Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 21 Jun 2010

TREND PERSEPSI SELURUH MALAYSIA HARI INI




INI TREND BARU - PUNK JEPUN DI HARAJUKU



PERSEPSI POLITIK UMNO HARUS IKUT TREND :NAJIB - melayaum

Najib Razak berkata, persepsi terhadap politik UMNO harus berubah mengikut trend terkini dan tidak boleh mengikut cara lama dalam usaha untuk menawan kembali hati rakyat menyokong Barisan Nasional (BN).

Beliau berkata, UMNO perlu sentiasa dalam keadaan segar melalui pembaharuan yang mengikut persekitaran politik yang berbeza dan sentiasa berubah-ubah mengikut kehendak rakyat.

Katanya, trend perubahan perlu dilakukan untuk menangkis segala tohmahan daripada pembangkang yang sentiasa mengelirukan rakyat dengan persepsi yang munasabah.

KAH KAH KAH

woit… PERSEPSI MACAM MANA?... kah kah kah..

kah kah kah… PERSEPSI RAKYAT : MEREKA TAHU SIAPA BERI ARAHAN BUNUH ALTANTUYA… kah kah kah..

kah kah kah… SELURUH MALAYSIA ADA PERSEPSI YANG MAT MONGOL PERNAH ENTOT ENTOT ALTANTUYA… kah kah kah..

woit.. RAKYAT MELIHAT BINI BOLEH JADI SUAMI SEBAGAI SATU TREND BARU …. kah kah kah..

kah kah kah… TREND INI DILIHAT DI MUKTAMAR PAS SEMINGGU DAHULU… kah kah kah..

kah kah kah… TREND TERKINI RAKYAT MELIHAT KERAJAAN HARI INI LEBIH BURUH DARI ZAMAN ZZZZZZZ.... kah kah kah..

kah kah kah... RAKYAT MELIHAT KERAJAAN DI PIMPIM OLEH MAMAT YANG TAK MUKTAMAD… kah kah kah…

kah kah kah…. RAKYAT MELIHAT MAMAT TAK MUKTAMAD TAKUT DENGAN IBRAHIM ALI
…kah kah kah

5 ulasan:

Lang berkata...

dei... nrapa kali mau tukar daaaa... setiap kali buka mulut... perubahan perlu... habis semua juakmacai ckp benda yg sama, dibuihkan mulut bercakap, dicairkan tahi telinga mendengarkan dendangan...

tapi cakap saja... ibarat menjarjis punggung yang dah loyot tapi disarungkan spenda ketat... luar nampak montok... dalam udah bobrok...

yang pasti trend zaman kini ialah tred yg belum dimuktamadkan... rakyat tunggu saja samada nak dimongoliakan, disembabkan, dibisontan atau nak dimesiakan.

Tanpa Nama berkata...

aku suka perkataan "persepsi" tu... macam boss aku jugak bitau waktu appraisal dulu, dia bagi markah appraisal mengikut persepsi dia. para balaci, sepupu dan kawan2 dia dapat appraisal terbaek jer tiap2 tahun. kami ni kalo boleh, dia nak suruh benti kerje dan dihentikan rezki serta disiksa dalam api neraka sahaja. kahkahkah...

tapi aku sudah tak peduli lagi apa dia nak bagi lagi dalam appraisal, yang penting projek luar gua sentiasa masyukkkk... keje kat opis cuma jaminan gaji bulan tetap ada saja. tak banyak pun, duit tu gua boleh tabur2 macam ali baba buatkan kat pasar hari dalam filem p.ramlee tu... pukul 5, gua sudah blah...keje luar gua untuk duit dengan tujuan hidup membazir ..kah hah kah hah

melayu berkata...

persepsi..minum pepsi..mc d..kfc..kucing parsi...kah..kah..kah
hadari?..1 malaysia lari...kah..kah..

umar al khattab berkata...

"trend perubahan perlu dilakukan untuk menangkis segala tohmahan daripada pembangkang yang sentiasa mengelirukan rakyat dengan persepsi yang munasabah"

* pembangkang = persepsi munasabah = kebenaran.

* umno = persepsi munasabah = tipu!

haaaaa..baru betul!

sudahlah najib. manusia dah muak jelak meluat dengar irama kau yang sememangnya tak seirama dengan keharmonian dunia.

Tanpa Nama berkata...

nak tukar trend?

tak payah la....
tukar trend pun bukan telor ayam buleh turun harga
harga daging ayam makin naik ada la!

campak aja trend tu
tukar spend aaa