunakan oleh segelintir manusia dengan tujuan songsang bagi mengekalkan kuasa, kekayaan dan keselamatan mereka biarpun kerapkali melanggar hukum islam yang ditentukan oleh Allah.

Justeru, biarpun kafir dilaknat Allah dan sepatutnya lebih buruk drp islam, namun apabila manusia kafir mangamalkan sesuatu yang mulia, masyarakat akan menilai bahawa kafir lebih baik drp islam.

Kita ambil contoh di malaysia, bayangkan bagaimana kerana kuasa dan harta,seorang beragama islam sanggup memberi lesen judi. Kerana kuasa sanggup bersekongkol dengan zionis. kerana kuasa rasuah ditafsir sebagai pemberian politik. kerana kuasa rasuah dihisab sebagai wang perkhidmatan. kerana kuasa fitnah dan hakim disalahgunakan

Saudara sham.....
Sesungguhnya islam menurut Quran dan Sunah adalah terbaik. Islam dipandang tidak baik kerana sekelompok manusia yang mengaku islam tetapi lari jauh dari landasan islam.

Lalu.....
1. kerana nila setitik, rosak susu sebelanga
2. seekor kerbau membawa lumpur semuanya terpalit

salam

Tanpa Nama berkata...

luxembourg??iran??
nothing came out frm luxumbourg 2day(as usual the meeting in luxembourg suruh tony blair the witch to suruh isreal to end the blokade)..europe is finished..its dead econimically n morally..remember europe also angkat tangan n OKed sanctions on gaza way back in 2006..now,cuba(another contry udner economic sanctions) too did lots lf thing that violates "human right"..including che quevara...but,when revolution is goin on,killing n getting killed,doin things that violates our moral conscious of human rights comes with the packagelah..bush the hanging judge judged iran,cuba,north korea as axis of evil..what a joke!!..iran,the country that has not attacked any nation for over 200 years..who even have jewish representative in their parliment,is a smart nation with a very high islamic spritual history..and how many times setan amerika tried to change regime in iran?the latest being the twitter/green revolution in iran which is thankfully dah pochee..

Tanpa Nama berkata...

tt

tenet nak murah macamana?
dia kena jugak bagi persen kat ubn
kalau bagi murah, macamana nak bagi persen kat ubn

pilihan raya nak kena bagi persen
prk nak kena bagi persen
majlis rasmi nak kena bagi persen
pendek cakap semua kena bayar persen

tokeh balak a.k.a tokeh babi pun bengkrap bayar persen ubn kalau bagi harga rendah

pokoknya, kalu ubn tak ada barulah diaorang tak bayar persen. jadi sebab bayar tinggi ni adalah ubn

nak bayar rendah kita kena terajang ubn dulu.

yb berkata...

Tentang menipu:

Kulit saya alergik metal. Saya boleh pakai emas, gangsa, perak, stainless steel dan beberapa lagi.

Saya beli gelang perak dari kedai perak di Thailand dan China. Saya pakai dan tidak alami masalah gatal di tangan. Maknanya perak Thailand dan China tulin.

Saya beli gelang perak di kedai perak di Mekah. Saya pakai dan kulit saya gatal. Maknanya perak Mekah tidak tulin.

yb

silver lover berkata...

YB, betul tu, sapa kata pak arab semua elok, semua baik? depa la yang tak guna dok tutup mata walaupun banyak benda yang jadi, depa masih boleh bersatu n menentang. ni, tak, pasal wang, duit, fulus, minyak, harta benda, masih boleh berkawan rapat dgn Amerika.or penakut..semua pemimpin lani penakut..

tah2 perak tu dicelup? atau bukannya silver langsung? dari china?

azley berkata...

apa kaitan merotan dgn menipu?

Tanpa Nama berkata...

Ada org jepun tanya..kenapa selalu nampak abg polis kat kedai2 makan bukan time waktu makan tengahari??katanya kat jepun x pernah nampak polis lepak kat kedai makan pun...

Itu satu bezanya cara org melayu/islam kerja dgn org kafir kerja...

Cucu Tok Abah berkata...

Ubat pelali, dadah dan syabu yang disuntik ke orang Melayu dari dulu ialah:

1. Hidup di dunia hanya sementara. Akhirat lah yang kekal.
2. Tak paham takpe, ikut saja kebiasaan sebab nanti takut terpesong akidah. Dilarang berfikir.

Tanpa Nama berkata...

SYED AKBAR ALI
Baca buku nya for free at http://syedakbarali.blogspot.com/

To all readers of all faiths and persuasions[2] : please do read this book closely. If you live in Malaysia or anywhere else on God’s earth where ‘religion’ can be made a big issue among people, then this book is important.

Contents

Acknowledgements. 3
Dedications. 4
Chapter 1 Islamic Countries “Rock On” 6
Chapter 2 Jihad. 20
Chapter 3 Sectarianism : Arguing Over Assumptions & Dead Folks. 23
Chapter 4 Close Proximity Or Khalwat, Misyar & Mutaah. 34
Chapter 5 Why Not Quote The Quran ?. 40
Chapter 6 The Hudud Laws. 52
Chapter 7 Mufti, Kadi & Fatwa. 55
Chapter 8 The Mufti Of Perlis On The Israiliyah Stories. 58
Chapter 9 The Dinero & The Dinar 74
Chapter 10 The Treatment Of Apostasy. 81
Chapter 11 Putting Up ‘Holy’ Writing. 87
Chapter 12 Belief In The Second Coming & Things Like That. 94
Chapter 13 Restrictions Against Menstruating Women. 101
Chapter 14 Blasphemy, Insulting Religion & Such. 109
Chapter 15 The Ashura Rituals. 112
Chapter 16 Jewish Treatment Of ‘Korban Pesach’ 116
Chapter 17 The Hebrew Akedah – Belief, Binding Faith & Stuff 117
Chapter 18 Punishment For Adultery. 119
Chapter 19 The Treatment Of Slavery. 122
Chapter 20 Beards. 124
Chapter 21 Prohibition Of Photographs, Statues, Carvings & Such. 127
Chapter 22 The Amen. 129
Chapter 23 The Aqeqah Feast or Khenduri Aqeqah. 130
Chapter 24 Dogs & Lizards. 133
Chapter 25 Halal Restaurant Stickers, Washing With Mud & Such. 140
Chapter 26 What’s A Muslim Name ?. 152
Chapter 27 The ‘99’ Names of God. 155
Chapter 28 Taking Money In The Name Of Religion. 157
Chapter 29 Ijma. 164
Chapter 30 Guidance From Village Intellects. 166
Chapter 31 Insufficient Honesty & Trustworthiness. 173
Chapter 32 Human Beings First 186
Chapter 33 Democracy Compatible With Quran But Not Religion. 194
Chapter 34 Replying Wilder’s ‘Fitna’ 206
POINTS FOR MUSLIMS (AND OTHERS) TO PONDER.. 209
Chapter 35 Malaysia Withdrawing Into A Cocoon Too?. 210
Chapter 36 The Third World in Malaysia. 216
Chapter 37 Lowering The Averages. 235
Chapter 38 Indonesia. 243
Chapter 39 Islam Makes You Rich But Religion Can Make You Poorer. 248
Chapter 40 Lets become facilitators like the Chinese. 267
Chapter 41 China ascendant : The Islamic precedent 271
Chapter 42 The Malthusian Church : A Good Example Of Another Bad ‘Religion’. 275
Chapter 43 Where To Malaysia ?.

faithal berkata...

akidah kena jaga juga dalam membelasah... hukuman rotan yg dijalankan di Iran & Pakistan itu berlandaskan hukum Hudud... jangan main belasah jer kalau tak faham tentang hukum Islam... Islam itu ad-deen...

Tanpa Nama berkata...

True Islam is practiced by its gnostic saints..laws,rituals,intellectual bla bla dont carry us far..lil bit onlylah ..there is "something" beyond,which only god intoxicated saints tau!!

its not just islam..every religion dah jadi corrupt..

Lang berkata...

kah.. kah.. kah.. tenet murah konon... kenapa kau melalak disini? pegi menipu disana!!!

(petikan crita "menantu tiriku" oleh z. lum lee)

oii kais.. eh pais.. eh sila RAIS... ko cite pe ni... murah ek... lepas tu next year naik pulok... kan baik ko turunkan dulu tarif letrik ngan air... tu lebih ponting... cian makcik felda labu tu... mampuih nak bayar api letrik... maklumla... skarang ni siang paneh malantun... kipeh 24 jam musing... tak larek makcik nak tanggung duit api ni ha...