Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 25 Ogos 2010

DOA YANG DI PAKSAKAN




HANG INGAT KUCING INI BERDOA PANJANGKAN UMUR TIKUS ?




KHUTUBAH : NAMA KETUA NEGA ISLAM MESTI DI SEBUT
- mkini

Nama pemimpin negara yang beragama Islam mesti disebut dalam doa khutbah Jumaat kerana Islam merupakan agama yang berkuasa di negara ini, kata Mahathir Mohamad.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… PERGI MAMPUUUS LAAA… NAK SEBUT BUAT APA?... kah kah kah..

woit…INGAT RAKYAT BODOH… kah kah kah…

woit… DOA KAN LANUN DAN ORANG ZALIM PANJANG UMUR..kah kah kah..

woit… INGAT RAKYAT BANGANG…kah kah kah…

woit… SUKA KENA SEKSA BETTAHUN TAHUN OLEH FIRAUN… kah kah kah..

nota:
ini ajaran agama mana pula ni?
doa untuk raja gopal?
doa untuk penyamun?
doa untuk perasuah?

doa untuk rahim tambi chik ada juga ke kah kah ?tak ada nak doa juga pada bini puaka kah kah kah


26 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dalil manela si madey ni ikut.huh....

-anti sembab-

Tanpa Nama berkata...

comel ye kucing nie. kucing ko ke Pak Isyam?

ini kucing mintak dipanjangkan umur anjing a.k.a. musuh kucing.

kucing(rakyat) mintak anjing(setan2 melayu) dimamposkan dgn segera agar kucing(rakyat) leh makan tikus(gerombolan)

Bigfish berkata...

Doa untuk kesejahteraan hanya layak untuk pemimpin yang amanah melaksanakn tanggung jawab, tak kiralah dari parti mana pun. Errr utk org yang hina nabi x payah doa pun takpe.

Tanpa Nama berkata...

Doa untuk orang muslim yang zalim,perasuah,melakukan maksiat....
Piiirrraahhh Mamak Kutty.

Tanpa Nama berkata...

Doa dalam khutbah cukuplah untuk kesemua umat islam. Itu kan dah termasuk juga Agung dan Raja? Tak payah nak khas ditujukan kepada Agung dan Raja. Di Arab Saudi adakah doa macam ni di masjidil haram?

sri hartamas

SHAM berkata...

Oiiii che det, memali dulu macammana?

almatayer berkata...

bro..gua sendiri rasa malu nak tadah tangan minta kat Allah supaya malaon2 nie dipanjang umur,murah rezeki,selamat dunia akhirat sbb setahu gua nie lah golongan yang selalu dok lawan suruhan Allah.Rasanya puak nie tmptnya kat jahanam saja...walaupun berjuta yg berdoa...

Sebuah Doa Untuk Semua berkata...

Doakanlah untuk kesejahteraan seluruh rakyat Malaysia.

Toksahlah hadkan kepada umat Muslim saja.

Takkan la doa pun nak pecah-pecahkan ikut garis agama.

SyawaL berkata...

Penguasa yg zalim biasanya umur panjang....
Kalau doakan depa kena tangkap lagi bagus

mosabit berkata...

hidup tak kerana doa...mati tak kerana sumpah....

tapi kalau nak hidup sejahtera kena berdoa.....

dan kalau dok selalu bersumpah elok mati jer...

kah kah kah kah kah kah ....

Tanpa Nama berkata...

Ajaran terbaru dari Madey kutty doa hanya untuk gerombolan sahaja yang sah.

Tanpa Nama berkata...

kat indon, NU (Nadhatul Ulama) x mau semayangkan mayat si perasuah..

macamlongkang berkata...

Ceh...blah la...macam cibai je...nampak sgt nak suruh org jilat bontot dia.

Nak berdoa bagi panjang umur supaya korang bole terus hanjingkan kamilah? Macam tu?

Apa punya Mahadeath. Mana dia dpt dalil macam tu pun tak tau. Bangang!

Tanpa Nama berkata...

2 hari lepas tazkirah terawih..

doa solat jumaat dlm khutbah kedua tu seluruh dunia ucapkan muslimin & muslimat..

maksudnyer muslimin muslimat tu merangkumi semua termasuk raja, PM, rakyat biasa, oversea & undersea yg beragama islam..

maka solat jumaat tu SAH walopun xsebut doa kpd raja atau pemerintah. sebut nama tu hanya sunat jer..

yg penting muslimin & muslimat

C++ berkata...

