Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 10 Julai 2010

MALIKUL SEMBAB BERFATWA




TAK TAHU MANA DAGU MANA LEHER



UMNO, BN PERLU URUS PERSEPSI NEGATIF DENGAN BAIK - melayau

Muhyiddin Yassin berkata, UMNO dan Barisan Nasional (BN) perlu memberi keutamaan untuk mengurus dan memperbetulkan setiap persepsi negatif yang ditimbulkan pembangkang yang semata-mata mahu mengelirukan rakyat terhadap parti dan kerajaan.

Dia berkata, anggota dan pemimpin parti perlu sentiasa sedar bahawa pembangkang tidak akan berhenti untuk memutar-belitkan fakta sebenar dalam sesuatu isu.

"Pihak pembangkang tidak akan berhenti untuk memutar-belitkan banyak fakta, kadang-kadang sampai ke peringkat mahkamah, buat laporan tidak betul dalam media sosial, diputarbelitkan dengan pembohongan dalam pelbagai peringkat ditambah pula dengan fitnah," katanya.

KAH KA KAH

woit… PERSEPSI PERTAMA ….ORANG SEMBAB PANDAI MELAWAK…. kah kah kah..

woit… PERSEPSI KEDUA… ORANG GEMUK SELALU CAKAP BOHONG…kah kah kah..

woit... PESEPSI KE TIGA ... ORANG SEMBAB SUKA HADIAHKAN JAMBAN TAN…. kah kah kah…

woit….PERSEPSI KE EMPAT…. ORANG SEMBAB SUKA TUDUH ORANG LAIN BUAT FITNAH…. kah kah kah…

kah kah kah... PERSEPSI KE LIMA...ORANG SEMBAB SELALU BODOH... kah kah kah..

5 ulasan:

cak goleng berkata...

mat sembab ni bapak segala kebodohan!

geli ketiak aku tengok muka dia

kahkahkah!

Lang berkata...

kah.. kah.. kah..

tt... nak tau berita ter new...
peluang keje mcm dolu2 dah ada kembali..
keje senang je... urus najis... kering dan basah...
antara jawatan yg ditawarkan...
'carrier' (angkat tong taik)
'scaper' (tukang kikis taik kering)
'blower' (tukang sembur taik basah)

tp syaratnya agak ketat:
berperut gendut
ada misai
suka corak batik
(baju batik akan diberikan percuma sebagai pakaian kerja)

Tanpa Nama berkata...

Woi mat sembab!

Yang keliru tu,

Mak Cik dan Pak Cik kat FELDA saja!

Depa tu bodoh dan BANGANG macam

hangpa jugak,
macam lembu,leh tarik dengan tali!

Hangpa ni buatlah statement apapun,
matlamat hanya satu,

REMBAT HARTA RAKYAT!!!!!!!!!!

Tang ni.....hangpa cukup MUKTAMAD!

mosabit berkata...

semua malaon ni yg suka berpakaian batik lengan panjang dan berperut boroi ..ada 6 matlamat yang telah dimuktamadkan dlm konbesen mereka...

pertama duit...

kedua duit....

ketiga pun duit.....

ke enam....barulah duit...

kenapa???...aku silap kira ker...korang silap pandang.....

kah kah kah kah kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

Tak tahu mana hulu mana hilir
jadi nanar,berjalan mengukur tanah;
tak tahu mana dagu mana leher
perasan benar, orang lain suka fitnah

Tindak balas kita kukuhkan parti
Undilah PK...ko guano demo;
PRU 13 sama2 kita nanti
satu Malaysia nak tolak umno.

jalan JPJ, panji.