Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 14 Jun 2010

SIAPA JANTAN DAN MINAH CUN INI ?




SIAPA MINAH CUN INI ?



SIAPA JANTAN INI


nota:
ini satu misteri
ikuti tukar tiub
untuk mengetahui siapa minah cun ini?
siapa pula jantgan ini ?

misteri ini akan dirungkai
hanya dalam tukar tiub
dada pembaca akan berdebar debar
macam melihat awek yang baru
cabut gigi kah kah kah

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Shadow jantan tu macam Hitchcock je...

Johan 23.01.84 berkata...

woit ni dari bulan lepas laa lu bikin suspens..Isham,lu jgn enjut2 tp tak pancut2 mcm geng amaran 48 jam wei kahkahkah..

mosabit berkata...

yer la...
tunggu punya tunggu punya tunggu punya tunggu.....sekali tak pancut daaa.....
apa barang ni?...
lu bikin gua kena penyakit berak manis laa....

apa punya suarspender daaa....

kah kah kah kah kah kah ....

messi berkata...

susahla mau tease macam ni. dahla ngantok lepas makan tengahari!

takle tido semalam, was excited re-reading your tapai.... now i am like a monyet mabuk kenyang atas pokok.

ceritaaaa lah!!

Tanpa Nama berkata...

Betul....

TT dah bagi suspen bulan lepas. Tunggu punya tunggu tak muncul-muncul lagi....

Minah tu cun betul... Tapi jantan tu boroi mcm Umno je kah kah kah

Puan Ainon Mohd. berkata...

Saya tidak suka membaca komen-komen yang menggunakan bahasa tidak manis....

Bahasa menunjukkan bangsa.

ayamtido berkata...

Christine Keeler ni kambing hitam Mi5.. sampai hari ni orang cakap dia punya cerita takda alibi

Tanpa Nama berkata...

bikin suspen je...

BUJANG SUSAH berkata...

Hahaha.. biasa la... TT pun kadang2 mcm ibrahim katak jugak.. kalau ibrahim katak 48 jam, TT lagi teruk.. dah dekat sebulan dah.. wakakaka..

Lang berkata...

janganlah asik ulang tayang iklan coming soon... tayang je.. tayangan perdana...

nnt potong stim la plak..

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Christine Keeler la isham.. mudah sangat!!! scandal profumo

Tanpa Nama berkata...

ayamtido,itu kambing hitam christeen killer sama anjing hitam JOHN PERFUME KAH KAH KAH KAH KAH KALAU U MPAHAM.DALAM FRENCH FRIES.KAH KQAH KQAH.

Mesoul Bin Safie berkata...

apa dah tukar tiub.. asyik misteri jer dari tahun lepas. bila nak pecahkan rahsia ni? jangan jadi Ezam dan kotak. cakap jer kotak tapi takde apa pun.
hampeh!!!!