Bhai TT...

Selagi ader bulan dan matahari... gua haramkan diri gua mendoakan pimpinan boneka yang ader kat Malaysia nih... pimpinan yang mengabihkan boreh... pimpinan melukut ditepi gantang..

Sori aaa... semua golongan bangsawan tak berhak untuk dapat doa gua...

Tanpa Nama berkata...

babi pukimak cibai ni mula nak bukak mulut pulak.... kalau bodoh jangan bagitau orang!! doa muslimin wal muslimat tu dah kira jamak untuk muslim lelaki dan perempuan la tu ngok,tak kira kasta apa.... tak tau la pulak kalau mamak tu rasa bukan muslim!!!!!

Tanpa Nama berkata...

apakata kita kempen satu malaya pakat ramai-ramai tadah tangan terbalik (mcm doa tolak bala) bila sampai part tok khatib dok bacakan doa utk raja gopal & spesis yang tak guna sewaktu dengannya.

mulakan jumaat minggu ni, pastu minggu depan, pastu minggu satu lagi, dan minggu-minggu seterusnya sampai mampos raja gopal.

GedebeKB berkata...

kah kah kah!
aku terfikir bagaimana firaun yang memerintah mesir, kamudian Musa AS yang jadi khatib, adakah Musa AS terpaksa baca doa untuk Firaun kerana Firaun pemerintah di Mesir.
Madey! madey! kamu dah terlalu nyanyok untuk berdepan dgn rakyat.

Lang berkata...

tunggu doa 1malaysia...

salam 1 malaysia udah ada...

Tanpa Nama berkata...

perlis xpayah doa2.. lu nak mampus, pergi mampus la...

punai rajagopal pun, nak kene doakan bagi pelir dia kasi panjang jugak ka? sendiri urut la sampai keluar lendir... apa pasal mau gua doakan sampai keluar lendir pulak?

Tanpa Nama berkata...

doakan mukminin mukminat..muslimin muslimat dah la.
Nak kena bahagi-bahagi pulak..mcm buat proposal nk dpt projek.
Yg wajib smbhyg...doa qunut pun orang boleh buang...inikan pulak doa utk manusia yg dipaksakan...

Suku Samdol berkata...

apa la bangang sangat!
aku pernah tgk kawan2 kristen aku berdoa untuk raja gopal dan perdana menteri .... doa untuk kedamaian dan kebijaksanaan diberikan kepada depa!

xde plak kecoh2?
heran la melayu doa ajer dah kecoh satu malaya!

Tanpa Nama berkata...

kalau pemimpin yg mengaku Islam tu penipu, makan rasuah, penyangak, pon nak doa? doa bagi mampuih lagi baik kek kah kah.

opisboi berkata...

madey kalau lagi panjang umur lagi bagus kalau nyanyuk lagi bagus biq pi dia kasi bikin huru hara sama BN

DOA SAEKOR KUCING berkata...

A Cat's Prayer

Now I lay me down to sleep,
The king-size bed is soft and deep...
I sleep right in the center groove
My humans can hardly move!

I've trapped her legs, he's tucked in tight
And here is where I pass the night
No one disturbs me or dares intrude
Till morning comes and "I want food!"

I sneak up slowly to begin
My nibbles on my human's chin.
She wakes up quickly, I have sharp teeth -
And my claws I will unsheathe

For the morning's here and it's time to play
I always seem to get my way.
So thank you Lord for giving me
These human people that I see.

The ones who hug me and hold me tight
And sacrifice their bed at night.

Tanpa Nama berkata...

Salam

Nak berdoa tak payah tadah tangan itu minta sedekah, niat je dalam hati apa yang kamu hajatkan kalau tiada hijab antara kamu dengan tuhan mu insyaAllah di makbulkan.

Untuk orang zalim dan jahat tak payah doa kan panjang umur kerana Allah sentaias memberi peluang untuk mereka bertaubat.

Contoh:
1. Mamak Kutty dah 80 tahun lebih liat nyawanya nak tinggalkan jasad
2. Paduka Seri S*****n ***ak yang asyik meneguk arak bila nak taubat

kulopanjangkotai