Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 14 Jun 2010

JANGAN BUAT KERJA BODOH !




JANGAN CUBA ALIHKAN KEMAHARAN SELURUH MALAYSIA



KUMPUL TANDA TANGAN SOKONG USUL KECAM ISRAEL DI PBB – mStar

Usaha mengumpul tanda tangan di kalangan rakyat Malaysia bagi menyokong usul mengecam Israel di Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) akan dilakukan tidak lama lagi.

Hishammuddin Hussein berkata usaha tersebut diputuskan dalam mesyuarat Kabinet baru-baru ini selepas usul khas berkenaan dibentangkan oleh Najib Razak di Dewan Rakyat Isnin lalu.

KAH KAH KAH…

woit… NAK BUAT KEPALA BANA APA?... kah kah kah..

woit… BUAT KERJA BODOH BUAT APA?.... kah kah kah..

woit… INI NAK TIPU MELAYU DI KAMPONG… kah kah kah..

woit.. INI NAK TIPU MAK DAN PAK CIK DI FELDA… kah kah kah..

woit… TANDA TANGAN INI KERANA BODOH… kah kah kah..

woit… KALAU BETUL NAK SOKONG PALESTINE… HALAU APCO… kah kah kah..

woit.. NAK SOKONG PALESTINE... JANGAN NIAGA DENGAN ISRAEl.. kah kah kah

woit… IDEA TIPU INI… IDEA BODOH … LAGI BANGANG… kah kah kah..

kah kah kah… PBB… MANA ADA MASA NAK LAYAN SEMUA INI… kah kah kah..

nota:
dalam ilmu sain politik
ini dinamakan mengolah persetujuan
dalam bahasa senang - ini nak menipu
ini nak alih pandangan rakyat yang sedar
bahawa zionis israel berkuasa dalam negara
ini kerana memberi nasehat pada isteri rosmah

dengan kerja bodoh tanda tangan ini maka
gerombolan berharap seluruh malaysia akan
melupakan kes apco, kes ajen zionis dalam pdrm
dan kes berat badan bik mama yang mengurangkan
nafas pemain badminton malaysia di worldcup di
afrika selatan kah kah kah


8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

baru aku sedar aktiviti membuat tanda tangan ni bodoh. sebab aku selalu nak hantar petisyen dekat menteri. bodohnya akuuu

Lang berkata...

ini keje ape?... gimik ke? fufulariti ke?... nak cipta guines buk rekod of mesia ke?... kalau idea tongomg mcm ni baik mintak rakyat kencing mendera israel ramai2... biar terserlah ketongongannya.

Tanpa Nama berkata...

zionis sibuk bunoh org palestin, awok sibuk kumpul tanda tangan
apa jenis kerja nih..
budak tadika pun dah tak buat kerja nih
mentiri pulak buat lagi

Kenapa tak istihar boikot barang israel
Kenapa tak istihar halau balik apco
kenapa tak istihar jangan bagi zim singgah pelabohan
kenapa tak halau mek dogal dan koka kola balik negeri

sauh punya lebai!

shahmetal berkata...

"pemain badminton malaysia di worldcup di
afrika selatan"

ape orang tua ni merapik? badminton di worldcup? kahkahkah

weber berkata...

kumpul tandatangan bukan tak baik..
kumpul tandatangan pun salah satu cara menunjuk protes atau sokongan..
tapi kumpul tandatangan ni sesuai untuk orang bawahan yang takde kuasa apa2..
untuk yang berkuasa, kena la buat bantahan sesuai dengan kuasa yang ada..

kapal zim tu bagi halau la...

Tanpa Nama berkata...

encik shahmetal...nape la lemban sgt nih...

nasib baik TT tulis badminton, klu tulis congkak lagi la haru...
ini maknanyer slagi FAM memikul biawak hidup slagi itu lah hanya subkidin jer yg layak ke worldcup tu pun dok tepi padang jer....
bila judi dan rasuah dah bulat cam bola cam tulah tahap malaysia,syok sendri.klu arwah arumugam masih hidup mesti dia terguling2 sedih tengok perangai org yg mengaku islam tapi suka tonggang arak,bejudi,rasuah dan kaki betina...

hidup argentina!!!!
hancus apco,hancus ameno,hancus israel...

Tanpa Nama berkata...

tanda punggok big mama sorang je cukup..1 dunia tahu,sokongn terbelah dua..tak gitu TT

koyengtempur berkata...

gelakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk kakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakaka