Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 21 Jun 2010

SUDAH KUREENG OXYGEN




SEDIAKAN OXYGEN TANK DAN KERUSI RODA UNTUK PEKUMBAH



UMNO DI CADANG TUKAR SLOGAN BARU -mkini

Slogan Umno 'Hidup Melayu' dicadang diubah kepada 'Melayu Cemerlang' agar relevan dengan suasana dan perkembangan negara masakini.

Idris Jusoh berkata dalam era inovasi dan kreativiti, slogan Melayu Cemerlang diyakini lebih sesuai untuk menggerakkan orang Melayu supaya mampu bersaing dengan bangsa-bangsa lain yang kini lebih ke hadapan.

"Slogan Hidup Melayu lebih menjurus kepada membina asas perjuangan dan kekuatan bangsa Melayu di era sebelum dan selepas kemerdekaan negara," katanya.

KAH KAH KAH…

woit…. MACAM MANA MAHU TUKAR SLOGAN SAJA… kah kah kah..

kah kah kah…. HIDUP MELAYU ?.... kah kah kah…

woit…. MELAYU NAK MATI .. TAK ADA OXYGEN KE?…. kah kah kah

woit… TAK KAN NAK TUKAR SLOGAN SAJE?.... kah kah kah..

kah kah kah… NAMA UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION BILA NAK TUKAR… kah kah kah…

kah kah kah… PAKAILAAAA PEKUMBAH….ATAU KELIMBAH…. kah kah kah…

woit... SLOGAN BARU MESTILAH... MASYUUUUUUKKKKKK.... kah kah kah..

kah kah kah... KALAU PAKAI SLOGAN INI... JAMIN RAMAI ANAK MUDA MASUK...kah kah kah..

woit... MASUK UNTUK APA?.... kah kah kah..

kah kah kah... UNTUK TEMPELENG KEPALA KETUA BAHAGIAN PEKUMBAH... kah kah kah


11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bahlol al tolol min al jurburi.Kun lim syaitani man hisyam mamposi dil tiubhe....

Lang berkata...

slogan baru hasil pengajian denga tt...

melayu azilah - melayu yang menjadi mangsa keadaan
melayu vt - melayu yg menyokong maharaja cukong
melayu katak - melayu yg suka lompat melompat
melayu brehem - melayu yg cakap berdegar-degar
melayu batik - melayu yang suka lengan panjang berperut gendut
melayu jala - melayu yg akan menderita akibat subsidi
melayu kedai2inggit - melayu yg selalu melobi projek
melayu satira - melayu yg baca blog tt
melayu kah..kah..kah.. - melayu yg suka ikut perangai isham

Tanpa Nama berkata...

aku suka kalo umno tukar nama baru jadi kepala bana. baru la cukong rasa gerun sikik.

Tanpa Nama berkata...

Macam macam slogan sudah tengok lah. Melayu Baru, Melayu Glokal, Melayu entah apa apa lagi, tapi Melayu tetap ta hidup juga kecuali lu Melayu KRONI. Terkini nak tukar jadi Melayu cemerlang.
kah...kah...kah Tukar tiub kena tukar tyre pula. kah kahkah...kah..
Melayu yang kita kenal ada 2, Melayu pakai lengan panjang berperut gendut dan pakai songkok tinggi, dan
Melayu satu lagi yang guna kopiah.
Yang pakai kopiah boleh percaya dan itu geng Nik Aziz.

senduk selagi ada berkata...

Bro nak tambah sikit. Melayu ada 3 kategori sekarang ni.

1. Melayu lengan panjang perut gendut.

2. Melayu songkok tinggi

3. Yang ni baru masuk line...melayu pakai kuffah sejak ada apco.

mosabit berkata...

ada lagi satu melayu..melayu satu malaysia...melayu ini mengatakan bahawa malaysia ni ada banyak..

contohnya "satu lagi projek kerajaan barisan nasional"....
itu tandanya malaysia ni ada banyak kerajaan.....berebut rebut naikkan papan tanda nak bagi tau kerajaan mereka punya projek ...

baghall

kah kah kah kah kah kah .....

Tanpa Nama berkata...

Hidup apa ?!

Hidup untuk "perhimpunan 1000 orang aje"
Hidup untuk "dapat kontrek tanpa pertandingan"
Hidup untuk "dapat rasuah sesuka-hati"

Kah.............kah...........kah....


Cemerlang apa ?!

Cemerlang dengan "tongkat-tongkat" dari Apno !
Cemerlang dengan "cakap bohong" tanpa kelip mata.
Cemerlang dengan "projek haram" tanpa beritahu Rakyat.

Kah.............kah...........kah....

Jangan pakai "Hidup blah...blah...blah"
Jangan pakai "Cemerlang bah...blah..blah"
So old tactik lah......

Pakailah "Rasuahkan xxxxxx"
Pakailah "Ul Dan Tuyahkan xxxxxx"
Pakailah "Racistkan xxxxxx"

Ini barulah best......!
Macam itu,negara baru akan jadi maju-jaya di tahun 3030.......
Sebab "Mamak-kutty dah makan "Ginseng" yang boleh ke 1000.......
Oops....sorry...1000 orang di perhimpunan aje........

Kah.......kah.......kah......
Kah.......kah.......kah......
Kah.......kah.......kah......


"Some people have so much respect for their superiors they have none left for themselves."
Quoted by
Peter McArthur

Tanpa Nama berkata...

Melayu cemerlang??

lu janganlah buat lawak
gua nak muntah la

Tanpa Nama berkata...

Bro Isham,

esey cadangkan slogan baru utk gerombolan ni hasil gabungan bbrp perkataan membentuk sebuah akronim sesuai:

KANGKEBADU:tukang kebas duit
CERBUSSAK: ceroboh tembus rosak

Slogan baru: Amno...Kangkebadu dan Cerbussak Melayu

hahahhahahaha...jahanamlah...gerombolan...

Lawan Tetap Lawan..ftg(fight the gerombolan)

Tanpa Nama berkata...

Wah!

Sakit hati betol nampaknya si ANON 02.34 (anak buah bijan) membaca berita-berita di Tukartiub ini!

Tentunya si ANON 02.34 ini ada kaitan darah dengan al-bahloli Wal MyKemuti min al-juburi, iaitu saudara rapat Al-Madey man parpu wal kari min bijani wal mamposi

Kah Kah kah Kah Kah

Tanpa Nama berkata...

PERKUMBAH...parti tong taik sesuai sangat tu bro tt,pasal banyak kepala taik dalam ini parti,busuknya melantun-lantun mengalahkan taik palat.