Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 14 Jun 2010

KAH KAH KAH - KANG KANG KANG




BADAK HIJAU BERGUMPAL DI RUMAH




NIK AZIZ TEGUR PERWAKILAN PAS SINDIR NAJIB ,ROSMAH
– mkini

Mursyidul Am PAS Datuk Nik Aziz Nik Mat menegur sikap perwakilan dalam muktamar parti itu yang menyindir Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak sebagai isteri kepada Rosmah Mansur.

Katanya, tindakan itu boleh menyakitkan hati orang lain dan menyebabkan perasaan dendam.

"Hendak suka bolehlah, tetapi menyakitkan hati. Bila sakitkan hati apa jadi?

Semalam, ketika sesi perbahasan usul di muktamar PAS ke-56 di Pengkalan Chepa, seorang perwakilannya memperli Najib sebagai isteri kepada Rosmah.

KAH KAH KAH..KAH KAH KAH.. KAH KAH KAH

woit… ISTERI ROSMAH MUNCUL DI MUKTAMAR PAS.
.kah kah kah..

kah kah kah… MASA KONGRESS PKR… MUCUL BIK MAMA… kah kah kah..

kah kah kah… BERGULING GULING SAMBIL BERKAH KAH KAH… kah kah kah

kah kah kah... NAMA NAMA INI MACAM NAMA KELING KITUL DAN KELING MENDELIAR AKAN MENJADI BAHAN SEJARAH... kah kah kah

8 ulasan:

kulupSakah berkata...

kahkahkah!

Tanpa Nama berkata...

kau mmg nak mngutuk orang je keje?tu ke peranan pas?? hahahaha

Lang berkata...

kat blog je udah la... ni mcm takde klas la muktamar.. main kutuk2 org ni.. mane die idea bernas dr perwakilan utk kebaikan parti... ni tak abis kutuk, pantun, sajak, tangkap leleh... terjerit terlalak.. ada gak penyakit gerombolan dlm pr yek.. apa da...

Tanpa Nama berkata...

biasala tu
tak nak kena kutok, jangan pegang jawatan tu

alaaaaa tak luak pong
tak nak kena kutok, ubahlah sikap

Sudin berkata...

Yang wajib pun tak mampu nak buat..

Kata ada hukum hudud...
Kata ada hukum kisas...

"Melilit dulu kemudian memanjat"

"Jangan difikirkan bengkok tebu itu bengkok pula manisnya"

"Gamak-gamak sepert menyambal"

"Buruk muka cermin dibelah"

"Sekudung limbat,sekudung lintah"


Entah le isham....!
Sorang darah masih lagi chap keris...sorang lagi meraban...ada lagi sorang pulak berkain pulikat chap siput,ngalahkan mamak malabari,sampai ke amarika berkain berserban....

Ada Geng Songkok Tinggi
Ada Geng Serban Tinggi

Pengamatan...
Isham..!
Apabila Malaysia layak ke perlawanan akhir pertandingan bolasepak piala dunia maka percayalah bahawa ketika itu demokrasi atau perjuangan rakyat menentang kezaliman zionis melayu Umno(B)/Bn dan cukong-cukong sudah sampai ke kemuncak dan gerombolan lanun-lanun ini sudah terhapus.
Buat masa ini Malaysia layak sebagai negara penaja judi bolasepak sahaja.

Selagi mamak haram jadah Mahathir hidup maka akan subur mekar wabak rasuah menjalar di segenap bidang.....

Tanpa Nama berkata...

Kira-kira tt ni lexicologist la tu... Dinamik, dinamik .... amat dinamik.

mosabit berkata...

bini rosmah ni bukan ker bapak tiri angkat sifool ?....

kah kah kah kah kah kah ....

Gedung Akal berkata...

Kah...kah...Melayu sudah kena tipu oleh Israel...Melayu Islam dan Melayu tulen sama2 kutuk dan sindir...atas nama politik.. Politik itu tipu helah kata Melayu tulen... Politik itu harus kata Melayu Islam... Israel ajar Melayu songkok dan Melayu kopiah supaya main politik cara zionis...kah..kah..kah..kah..kah.. Melayu lebai kupiah kata kalau tak mahu kena kutuk jangan join politik...Melayu songkok kata masuk politik misti sanggup tipu dan kena tipu...kah..lkah...kah.. Melayu dah masuyk Israel..kah...kah..